Heips!
Aivan mahtavaa sakkiä näyttää täällä olevan, itse olen katsellut sivusta jo reilun kuukauden ja nyt "rohkaistuin" osallistumaan! [8|]Kolmekymppinen oon ja ekaa yrittämässä, mies melkein 40... Hitsi kun luen välillä näitä juttuja, ihan kuin olisin ite niitä kirjoittanut! [;)] Ei oo helppoa olla nainen ja varsinkaan vauvakuumeinen sellainen. Historiasta sen verran, että yksi km takana vuonna 03 (vkolla 10), sen jälkeen ei kauheasti yritystä. Ei niinkään, et ite olisin kieltäytynyt, vaan mies teki totaalisen stopin. Elettiin pitkään oikeastaan tähän vuoteen asti niin, että hän ei edes halunnut lasta [:(]. Nyt jotenkin mieli on muuttunut (siis miehellä [:D]) mulla on vauva kuumetta ollut ainakin 8 vuotta.. Nyt siis yritetty toukokuusta, ongelmana vain se, että jos ei nyt ei seuraavan oviksen aikana tärppää, menee sitten talveen, koska mies on reissuhommissa... [:(] Menkat tulleet km:n jälkeen päivälleen 28 pvän välein ja oviksen oon tuntenut ilman kalenteria km lähtien. Viime oviksen jälkeen olin tuntevinani kiinnittymisen ja oireet olivat raskaana olevan oloisia (pois lukien rintojen arkuuden), mutta ei... [:(] ainoana poikkeuksena, että menkat ei kestänyt kuin kaks päivää. Mutta noita lämpöjä oon tutkiskellut ja ne olivat kohollaan siihen menkkoihin asti, että se siitä tässä kuussa! [:@] Nyt siis kp 4/28Toivottavasti nyt jollakin teistä "konkareista" tärppää ja PIAN!!