joko nyt onnistaisi

Jaamarialle onnittelut haamuista! Pidetään porukalla peukut ojossa, että olis ihan sitä itteänsä nyt. [:)] Voin vain kuvitella kuinka jännät fiilikset...
Täällä aika hiljaista. Kp 18 ja sellaista odottelun tuntua jo. Vähän heikosti on peitot heiluneet kun on tässä ollut kaikenlaista. Kp 12 ja 14 tuli sentään tehtyä asialle jotain... [;)] Jospa siinä olis alkuun ja vaikka tänään vähän lisää! On vähän sellainen perussunnuntai... Huomenna töihin ja lomaankin vielä piiitkä aika. Elokuussa vasta, mut onneks on edessäpäin kuitenki. [:)]

Jaamaria: Mulla kans ne clearbluen testit näytti ensin haamun ja sitten negaa, vaikka olin plussannut muilla testeillä :/ Että ei ollu ihan kunnossa ne testit, ja nyt päätinkin olla ostamatta niitä enään, hermot vaan niiden kanssa menee:)
Toivotaan, että vahvistuu sun haamu [:D]

hei taas kaikille! :) paljon on taas uusia vauvahimoisia tullut!

pahoittelut mirellalle ja kittielle :( <3 eteenpäin vaan!! [:)]

onpas ollu sunnuntai... juhlia koluttu läpi ja mahaa kasvateltu taas vaan kaikennäkösillä herkuilla [:@]
kp 13/n30.. joten huomisesta lähtien kyl joka ilta/aamu/päivä/yö pistetää sit parasta täälläki päin taas [:D] mie en osaa viel oikein noit oviksia "tuntea"... ku luulen et ku alan ajattelee et "joo, nyt tuntuu siltä ja tolta ja tältä" ni tuntuu vaa sen takia et ajattelen et tuntuu :D (..olipas taas vaikeasti selitetty, mut toivottavast ymmärrätte :D )

on kyllä itsellä muuttunut käsitys lapsen saamisesta TOD paljon, varsinki tämän yrityksen kautta sekä senkin takia että kaksi kaveriani koki suuret menetykset... toiselle tuli keskenmeno, ja toisen synnytys jouduttiin käynnistämään n. kk ennen la:ta, heidän lapsi kuoli muutaman tunnin ikäisenä :( kun aikasemmin sitä on ajatellut vain, että "no niin, nyt mä oon tullu tosta noin vaan raskaaksi, ja sit 9 kk:n pääst mä poksahan" mut ei se ole niin helppoa, EI MISSÄÄN NIMESSÄ!! ja olenki sen  takia miettinyt, että minkä ihmeen takia kaikki narkkarit, juopot tai muuten vain sellaset ihmiset jotka eivät pysty huolehtimaan kuitenkaan jälkikasvusta, saavat tosta noin vaan niitä lapsia VAHINGOSSA tehtyä?! en siis tuomitse mitenkään sitä että jos lapsi tulee "tietämättä"  :)
mulla on ollut aina sellainen pelko etten koskaan tulisi saamaan lapsia... haluan niitä niin paljon! :) niinkun me kaikki ketkä kuumeillaan täällä :DD

ja tsemppiä Nyytti nyt sit ;) ++++++++++++++++++++

Jaamaria:lle nyt sit vaan kärsivällisyyttä ja tuut HETI ilmottaa tänne meille mikä on tilanne :))

mutta ihanaa loppu viikonloppua kaikille, palataan asiaan!!

Heipä hei kaikille!

*kittielle pahoittelut [:(] Voimia ja jaksamista!

Tatuointiasiasta ollu puhetta ja itse olen kanssa kuullut ettei tatuointia kannata ottaa jos on raskaana/yrittää tulla raskaaksi juuri tulehdusriskin takia. Lävistyksiäkään ei välttämättä silloin suositella. Itse olen suunnitellut, että korjaisin vanhoja tatuointeja ja ottaisin uuden, mutta siirrän projektia suosiolla johonkin hamaaseen tulevaisuuteen.

Sitten kerron ilouutiset. Luulin että ne menkat alkoi alkuviikosta, kun vähän jotain pientä tuhrua paperiin tuli parin päivän ajan, mutta sittenpä se loppuikin. Perjantaina tein heti aamusta testin ja + sieltä tuli [:)] Jo oli aikakin!! Perjantaista asti on fiilis ollut kyllä aivan uskomaton [:D] Yritän parhaani mukaan hillitä itseäni etten innostuisi vielä liikaa, mutta vaikealta se tuntuu... Nyt vaan kovasti toivon että se maaginen 12 viikkoa tulisi nopeasti täyteen ja että kyytiläinen pysyisi tällä kertaa mukana loppuun asti! Erittäin positiivisin ja luottavaisin mielin kuitenkin [:D]

Kaikille kovasti plussatuulia.

Minä taidan käydä vilkaisemassa mitä tuonne odottajien puolelle kuuluu. Jännittävää [:)]

Oikein paljon onnea plussasta mimulle!! :)

Mä tässä odotan malttamattomana ensiviikkoa ja huomista että voisin soitella tuonne neuvolaan.
Menkkoja ei oo näkyny eikä kuulunu.
Joka tapauksessa vien sen clearblue testin takaisin apteekkiin ja ehkä ostan vielä jonkun toisen merkkisen jos en saa sitä aikaa tuonne terveyskeskukseen tai neuvolaan testeihin alkuviikoksi.... ei millään jaksais odotella :)

Tsemppiä ja plussatuulia myös muille!

Onnea teille plussanneille[:D]

Mä alan testaileen joskus reilun viikon päästä ellei menkkoi ala kuulu sitä ennen.
Nyt ollaan ainaki pupuiltu tarpeeks tai ainaki luulen niin. Nyt vaan toivotaan et onnistais. Mul ei kyl oo mitään "oireita" tai en oo ainakaa huomannu. Muuten must tuntuu et voisin olla raskaana mut ku ei oo mitään niitä "oireita". Tai plaahh... en mä tiiä sen näkee sit ajan kanssa.

Onnea mimulle plussasta! [:)]

Juu, tossa just miehen kans puhuttiin, et pitää kattoa syksymmällä sitä tatuointihommaa, kesällä muutenkaan oikein voi ottaa, ettei tulehdu. Ja voihan se olla, että siirtyy vieläkin kauemmas kuin syksyyn. Toivotaan näin. Kiitos kaikille vastauksista.

Hiphei!

Onnittelut plussasta mimulle ja Jaamarialle myös, haamukin ON plussa ja täälläkin on peukut pystyssä jotta vahvistuu siitä vielä :)

Samanlaisia juttuja on tullut itsekin pohdiskeltua usein kuin magenta...niin ovistuntemusten kuin sen osalta, että miksi ihmeessä niin monille vaan sattuu vahinko ja sit niille jotka yrittämällä yrittää niin voi vidalis minkä työn takana se on. Oikeen oon monesti miettinyt kun sitä on joskus vuosien saatossa paniikissa menny apteekista ostamaan katumuspillereitä, kun oli vahingossa jäänyt yksi tai kaksi e-pilleriä ottamatta liuskasta....niin nyt kun jää ottamatta koko liuska ja pitäis kaiken järjen mukaan olla vieläkin suurempi mahku tulla raskaaksi niin pöh! Joo ja noista ovistuntemuksista, musta tuntuu, että tän kahdeksan kuukauden aikana on saanut itsensä tuntemaan ihan mitä vaan haluaa [:D].

Täällä menossa kp 29/28 ja Clearbluen digitaalista tuli sitten kokeiltua...se oli ihan p***ka koska siinä luki "Ei raskaana" [:D] Vaan eipä ole hilloviikotkaan vielä alkaneet, eli niin kauan on toivoa, tulevien kuukautisten oletettu päivähän on tosiaan vain oletettu, varmaksihan niiden alkamispäivää ei voi sanoa...eli toivon tietty, että ovis ois ollu tässä kuussa vähän myöhässä ja todellisuudessa mun menkkojen ei edes kuuluis alkaa tänään vaan ehkä vasta ylihuomenna, jolloin olisin testannutkin liian aikaisin....ei vitsi mitä selittelyä [:D] mut ihanaa kun täällä saa vapaasti purkaa tuntojaan muiden samassa veneessä olevien kanssa!

Mites Adaralla menee siellä kotosalla? Oletteko jutelleet miehesi kanssa uudelleen sen välikohtauksen jälkeen? Tuli mieleen tosta kirjoituksestasi oman mieheni kommentit joskus tossa talvella kun yrityskiertoja oli ollut ehkä kolme, niin se sanoi, että no mikä hitto hänessä on vikana kun ei saa mua raskautumaan, eli se taitaa olla monelle miehelle aika iso asia ja veikkaanpa, että ne ei kaikki oo sillai samalla lailla kun me naiset perehtynyt mitä raskaaksi tuleminen vaatii, eli että on monen tekijän summa, että kaikki menee nappiin. Juteltiin asiasta ja sanoin miehelleni, että jos häntä kiinnostaa ja on aikaa niin kannattaa lukea vaikka netistä aiheesta jos tuntuu, että mun selitykset ei riitä vakuuttamaan, että niin se vaan oikeasti on. Ei olla oltu tukkanuottasilla missään vaiheessa asiasta, mutta kyllä mä huomaan, että se on miehelle aina yhtä iso pettymys kuin itsellenikin kun ne menkat taas sieltä alkaa...toivotaan, että nyt ei sitten alkais...

Saganaki, hyvin meillä menee. Ollaan sellasia et tapellaan illalla ja aamulla ollaan jo sovussa. [:)] Ei osata olla vihasia toisillemme. Kyllä me jotain pientä asiaan liittyvää ollaan puhuttu, mutta ei oikeestaan itse asiasta. Sillon lauantaiaamuna kun olin vähän surumielellä, mies vaan kysy, että "mikä sulla on". Ei se muistanu koko keskustelua, humalassa kun oli ja keskustelu käytiin aamuyöstä. Ei olla siis puhuttu nyt mistään testeihin menosta tai muusta, mutta jonkun verran "silleen ohimennen" adoptiosta (että sekin vaihtoehto on) ja vähän vitsaillen on mieskin jotain heittänyt ostettavista lasten tarvikkeista ja sellaisesta. Sellaisen läpän se heitti (pitkä juttu ja vähän inside, joten en sitä tähän kirjoita), että voisi luulla, että hänen mielestään meillä on vauva hyvinkin pian. Hieman ristiriitaista, mutta en minä valita. [:)]
Mutta sen tiedän, että mieheni haluaa lasta ihan yhtä kovasti kuin minäkin (hänen mielestää alkaa olla "viime hetket" käsillä, kun hänellä 30 v kohta käsillä) ja on kovin pettynyt, kun ei olla vielä onnistuttu. Yritäpä siinä sitten sanoa, että siinä voi mennä vielä aikaa, eikä 30 v. ole liian myöhään. (itse olen 6 vuotta nuorempi) [8|]

Adara, kiva kuulla, että teillä kaikki jees ja että asiasta ollaan jo vitsailtukin :) Kolmekymppinen ei tosiaankaan ole liian vanha. En tiedä mikä on miehillä sellainen ikä, jolloin hedelmällisyys laskisi vai onko sellaista määriteltykään, joten niin kauan kun on vaan muutakin jäykkää kuin kävelykeppi niin no worries :) Naisillahan 35 vuoden ikää kai pidetään sellaisena, että sen jälkeen hedelmällisyys laskee, mutta mutta...yksilöllistä varmasti. Tiedän monia tuttavapiirissäni, jotka ovat tehneet lapsia siellä neljänkympin hujakoissa ja itsekin olen tosiaan jo kohta 34 (kuulostaa oikeastaan aika hassulta sanoa JO 34, sillä eihän se ole ikä eikä mikään). Mieheni on saman ikäinen kuin sinä Adara, eli meillä se "vanha" olen kai sitten minä ;)

Isot onnittelut plussanneille!![:)]
Ja kärsivällisyyttä meille, joilla piinaviikot meneillään[:D]
Ja tietty jaksua kaikille tasapuolisesti :)
Täällä särkeny masua koko eilisillan mut tänää ollu parempi, ongella tuli käytyä ja viis kalaa jopa tuli,kissat kiitti =)
Ukon kans tuli ikävä kyl riita ihan typerästä asiasta heti ku kotii reissusta palasin[:'(] Mut huomenna on päivä uus ja kiirettä töissä, jaksais nyt nää puoltoista viikkoa ilman et hermoilis liikaa :)

Helouhelou!

Täällä taas viikonlopun jälkeen. [:)] Paljon onnea plussanneille ja lämpimästi tervetuloa uusille!

Mä oon kans miettinyt tuota miehen kanssa keskustelua, että pitäiskö vielä kerran ottaa kaikki faktat puheeksi siitä, miten niitä lapsia tehdään eli että pitäis tiettyyn aikaan kierrosta olla tosi aktiivinen. Tuntuu olevan meillä kovin hiljaista tuolla pupuiluosastolla tätä nykyä... eilenkin anoppi soitti kesken kaiken ja siihen se sitten jäi. [:@] 

Tänään taas testaillaan, että oisko aika saada se mies keinolla millä hyvänsä peittojen alle. Ei meinaan voi sanoa suoraan, että nyt tekemään sitä vauvaa, kun sitten tulee paineita eikä hällä onnistu. Jotenkin tuntuu pelkäävän sitä, ettei pysty saamaan lapsia ja siksi hermoilee. *huoks* [&o]

Ensinnäkin paaaljon onnea Jaamarialle ja mimulle plussasta!! Hienoa![:D]
Ja kittie*lle pahoittelut, se on kauhea menetys..[:(] mutta paljon tsemppi rutistuksia jatkoon, kyllä me täältä vielä noustaan ja plussataan uudestaan pian, toivottavasti pysyvästi seuraavaksi!
Mulla oli eilen ihan kauheat kivut alavatsassa ja pelkäsin jo että onko umpisuolen tulehdus kun oikealla puolella se kipu oli, mut sitten kun se pikkuhiljaa loppu niin mietin et oliskohan sittenkin liittynyt tuohon keskenmenoon vai voiko esim ovulaatio olla noinkin kipeä km.n jälkeen..?? mieskin oli jo lääkäriin mua patistamassa mutta onneks meni sit pikkuhiljaa ohi, tänäänki on kyl vähän välil vihlassu et en tiä..mut ei jatkuvasti lääkäriskään viittis juosta..

Onnea plussanneille minunki puolesta!
Voi että miten ihanaa on välillä kuulla myös iloisia uutisia. Jaksaa itsekin taas paremmin ajatella ja uskoa eteenpäin...

Täällä ei mitään uutta rintamalla, niitä ekoja kuukautisia odotellaan vaan, aika tuntuu ihan loputtomalta... vaikka niinku aiemmin jo avauduinkin, niin mikään kiirehän niillä ei siinä mielessä ole, kun en kovin aktiivisesti nyt seuraavan neljän viikona aikana kotosalla ole. Tekee hyvää lähteä reissuun ja saada vähän muuta ajateltavaa ja ihan sitä omaa rauhaa, vaikka miestä tuleekin ikävä. Harmi vaan että sairastuin just viikonloppuna, niin ei oo mitkään parhaat matkustusfiilikset.. mut toivottavasti se paranis tästä.

*Mirella*
, mullakin on km jälkeen alavatsa käyttäytynyt kovin kummallisesti, kipuilua harva se päivä ja muutamana päivänä se on levinny koko vatsan kattavaksi se kipu... itekin oon miettiny, että onkohan siellä nyt ovis meneillään vai mitä... yks päivä jouduin ottamaan ihan kipulääkettä ja sillä & levolla se meni sit ohi, vaikka yleensähän vatsaoireisiin ei kipulääkkeitä suositella... et voi olla, et se on jotain km jälkioireisiin liittyvää. Mulla on viikon päästä vielä kaavinnan jälkeinen seurantatarkistus terkkarilla, niin ajattelin siellä kysyä noista kivuista, vaikka tiedän että ne kuitenkin vastaa että joo voihan sitä olla kaikenlaista. Tosi tyhmää muuten, että minut passitetaan jollekin kunnan terkkarille, jonka kanssa en oo millään tavalla ollu tekemisissä tämän km tiimoilta? Hirveesti kiinnostaa sepostaa koko juttu taas jollekin ihan uudelle ihmiselle, kun sitä on jo ruotinut oman kahden eri neuvolan terveydenhoitajan kanssa, terveyskeskuslääkärin kanssa ja ainakin kolmen eri ihmisen kanssa siellä keskussairaalassa. Etenkin, kun siellä terkkarilla ei enää ilmeisesti ultrata, vaan lähinnä vaan kysellään kuulumisia ja vointeja, tehdään raskaustesti ja tarkastellaan henkisen toipumisen tasoa. Toivu nyt tässä sitten kun koko ajan pitää jollekin olla sitä kuviota selittämässä. Haluais jo jättää koko asian taakseen ja suunnata katsetta tulevaan...
Oho, tulipas avauduttua, vaikka ei ollut lainkaan tarkoitus!

Iloeloa ja plussatuulia kesään kaikille!

Tulin tänne katsastamaan, olisiko täällä hyviä uutisia... ja olihan täällä! Paljon onnea Jaamaria ja mimu!
Pitää elää teidän toisten jännityksiä ja iloja, kun omalla kohdalla pitää vain malttaa ja odottaa.

Pidän myöskin peukkuja kaikille, jotka tällä viikolla testailee.

JEEJEEJEE!! Onpas kivoja uutisia Jaamaria!!! Mahtavaa :))))))))

ONNEA!

..muut yritetään nyt sit kovast ;)

Takaisin