Hiphei!
Onnittelut plussasta mimulle ja Jaamarialle myös, haamukin ON plussa ja täälläkin on peukut pystyssä jotta vahvistuu siitä vielä :)
Samanlaisia juttuja on tullut itsekin pohdiskeltua usein kuin magenta...niin ovistuntemusten kuin sen osalta, että miksi ihmeessä niin monille vaan sattuu vahinko ja sit niille jotka yrittämällä yrittää niin voi vidalis minkä työn takana se on. Oikeen oon monesti miettinyt kun sitä on joskus vuosien saatossa paniikissa menny apteekista ostamaan katumuspillereitä, kun oli vahingossa jäänyt yksi tai kaksi e-pilleriä ottamatta liuskasta....niin nyt kun jää ottamatta koko liuska ja pitäis kaiken järjen mukaan olla vieläkin suurempi mahku tulla raskaaksi niin pöh! Joo ja noista ovistuntemuksista, musta tuntuu, että tän kahdeksan kuukauden aikana on saanut itsensä tuntemaan ihan mitä vaan haluaa [:D].
Täällä menossa kp 29/28 ja Clearbluen digitaalista tuli sitten kokeiltua...se oli ihan p***ka koska siinä luki "Ei raskaana" [:D] Vaan eipä ole hilloviikotkaan vielä alkaneet, eli niin kauan on toivoa, tulevien kuukautisten oletettu päivähän on tosiaan vain oletettu, varmaksihan niiden alkamispäivää ei voi sanoa...eli toivon tietty, että ovis ois ollu tässä kuussa vähän myöhässä ja todellisuudessa mun menkkojen ei edes kuuluis alkaa tänään vaan ehkä vasta ylihuomenna, jolloin olisin testannutkin liian aikaisin....ei vitsi mitä selittelyä [:D] mut ihanaa kun täällä saa vapaasti purkaa tuntojaan muiden samassa veneessä olevien kanssa!
Mites Adaralla menee siellä kotosalla? Oletteko jutelleet miehesi kanssa uudelleen sen välikohtauksen jälkeen? Tuli mieleen tosta kirjoituksestasi oman mieheni kommentit joskus tossa talvella kun yrityskiertoja oli ollut ehkä kolme, niin se sanoi, että no mikä hitto hänessä on vikana kun ei saa mua raskautumaan, eli se taitaa olla monelle miehelle aika iso asia ja veikkaanpa, että ne ei kaikki oo sillai samalla lailla kun me naiset perehtynyt mitä raskaaksi tuleminen vaatii, eli että on monen tekijän summa, että kaikki menee nappiin. Juteltiin asiasta ja sanoin miehelleni, että jos häntä kiinnostaa ja on aikaa niin kannattaa lukea vaikka netistä aiheesta jos tuntuu, että mun selitykset ei riitä vakuuttamaan, että niin se vaan oikeasti on. Ei olla oltu tukkanuottasilla missään vaiheessa asiasta, mutta kyllä mä huomaan, että se on miehelle aina yhtä iso pettymys kuin itsellenikin kun ne menkat taas sieltä alkaa...toivotaan, että nyt ei sitten alkais...