joko nyt onnistaisi

Anskulle ihanaa häämatkaa! [:)]
Täällä on ollut tänään tuhrupäivä.... Vasta kp 24 ja kierto yleensä sen 28 pvää... Että tympii jos tässä taas alkaa täti kyläileen. [:@]

Hyvää matkaa reissulaisille!! Ansku, sä olet kyllä ihan höpsö, mutta niin mainiolla tavalla[:D] Toivotaan että olemme molemmat oikeassa, mutta tätä palstaa en aio hylätä kävi miten kävi. liian mahtavaa sakkia[:)]
Vuotoa ei ole koko iltäpäivänä näkynyt ja tissit ei mahu enää liiveihin, pursuaa totaalisesti yli ja äsken luovutin ja otin kokonaa pois kun tuntu ikävältä ja alko aristaa muualtakin kun vaan nänneistä..ni ihmekkös tuo jos vartin välein joutuu takas survomaa[:D] Huomenna siis Jumboon rintsikkaostoksille.
Illan edetessä on alkanu jänskättämää huomisaamu.. tiiän et on aikasta testata, mut kerran ylimääräsen testin ostin ni aion hupia koklaa sanooko mitään[;)]
Mirella, suht samoissa siis mennää, mul pitäs menkkojen alkaa ma-ti. Luultavasti vasta ti, siis jos alkaa[:D]
Niin ja hei, eikös monet testit näytä raskauden vasta kun menkat ollu useamman päivän myöhässä, eli jos sun menkkojen pitäa alkaa maananitaina eikä näy kunnollista vuotoa ni älä ny luovuta tän kierron suhteen ennen ke-to testauksia! :)

Heips!
Aivan mahtavaa sakkiä näyttää täällä olevan, itse olen katsellut sivusta jo reilun kuukauden ja nyt "rohkaistuin" osallistumaan! [8|]Kolmekymppinen oon ja ekaa yrittämässä, mies melkein 40... Hitsi kun luen välillä näitä juttuja, ihan kuin olisin ite niitä kirjoittanut! [;)] Ei oo helppoa olla nainen ja varsinkaan vauvakuumeinen sellainen. Historiasta sen verran, että yksi km takana vuonna 03 (vkolla 10), sen jälkeen ei kauheasti yritystä. Ei niinkään, et ite olisin kieltäytynyt, vaan mies teki totaalisen stopin. Elettiin pitkään oikeastaan tähän vuoteen asti niin, että hän ei edes halunnut lasta [:(]. Nyt jotenkin mieli on muuttunut (siis miehellä [:D]) mulla on vauva kuumetta ollut ainakin 8 vuotta.. Nyt siis yritetty toukokuusta, ongelmana vain se, että jos ei nyt ei seuraavan oviksen aikana tärppää, menee sitten talveen, koska mies on reissuhommissa... [:(] Menkat tulleet km:n jälkeen päivälleen 28 pvän välein ja oviksen oon tuntenut ilman kalenteria km lähtien. Viime oviksen jälkeen olin tuntevinani kiinnittymisen ja oireet olivat raskaana olevan oloisia (pois lukien rintojen arkuuden), mutta ei... [:(] ainoana poikkeuksena, että menkat ei kestänyt kuin kaks päivää. Mutta noita lämpöjä oon tutkiskellut ja ne olivat kohollaan siihen menkkoihin asti, että se siitä tässä kuussa! [:@] Nyt siis kp 4/28Toivottavasti nyt jollakin teistä "konkareista" tärppää ja PIAN!!

Tervetuloa Pikku[:)]
Kiva että miehesi on jälleen samoilla alltopituuksilla kanssasi vauva-asian suhteen :)
Aika vähän aikaa nuo edelliset menkkasi kestivät, teitkö testiä varmistaakesesi ettei raskaus ole mahdollinen? Jos teit ja oli negaa, niin sit ei muuta kun hurjasti onnea ja tsemppiä että nyt natsaisi ennenkuin miehesi lähtee reissun päälle!

Nyytti: Tein joo testin, negaa... [:@] Tein jopa pari päivää aikasemminkin, ihan vaan varmuuden vuoks.. Mutta hei sullahan on jännät paikat! [;)] Vahvasti näyttäis, et voisit olla raskaana!! Toivottavasti, pidän peukkuja! [:D]

hip hei. Luulin, että joudun olemaan viikon ilman teitä uusia ystäviäni ja teidän jännittäviä uutisia, kun lähdettiin mökille eikä siellä ole nettiä. Mut pääsinkin kännykällä tänne! Itsellä on nämä menkkakivut jatkuneet nyt kolmatta päivää. Menkat pitäis alkaa vasta ens ke. Vielä ei oo menkkoja näkyny ja kivut on välillä kunnon vihlaisuja. Voisiko nämä ollakin kiinnityskipuja? Vai onko tämä vain toiveajattelua.

paprika, kyllä toi mun korvaan kuulostaa kiinnitymiskivuilta[;)] Ite tunsin ihan samoin, ja ihmettelin niitä silloin, ja kaverin kanssa juteltuani tajusin, että kiinnittymiskipujahan ne oli[:D]

Oi että kun toivon teille jokaiselle sitä plussaa sinne testiin seuraavaksi[:)]

Samaa mieltä olen Kittien kanssa et kyllä noi sun kivut Paprika vois kiinnittymiskipuja olla :) Toivotaan parasta että ollaan oikeassa ja yritä sä olla stressaamatta ja ajatella positiivisesti [:)]

ansku81 Oot näköjään ihan oikeassa, että samaan aikaan meillä olis tuo varsinainen testipäivä! Jännitteään toistemme puolesta! Toivottavasti teillä on oikein mukavaa häämatkallanne vaikka parisuhteenne kuulostaa olevan samanlainen kuin meidänkin, että välillä otetaan kunnolla yhteen ja hetken aikaa möksötellään! Olen ihan varma että olette jo ennen lentokoneeseen astumista taas rakastuneita ja riidat on unohdettu! [:)]

Miehellä oli eilen työkavereiden saunailta :P Se siitä yhdessä vietetystä laatuajasta sitten! Noh, pitää nyt pientä poloista tää päivä hemmotella, ku toinen oli eilen niin ihanan kiitollinen siitä, että kävin hakeen hänet viereen nukkumaan. Ja taidettiin siinä luvata jossain ajomatkan aikana että "en enää ikinä kyllä juo näin paljoa"-lupauksia. Noh, katsotaan milloin se "ei enää ikinä" -kerta sitten on [:'(]

Nyt ylös, ulos ja aurinkoon!  [:D]

Aamuva!
Malttamattomana tein testin vaikka vasta kp 27/28-29 ja negaahan se näytti.. Tämähän kertoo tietty vain siitä että tein sen liian aikaisin[:D]
No joo,nyt odottelen ja ellei menkat oo alkanu keskiviikkoon mennessä ni sit uutta testiä kehiin :)

Heipsis, olen uusi tällä palstalla, mut liityin nyt kun kovasti lasta yritetään. :)
Tänään olis mulla pitäny alkaa menkat, ja aina ollu säännöllinen kierto (ei päivääkään heittäny suuntaan taikka toiseen), mut nyt niitä ei sitte oo kuulunu. Huomenna teen aamusti testin jos niitä ei ala näkymään tän päivän aikana. Tällä viikolla ollu semmosia vihlasuja alavatsassa aina välillä, liittynevätkö sitte raskauteen vai mihin, se selviää huomenna. :)

Heippa taas kaikille ja uusille tervetuloa!!

Osanottoni kaikille joille ne viheliäiset menkat alkoi :@

Mä tuolla odottajien puolella käväisin jo ilmoittautumassa, mutta kiva lueskella teidän kuumeilijoiden tekstejä täällä (kivaa porukkaa).... toivottavasti pian pääsette kaikki liittymään tuonne odottajiin :))
Toivotan myös ihanaa häämatkaa anskulle!!
Kuulostaa toi suhde olevan vähän niinku meilläkin välillä :)) joskus mökötetään ja sitten sovitaan ja ollaan tosi rakastuneita :)

Ja muuten... oon kirjoitellut jo aikaisemminkin näistä, mutta muistutukseksi kaikille lähipäivinä testaajille... eli mulla näytti negaa kotitestit sekä päivä ennen menkkojen odotettua alkua että vielä päivä sen jälkeen. Ja pari päivääkin sen jälkeen kun menkat oli myöhässä tuli vain haamuplussa kunnes kävin terveyskeskuksessa teettämässä testin ja vahvistamassa plussaksi!!
Oireista: Heti oviksen jälkeen vajaan viikon sisällä alkoi kauheet alavatsa ja alaselkäkivut (ihan niinkuin kuukautiskivut) ja sitä jatkui reilu 3 viikkoa!! Nyt on mennyt vasta muutama päivä ilman selkä ja vatsakipuja ja olo on mitä loistavin... ainut kiputila tällä hetkellä: rinnat on arat :))

Toivon kaikille testaajille plussauutisia! Ja tervetuloa odottajiin!!

Olin eilen iltavuorossa töissä sit loppu illasta mul alko vähän päätä särkeen. Ku  pääsin kotiin ni se  vaan ylty. Mul on tosi harvoin pääkipee ja sillonki vaa yleensä lievästi. Mut eilinen oli tuskaa. Oli pakko mennä aikasin nukkuu et helpottas. Otin kuitenki 1g panadoolia eikä auttanu.
Voisko toi mitenkää liittyy raskauteen vai sattuko se vaan nyt oleen eilen?

Taas olis viikonloppu lusittu... Hymph. Lomaankin vielä niiiin pitkä aika, neljä kokonaista viikkoa.
Kroppaki sekasi... Eilen tuhruili koko päivän ja illalla yhden pyyhkäisyn verran punaista. Tänään - ei yhtää mittää! Nyt olis kp 25. Meinaa jo vähän jänskää, mut en taida antaa itselleni vielä lupaa. [;)] Mut jos kuitenkin.... Noh täytynee tässä nyt vain malttaa odotella. Eilen oli menkkamaiset kivutkin, mut loppuivat kuin seinään. Nyt ei juri mitään tuntemuksia. Sillä kai tämä niin omituista onkin... Hmmm.

Täällä kanssa malttamattomana odotellaan päivien kulumista. En oo kuitenkaan uskaltanut vielä testailla, tänään kp 25/25-28.  Tähän mennessä ei ole mitään merkkejä menkoista ollut, mutta mun nämä luomukierrot onkin olleet 26, 26, 28, 28, 26 ja 25 että eipä sitä taas oikein tiedä. Vähän tekisi jo mieli testailla huomenaamuna. Useimmissa kierroissa ei ole ollut yhtään edes "raskausolo", toisin kuin nyt on ollut.

Nyt on kyllä jännät paikat monella samanaikaisesti :)  Kun olemme kanssa lähdössä reissuun niin pääsen omastani raportoimaan vasta viikon päästä sitten ellen nyt sitten hairahdu jo huomenna testaamaan..

Täällä otettu vaihteeksi tulisesti yhteen ukon kanssa..meinaa kyl välillä hajota pää sen kans![:@]
Eli hyvin ailahtelavaa rakkautta on täälläkin heh..Onneksi tajusi itse pyytää anteeksi,muuten ei hyvä heiluis [:D] 
Mä olin aamupäivällä taas vähän ihmeissäni et mitä tuolta alakerrasta oikein tulee..[8|] Vähän punertavan ruskeita, ja näytti pieniltä nahanriekaleilta..voihan ne olla vaan jotain vähän kuivuneita mitä lienee mut oli kyl tosi hämärää..
Nyt illasta ei oo taas näkyny yhtää mitää.Vatsa on ollut pari päivää pal parempi ku aiemmin, ei oo vihloskellu. Päivän taistelusta iski julmettu hedari ja taidan mennä ajoissa nukkumaa, jos huomenna ei ois ihan koomassa töissä.
Mieli sen verran väsyny ja maassa ettei oo tänää jaksanu pahemmin enää jännittää mitä tuleman pitää, sen näkee sitten, mut sen oon päättäny etten enää testaa ennenku menkat on myöhässä. Toivotaan ettei ala ja pääsis ke aamuna testaamaan.

Niin ja tervetuloa Kkamilla ja plussatuulia kaikille, joilla ne ajat käsillä![:)]

Iltoja! Täällä ois hieman jakomieliset fiilikset.. Menkkojen odotin alkavat pe-su (ei oo ihan tarkka), mut vieläkään ei näy häivähdystäkään. Perjantai-aamuna tein ClearBlue-testin ja negaa näytti, eikä mitään muutakaan raskausoireita oo ollut. Nyt sit tietty kauheesti toivoisin etteivät alkaiskaan, mut sit mietityttää, ku perjantaina tuli kiskottua juhlissa melkosen monta siideriä.... [&:]

Toisaalta oon ymmärtänyt, et ekoilla viikoilla ei oo yhteistä verenkiertoa ja äidin elimistön myrkyt ei vielä vaikuttais, mutta....?? Toisaalta taas haluun kyllä elää normaalia elämää niin kauan kun EN oo raskaana, voihan olla, et sitä vauvaa ei kuulu piiitkiin aikoihin. En kuitenkaan ryyppäile mitenkään kovin usein, vaikkakin kesällä useammin. Arggh! Perjantaina vaan oli hieman erityisemmät bileet ja alkomahoolin kulutuskin oli sit sitä luokkaa, vaikka alunperin ajattelin ottaa varmuuden vuoksi melko iisisti...

Mut jotenkin luulen silti et menkat sieltä on tulossa ennemmin kuin plussa...?? Kun kyllähän nyt JOTAIN oireita ois, jos ois raskaana! Ainakin ne tissit - ne tais olla viimeksi se eka oire.

Moikka vaan kaikille! Ja huomenia.
Ihanan pirtsakkaa ja toiveikasta keskustelua ootte pitäny yllä. Hyvä päätös tuo, että aikoo olla raskaana.. Eipähän ainakaan jää positiivisuuden vähästä määrästä kiinni sen plussan saaminen. Mä itte oon aivan loistavalla tuulella, ei näy pilven pilveä, vaikka tänään jatkuu työt viikon mökkireissailun jälkeen. Innoissaan oottelen plussaa, sillä sen olen minäkin päättänyt saada. En ota tätiä seuraavaan yhdeksään kuukauteen kylään ja piste. Yhden testin oon jo tekassut eilen, mutta se oli varmaan kans viallinen, kuten teillä muillakin, kun en meinannu erottaa siitä kahta viivaa ;) Eli varmaan tänään uutta liuskaa kehiin ja varpaatkin pystyyn, että se toimisi.
Rinnat arat, alavatsassa "menkkafiilis" ja onnellisuuskupla missä leijun kyllä rikkoontuu sekunnissa jos joku osaa oikeasta kohdasta painaa. Viime kierrossa "oireet" oli paljon vahvemmat, joten koetan vissiin nyt pitää enemmän jalkoja maan pinnalla näiden tuntojeni kanssa.
Monella tosiaan jännät päivät edessä. Oikein paljon lykkyä testauksiin. Ja onnittelut teille raskautuneille! Lähden tästä pikku hiljaa levittämään hyvänmielen sanomaa tuonne apteekinkin puolelle. Lupaan hymyillä jokaiselle tänään, ettei mene hukkaan tämä hyvä olo! :)

jlko, ihanan positiivista heti viikon alkuun. Puhallappas hieman tännekin päin tuota hyvää tuulta. [:)] Jotenkin on taas niiiin maanantaifiilis!
Eikä tarvi Mallan huolehtia vaikka ootkin juhlinu. Näinhän se menee, että plussaan saakka eletään ihan normirytmillä. [:)]
Nyt on tosiaan jännäyspäiviä useammallakin, joten ei muutaku kauhiasti koko poppoolle tsemppiä ja plussaaplussaa! [;)] 
Täällä ei enää mitään vuotoja. Nyt kun olis vielä kärsivällisyyttä matkassa ja malttais odottaa ens viikonloppuun testauksen kanssa. Ti tai ke olisi menkkojen tarkoitus tulla, jos on tullakseen..
Meillä otettiin kans ihan vasta ukon kanssa yhteen niin, että tuntui! Nyt on taas sitten niin hempeää että! [:D] Näin sen pitääkin olla. Hyvä se on välillä tuulettaa...

Angervolle hirmuisesti onnea plussasta[:)]

Täällä edellään niitä päiviä että huomenna pitäis menkkojen periaatteessa alkaa.... Minkäänlaisia oireita ei ole ollut tähän mennessä menkkoihin liittyen ja yleensä mul alkaa jo hyvissä ajoin menkka oireilut n. viikon aikaisemmin. Nyt on vähän mahaa ainoastaan nippailut ja rinnat vähän kipeet. Vaikea sitten sanoa mis mennään mut odotukset ovat katossa tottakai[:)] En tiiä uskaltaako sitä huomenna heti testailla vaiko odottelis rauhassa muutaman päivän[;)] On tää taas niin jännää että[:)] Tsempit muillekin nyt testaileville pistäkäänhän viestiä mis mennään. Ja tsempit toki kaikille muillekin. Tuulta päin naiset[:)]

Takaisin