Kaika
Kommentoinnin ninja
Moikka tänne!
ginessa, meikäläinenkin otti eilen viiniä tarpeeksi.
Ja muutenkin olen ihan malttamattomana, että koska sitä voi alkaa yriitämään uudestaan..tulisipa torstai ja lääkärintarkastus jo!!!
No uuteen viikkoon sitä on suunnattava ja olen ajatellut yrittää keskittää ajatuksia opískeluihin ja itseni kuntoon saamiseen..tuli kesällä pikkasen liikaa noita kiloja ja nyt km:n jälkeen voisi pikkasen laihduttaa, ennen seuraavaa raskautumista *sormet ja varpaat ristissä, että onnistuu*
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Kyllä tää tästä [;)]
ginessa, meikäläinenkin otti eilen viiniä tarpeeksi.
Ja muutenkin olen ihan malttamattomana, että koska sitä voi alkaa yriitämään uudestaan..tulisipa torstai ja lääkärintarkastus jo!!!
No uuteen viikkoon sitä on suunnattava ja olen ajatellut yrittää keskittää ajatuksia opískeluihin ja itseni kuntoon saamiseen..tuli kesällä pikkasen liikaa noita kiloja ja nyt km:n jälkeen voisi pikkasen laihduttaa, ennen seuraavaa raskautumista *sormet ja varpaat ristissä, että onnistuu*
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Kyllä tää tästä [;)]
Ärsyttävää, muttei just nyt ole motivaatiota, vaikka ennen sanoinkin, että vauvan takia tekisin mitä vaan ja kyllähän sitä yks 10 kiloa äkkiä tipahtaa. Tässä sitä ollaan! *huoks*