joko nyt onnistaisi

jee osasin vihdoin laittaa ton laskurin tohon :DD kävin vähä kurkkiis neuvoi tuolta yhelt foorumilt ;)

ja viel lisää tekstiä...

ansku81 paprika silveri nöppönen: teil taitaa olla aika samoihin aikaa jännittävät hetket käsillä viikon päästä/sisällä ;) voi ku plussaisitte kaikki! tai edes joku teistä!!! :))

.

magneta mäkin olen tän illan yksin kotona ku mies on kaverinsa luona ja tulee vasta huomenna..tai no en mä nyt ihan yksin oo,pikku prinsessakin on tää mut nukkuu jo, äsken kävin sitä juuri kattomas ja siehän se nukku kuola poskella jo täyttä häkää [:D] on ne vaan niin ihania noi lapset!! Haluu pian äkkiä jo toisen,heh se ei ookkaan varmaan kellekkään tullu vie selväks[:D] mut on vaan pakko hehkuttaa jos se auttais jotakin[:)]
Nyt rupeen kattoon leffaa ja nauttiin hetken yksinäisyydestä. Huomenna sit tuun taas kirjotteleen väliaika tietoja et mitä testi näytti...

Angervolle paljon onnea plussan johdosta[:)] Toivotaan pikkuiselle jarrusukkia ja että kaikki olisi hyvin vuodosta huolimatta! :)
Mirella,kiva että säkin olet tän asian päättänyt![:D] Positiivisella asenteella ei voi kun onnistua vai miten se meni?[:D][:D]
Kauas sulla on ovulaatiosta/koska menkkojen oletettu alkamispäivä?
Meitä on kyllä tosi paljon jotka viikon sisällä testaavat, toivottavasti kaikilla tärppäis![:)] 
Ihanaa kun alko viikonloppu ja saa hetken levätä!! Ihan luxusta [:D]

Mul on vkl töitä[:'(] Sit maanantai ois vapaa. Mietin jos tekisin sillon testin mut jos se onki viel liian aikasta sillon ku nää kierrot on mitä sattuu. Mutta luulis jo kohta tänki kierron olevan lopuillaan.
Mua aina töis jännättää et tuleeko täplä takapuoleen ku en tiiä viel onko onnistanu. Sit ku meil on viel joko valkoset tai vaaleen vihreet ja-siniset housut et varmsti näkyy[:@]

Onnee sulle Angervo ja kaikille muille. Toivotaan vielä niitä kesäisiä päiviä[:)]

iltaa,iltaa kaikille taas pitkästä aikaa. ;) ja onnea plussaneille! [:)]

Täällä ollaan korvia myöten onnessa ainakin vielä ennen nukkumaan menoa, noh menkat ne sieltä alkoi 2viikkoa myöhässä onnellinen olin KUNNES menin nukkumaan enkä sitten nukkunut koko yönä jumalattomat kivut ihan kamalat. [&:] tämän päivän ollut töistä poissa huomenna pitäis mennä.[:@] ja mä vihaan yli kaiken menkkoja silloin tekis vaan mieli maata niin kauan kun ne on ohi, mutta ei onnistu ei.[:@]

Koiran kanssa elelty nyt viikko ilman isäntää ja heti maanantainahan se sairastu, eturauhaset tulehtu TAAS.[:(] että taitaa meidän pojalta lähtee nyt pallit, niin kovasti ottaa noi naapurin juoksut itseensä![:(] ei auta muu![:(]

Noh isäntä tulee ens viikon perjantaina ja hedelmälliset päivät alkaa 20 ->.            Joten tiedätte varmaan mitä täällä tehdään seuraavat 2viikkoa!![:D][:D]

Ihanaa Angervo! [:)] Lämpimät onnittelut! Täälläkin pidetään sormet ja varpaat ristissä että kaikki on kunnossa vuodosta huolimatta. [:)] 

Meillä on isäntä kotona mutta sais kyllä olla jossain muualla... [:@] Mä siis kiukkuan täällä taas oikein urakalla eikä äijäparka taida edes tajuta minkä takia... Kyllä se koitti jo anteeksi pyydellä mut ei tainnu vielä tajuta että minkä takia... [:@] Eli siis koulutus (meidän tapauksessa jäinen mykkäkoulu) jatkuu. [;)] Liian pitkä juttu selitettäväksi tässä ja ollaan jo kaverin ja naapurin emännän kanssa noi miehet haukuttu alimpaan viemäriin eli ei tartte enää teille avautua. [;)] Mutta tosiaan täällä on yks äkänen akka höystettynä heilahtelevilla hormooneilla, jonka pitäis huomenna lähteä häämatkalle... Ei hyvä... Jos jättäiskii ton jöröjukan kotiin ja lähtis A-luokan reissulle! [:D] Oliskos teistä matkaseuraa? [:)] Silverillä alko ainakii loma, miltäs parin viikon helteinen rantaloma kuulostais? [;)]

Ehtoota, tääl kans yks miehenhylkäämä joka viettää rauhallista koti-iltaa issekseen...öh siivoillen, pyykkiä pesten = *surffaten vauvasivuilla*...

Kiitos teille ihanat naiset myötäelämisestä, kyllä nää menkat tosiaan taas on v**uttanu, pärsus vuotaa ku seula.

Mut hei, täälhän oli ihania plussauutisiakin eli Angervolle oikein paljon onnea...jeeee! Ja vuotoja tosiaan voipi olla raskausaikanakin vaikka kaikki olisikin normaalisti. Mun yhdellä ystävällä oli kolmet ihan normaalinoloiset menkat esikoista odottaessa...eikä syytä siihen tiedetty. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja terve poika syntyi.

Gaia, kohtalotoverini...housut tulipunaiset ja silleen [:@]. Meillä sit onki seuraavat testailut sun kans varmaan samoihin aikoihin ens kuussa...tai sun kierto tais olla kai oletuksena vähän pitempi kun mun 28 päivää, mutta mä aattelin että ens kierrossa en testaa kuin vasta sit kun ollaan jossain 33 päivän kohdilla (jos sinne asti siis ikinä pääsee....) eli luovun noista ennen aikojaan testailuista, alkaa meneen hermo kun tulee ostettua turhaan monia testejä [:D] Nythän mun kierto oli poikkeuksellisest 33 päivää. Sulla taisi olla muutakin mietittävää kun on tulos hääjuhlatkin. Muistaakseni kirjottelit tuol aiemmin, että teil tulee marraskuussa vuosi yritystä. Mä kans jätin pilsut pois viime marraskuussa. Toivottavasti päästään odottajien puolelle ennen tuota [:)] ja samoin koko tää poppoo täällä ketjussa, ihanaa porukkaa ja mieletön kuhina käy, viestiä pukkaa - jes!

Ansku81: Romanttista ja aurinkoista honeymoonia teille, eikös se reissu ollu häämatka? Uuuuuh, kateeksi käy [:)] Ja oot oikeassa lohduttaessas meitä vuotajia (heh, hyvin kuvaava termi...) että kuukaus menee nopeesti. Ja nyt kun itteellä on hilloviikot menossa ja seuraavaan h-hetkeen on vielä jonkun aikaa niin sillä aikaahan sitä voi jänskätä teidän muiden kuukautisia ja testailuja hihii [:D]

Pitäsköhän munki käydä kattomassa osaisinko luoda tollasen Lilypie allekirjotuksen....[:)]

Hih, saganaki, ihanaa että muidenkin pyykinpesut, siivoilut yms.= "vauvasivuilla surffausta". [:D] Ja osaat ihan varmasti tehdä ton laskurin ku meikäläinenkin siihen kykeni. [:)] Täällä jollain toisella palstalla oli hyvät ohjeet. Muutaman kerran jouduin kokeilemaan kun en malttanu lukea ohjeita kunnolla (siis normaali "ensin kytketään ja savun hälvettyä etsitään käyttöohjeet...") mut sittehän ne sinne pamahti. [:)] Ja siitä romantiikasta en nyt tällä mielialalla tiiä... Mut ehkäpä mieli ehtii parissa viikossa muuttua. [;)]

Ansku81 olitkin kirjotellu samaan aikaan kun mä vielä naputtelin viestii ja toivottelin hyvää häämatkaa...no voi kökkö...tai siis edelleenkin toivon siis hyvää matkaa mut voi kökkö jos nyt viel viime hetkellä tulee kärhämää ukkelin kans! 

Parin viikon helteinen rantaloma kuulostais taivaalliselta, mikäs siellä olis rantahiekalla maatessa, pitäessä livesessiota näistä forumin aiheista....heh, mitähän se tosiaan olis jos tää remmi lähtis rantalomalle kimpassa, hormonit hyrräten [:D] Siellä vertailtais ovislimoja, kellä on bikineissä eniten märkää [:D] ja soiteltais kotiin ja vakuuteltais ukoille, että siellä on ihan sikatylsää kun ne ei ole mukana [;)]

No eiku vakavasti, toivottavasti saatte hommat selviksi ja pääsette matkaan hymyssä suin!

Juu, eiköhän tää Saganaki taas tästä tasaannu aamuun mennessä, kunhan nyt vaan suurempia höyryjä päästelen menemään. [;)] Yleensä riittää kun pääsen koirien kanssa rauhoittavalle parin tunnin metsälenkille mut nyt oli vieraita (ukon kavereita) koko halvatun illan kylässä ja niitä kestittäessä en päässy minnekään. Mutta kun tässä nyt hetken pihisen ja puhisen ni tajuan ettei toi nyt ehkä järkevä riidan aihe ollukaan... [;)]

Onnea Angervo [:D][:D]
Ihanaa kuulla, että jollakin on noin hyviä uutisia[:D] Ja toivottavasti pääsette kaikki tuonne odottajien puolelle heti ja nyt[:D][:)][:D]

Täällä onkin ollu mielenkiintoinen aika herätä tänään..Puol tuntii sit oli pakko nousta pissille. Se nyt on ihan normaalia multa, et kerta yössä herään veskiin.
No takas sänkyy kun pääs ni rupes jalkapohjia kutittamaa, no pitihän ne sit nousta rasvaamaa. Taas uus yritys..ei onnaa,pakko nousta pesee hampaat, maistuu kakki suussa ja kauhee jano..uus yritys, ei helkutti ihan törkee jano! Juomaan, uudestaan pissille ja takas sänkyy. Hetken verran makaamista silmät selällää ja uudestaan kauhee jano = luovutus ja teevesi porisemaa. Tässä sitä sit ihmetellää  et mahtaa tulla pirtsakka päivä huomenna[:D]
Illalla menin kyl ennätysaikasin nukkumaa eli vähän ennen yhtätoista.Oli jotenkii ihan törkee väsy! Yleensä en pal ennen yhtä koisimaa mee, kun rytmi on työaikojenkin takia semmonen ettei tarvi herää ennen kasia aamusin, ja illal oon himassakii vast puol seittemän jälkee illalla ja sit vasta alkaa se rentoutuminen, syöminen ja töllön kattelu+ netissä surffailu.
Erehtykö kukaan muuten kattomaa eilen Jimiltä uusintaa dokkarista kohtalokkaat isät? Mä katoin, taas! En tajua kyllä miks, tässä elämäntilanteessa kun vauvaa haaveillaa ni ei ollu ihan paras ohjelma..kyyneleet valu valtoimenaan pitkin poskia ja ukkokin säikähti että mikä mulla on..siinä sitten itku kurkussa selittelemään että kun tuli niin kauhean paha mieli, et miten noi miehet voi tehä noin kauheita asioita..

Tosta juomisesta, ja sen takia "narahtamisesta" tuli mieleen et mun kohdalla varmaan ihmeteltäs enempi jos vetäsisin kauheet lärvit, porukka on tottunu jo aikaa sit siihen etten mä juo juuri ollenkaan. Ennemminkin sanovat, jonkun vieraamman kanssa alkoholista puhuattaessa, että eihän tuo juo oikeen koskaan[:D]  Mut tupakka onkin sit ihan eri homma, sen takia narahan ihan hetkessä! Oon polttanu 15v ja varmasti tullaan huomaamaan kaikilta tahoilta heti ku lopetan..eli salaamaan en kyl raskautta pystyis hetkeäkään.
Jaahas, oisinkohan mä jorissu tarpeeks.. mutku on niin tylsää valvoo yksin tähän aikaan [:D]

Saipahan nukuttua vielä muutaman tunnin aamusta.
Mutta taas tulee vaaleanpunaista pyyhkiessä, ja vielä runsaammin kun aiemmin[8|]

No niin testi tehty ja negahan sieltä sitten tuli. [&o] Tiedän, että on liian aikaista joka tapauksessa, mutta voi lohduttomuuden huippu!

Nyt lopetan miettimisen ja keskityn tohon mieheeni.[;)] Toivottavasti meillä ei ole enää kovin kauan tätä kahdestaan oloa edessä, mutta niin kauan ku sitä on niin pitää nauttia siitä ja ottaa kaikki ilo irti toisistamme! Samaa mieltä oli mieskin kun aloin jälleen itkemään testin kädessä! [:D]

Käyn kuitenkin lukemassa miten teillä menee täällä ja pidän sormet ristissä kaikkien plussien puolesta! [:D]

Nöppönen, pahoitteluni negan johdosta, mutta niinkuin sanoit niin oli varmaankin liian aikaisin, muutaman päivän päästä uusi yritys [:)]

Voi nöppönen kyllä se voi vielä plussaksi muuttua. Jos ei menkatkaan oo vielä sulla alkanu.
Mä yritän myös venyttää tätä toista testi kertaa vähän pidemmälle eli ens viikon alkuun. Ehkä ma tai ti.

Nega tai haamujen haamu en tiä...ku toisen viivan "paikkakin" näkyi..?!? No mut ei mitään ihan varmaa.. Liian aikasin taas kuitenki testasin..ku viimeks näytti plussaa vasta kp 35 ja se olis nyt sit maanantaina jos oikein laskin..[8|]
Nyytti mun oletettu ovis ois ollu 13pv sit ja viimeistään maanantaina pitäis menkkojen alkaa jos kierto normaali.. No onneks huomen töihin kokopäiväks et ei kerkee huomen miettiin ja sit maanantaina testaan uudestaan ja jos silloin ei näy niin toivo on varmaan kyl menetetty täl kierrol..

No niin, nyt olis laukut pakattu ja nenän voi kohta suunnata kohti lentokenttää. [:)] Ja ihan hyvillä mielin lähdetään, puhuttiin ja selvitettii asiat miehen kanssa illalla/yöllä. [:)] Eli ette nyt pääsekään mukaan. [;)]

nöppönen, oottele ihan rauhassa sinne ensi viikolle ja testaile sitten uudestaan. Eiköhän se sitten vielä iloksi muutu. [:)] Eikös meillä ollu suunnilleen sama testauspäivä? Vai muistanko ihan väärin... Siitä tulikii mieleen että tarttee varmaan vielä pakata pari testiä mukaan reissuun... Ei sillä että uskoisin niitä tarvitsevani kun mahassa tuntuu ihan siltä että siirryn pian vuotajien joukkoon. [&:] Toivotaan vaan etten ihan koko reissua vuoda että päästäis edes hiukan häämatkan makuun. [;)]

Kyllä toi Nyytti nyt aika vahvasti plussalta kuulostaa! [:)] No älä kuitenkaan ihan kokonaan hylkää meitä kun siirryt tonne odottajien puolelle, käy vaikka välillä aina moikkailemassa. [;)]

*Mirella*, mä pidän kovasti peukkuja että ne haamujen haamut siitä vahvistuu!

Koittakaahan siskot pärjäillä! Toivottavasti mua odottaa täällä hirmunen lista plussauutisia kun tulen takasin! [:)][:)][:)]

Hyvää matkaa Ansku81 [:)] Toivotaan että niitä menkkoja ei kuuluisikaan siellä reissulla..

Angervolle onnittelut plussasta!

Mulla tunteet laukkaa melkoista vuoristorataa. Pari päivää sitten olin vielä ihan varma että olen raskaana - nyt taas tuntuu päinvastaiselta ja odottelen menkkoja alkaviksi huomenna tai maanantaina. En tiedä pitäisikö tuolle mahalle hakea jotain muuta lääketieteellistä selitystä, jos menkat tulevat taas ja testi näyttää negaa - näytän siltä kuin olisin vähintään 3kk raskaana ja on tuskaa yrittää piilotella keskivartaloa kun kaikki vaatteet puristaa. Päätin että tuli menkat tai ei nyt niin teen joka tapauksessa testin ensi viikolla. Mietiskelin että parit viimeiset ei ole olleet mitään erityiset runsaita, mutta tosiaan juhannuksena olin tosi kipeä niiden aikana..  Loma kuitenkin alkoi ja viikon ulkomaanreissu on tiedossa ensi viikolle, että täytynee niitä siteitä pakkaa mukaan..

Takaisin