joko nyt onnistaisi

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1108601

Tuolta mä itse bongasin sen vehniksen[;)]
Kun jaksaa lueskella stooreja alaspäin!![;)]

Oleppas hyvä!![;)]

Itse olen ottanut luontaistuotekaupan NEO-E plus vehnänalkioöljykapseleita(vasta vajaa pari viikkoa).
Nitä on nestemäisenäkin,kuulema pahaa..ja mä unohdan sit kuiteskin ne jääkaappiin ..joten nää on mulle kätevämpiä.[:D]

Heissan! Onnittelen isosti kaikkia kellä kävi flaksi tässä kierrossa, hippp hippp hurraa! Niin, ja uudet toivotan tervetulleeksi.

Luen tämän palstan päivittäin useampaan kertaan, mutta koska jutuissani harvoin on mitään sellaista mitä joku muu jo ei olisi ehtinyt sanomaan, niin kommentoin aika harvoin mitään..[;)]

Mutta koen silti tärkeäksi tämän vertaistuen jota täältä saan.

Sivumennen sanoen, olen kertonut vauva-haaveesta ja tämän haaveen pitkittymisestä nyt kahdelle hyvin läheiselle ystävälleni, ja kohtalon ivaa on, että toinen heistä havahtui keskustelumme jälkeen pohtimaan että missäs se hänen täti luuraa ja soitti sitten ihan kauhuissaan minulle kun plussasi. Hänellä lapsia jo entuudestaan, ja olivat kyllä miettineet josko sitä viitsisi lisää tehdä ja sitten kävi näin[&:]

Hän ei tiennyt miten reagoin, ja oli ihan itkun partaalla raukka... oli onnellinen ja samalla surullinen minun vuokseni!

Mutta jotenkin olen huomannut, että se ei kanna minua mihinkään vaikka kadehdin kuinka toisten vauvamasuja ja vauvoja, päinvastoin. Tulee itselle vaan kamala olo! Niinpä keskityn "omaan napaan" tässä asiassa, muiden onni on ihan heidän omaansa, ja he saavat siitä nauttia!

Ihmettelen kyllä itsekkin että otin tämän niin kevyesti...[8|]

Kai se sitten helpottaa, kun täältäkin porukkaa virtaa tasaisesti tuonne odottajien puolelle, niin on saanut siedätyshoitoa tai jotain.. [:D]

Heip

Minä olen onnellinen kun ystävät plussailevat, vaikka ne tulevat itku kurkussa jotenkin häpeissään siitä minule kertomaan. Tottakai olen onnellinen heidän puolestaan, enkä edes kadehdi heitä! Mutta mitä vieraiden tai ei niin tuttujen plussiin ja masuihin tulee, niin se kyllä sylettää.. en edes halua nähdä puolituttuja mahoineen.. Tuntuuhan se pahalta ajatella niin, mutta minkäs sille teet. En vaan ole siihen vielä valmis, että olisin onneni kukkoilla kaikkien massu pystyssä käppäilevien naisien puolesta.. ja vielä kun tuntuu, että noille puolitutuille käy vaan vahinkoja, hups! *hmpf*

Heips! Minäkin olen mukana ollut keskusteluissa ihan ensimmäisestä sivusta saakka, välillä aktiivisesti ja välillä vaan sivusta seuraajana, nyt en ole kerennyt pitkään aikaan taas kirjoittamaan..

Onnitteluja hurjasti taas kaikille plussanneille ja tietysti tervetuloa uusille! Taas on aika hyvin porukka täälä vaihtunut, mutta kiva että on porukkaa joiden kanssa jakaa niitä suruja ja iloja.
Meilläkin on välillä meinattu lyödä puihin koko homma kun niin pitkän aikaa on ollut turhauttavaa mutta onneksi tuo toinen puolisko ei sitten siihen päätökseen jämähtänytkään kun lupasin ottaa rauhallisesti tän asian kanssa, vaikka vaikeeta se on ollut.

Luin eilen jonkun jutun missä kerrottiin että joka viides pariskunta kokee jossain vaiheessa elämäänsä lapsettomuutta, mutta sitten se vaikea pysyvä lapsettomuus on harvinaisempaa.. Eli aika moni kärsii kuitenkin tästä samasta ongelmasta, vaikka siitä ei paljon puhuta.

Ja taas vähän omaan napaan...[:D] Menen nyt sitten vihdoinkin tutkimuksiin ensi kierrossa jos jotain vaikka löytyykin, niin tiettää sitten varmaksi ja sen jälkeen kuulemma päästäisiin ihan lapsettomuus klinikalle jos halutaan, mutta en tiedä sitten pystyykö siihen leikkiin lähtemään mukaan kun tämä on ollut jo muutenkin raskasta.. En olisi koskaan kuvitellut esikoisen syntymän jälkeen kokevani tätä lapsettomuus asiaa, kun sitä aikaisemmin pelkäsin että mitä jos en voikkaan koskaan saada lapsia ja suurin haaveeni olisi saada iso perhe, punainen talo ja perunamaa[:D]

Lämpimiä haleja ja paljon haikaran siipien havinaa kaikille kanssa kuumeileville siskoille!![:)]

kjeev, ei ole kuulunut mitään testeistä. Lääkäri kyllä lupasi soitella, mutta en sitten tiedä, odottaako ne ensin mun miehen testituloksia. Niitä saakin odotella, kun mies ei vielä ole osoittanut mitään mielenkiintoa testejä kohtaan. [>:] Yritän malttaa odottaa rauhassa, sillä lääkärin mukaan vielä ei ole mitään syytä huoleen (yk 6 alkoi juuri). Eiköhän ne soita, jos jotain erityistä niissä testeissä ilmenee.

Turhauttavaa taas tämä odottaminen... kp 3 menossa ja toiveet melko alhaalla tämänkin vasta alkaneen kierron osalta. Alussa jaksoin olla toiveikas monen kuukauden ajan, mutta nyt alkaa into laantumaan. Ehkä se on hyväksikin, kun vähän mieli rauhoittuu ja tasoittuu.

Heh, on ainakin aikaa taas aloittaa dieetti, kun ei tartte pelätä sen vahingoittavan mahdollista sikiötä. Pah, samaa suunnittelen ensi kuussakin! [:D]

kjeev
ginessa
hh83
Kaika
wastis
Mymmeli84
Lila
Silveri
Sussu29
Nymeria
MMI
TyhjäSyli
noppa
Vaavi2010

^ Taas vähän päivitystä...

Ja nyt on vehnäalkioöljy ostettu ja ukko syö kaikkia mahdollisia "varmennusravinteita" kanssa...vielä viikko, niin saan tietää, voidaanko ryhtyä taas tositoimiin [;)][8D]

Mitens teillä muilla, mä kun en muista enää aikaisemmista..kuinka nopeesti kierto on palautunut normaaliksi km:n jälkeen?

hih<3
olin tänään siskon mukana sen ekassa ultrassa.
siellä se pikkuinen viuhtoi<3
hän ei tykännyt toimenpiteestä ja käänsi selkäänsä koko ajan.
meinas itku tulla tädille onnesta.
[:)]

tänään ollut muutenkin hyvä päivä,
kelasta tuli kesän tuet ja ostin sitten itselleni
kauan toivotun ja halutun järjestelmäkameran<3
kohta sitä kokeilemaan,että onnistuuko tuo kuvaus yhtään [:D]

wastis, varmasti on ollut onnellinen hetki tädillekin! [:)]

Täällä kp 26/25-26 ja jännittää vähän kyllä! Ei ole mitään tuhruakaan tullut, mutta muuten alkavia menkkaoireita kyllä, välillä nippailee mahanpohjasta. Mutta toivon niin, että ne eivät alkaiskaan! Oon ollut tällä kierrolla ihan varma, että en ole raskaana, mutta mitä lähemmäs kierron loppu on tullut, sitä enemmän sitä on kuitenkin alkanut toivoa.

Miten te muuten laskette kierron pituuden? Minä olen laskenut niin, että jos menkat alkavat esim. 15.10., lasken ykköspäiväksi seuraavan päivän ja viimeiseksi siis sen, kun kuukautiset ovat alkaneet. Olen nyt miettinyt, että olisko pitänyt laskea ekaksi päiväksi aina se, kun menkat alkaa ja viimeiseksi kuukautisia edeltävä päivä..? Jos olen väärin laskenut, niin sittenhän nuo kiertopäivätkin ovat vähän väärin.... Eli siinä tapauksessa olisko minulla siis nyt jo kp 27/25-26?

Täällä on ollut puhetta, että onko kerrottu vauvahaaveista muille. Meillä vanhemmat tietävät, että vauva saa tulla ja äidin kanssa olen puhunut aiheesta tarkemminkin. Siskokin tietää ja muutama ystävä. Minä olen sitä tyyppiä, että en osaa pitää tällaisia ihania asioita salaisuutena. [;)] Mietinkin, että sitten kun/jos tulen raskaaksi, niin miten maltan olla kuuluttamatta sitä heti koko maailmalle! [:D]

Huomenta,

kiertopäivät lasketaan niin että kuukautisten alkamispäivä on kp 1 ja kierto päättyy siihen päivään joka on seuraavia kuukautisia edeltävä. Ja kierron pituus on siis luonnollisesti se viimeinen pv ennen kk:sia. Eli milloin Nymeria sulla on alkanu viimeiset kuukautiset?

Huomenta vaan Tatjuska ja kiitos vastauksesta! Vähän arvelinkin, että ihan väärin olen laskenut. Edelliset menkat alkoivat 20.9. ja kierto on ollut yleensä sen 25-26 päivää, useammin kuitenkin 25. Eli nyt olisi siis tuon mukaan kp 27! Jos ei tänään ala, niin sitten kyllä apteekkiin raskaustestiä ostamaan. Silti tuntuu, että alkamassa on. Nyt on vaan jotenkin toivo niin korkealla, että varmasti harmittaa jos/kun alkaa. Huh, iltavuoroon pitäisi töihin lähteä, mitenhän maltan olla siellä juoksematta koko ajan vessaan tarkistukselle...

Kiitos, Kaika! [:)]

Nyt kyllä juilii mahaan niin menkka-tavalla, että voi ei... Mutta joo, nyt sinne töihin. Mukavaa perjantaipäivää kaikille kuumeilijoille!
Ja +++++++-tuulia!

Tervehdys!
Mäkin oon ollu mukana keväästä asti tai alku kesästä. Mutta olen tässä syksyn aikana jättäny käynnin aika vähäselle. Yhessä vaiheessa alko olee liikaa paineita et oli pakko saada muuta ajateltavaa. Oon nyt ajatellu et on parempi käydä täällä harvemmin etten taas ala ottaa liikaa paineita. Mutta on mukava nähä että täällä on edelleen vilkasta keskustelua[:D]
Mulla oli menkat omalla tauolla kaks ja puol kuukautta ja nyt ne tais alkaa pari päivää sit mutta normaalia vähäisempinä. Sehän tässä on harmittanu kun ei oo päässy yrittään ku ei oo menkkoja.[>:]
Yks lääkäri sano mulle et ku oon näin nuori vasta (21v.) ni jos menkat on 6kk-1v. myöhäs ni sit aletaan vasta tekeen jotain.[8|]  Ja lopuks se sano et voihan se olla et ne alkaa sit viimeistään kevääl ku muutenki luonto alkaa herään sillon eli hedelmällinen aika alkaa[:-] Ajattelin et pitääkö mun oikeesti alkaa oottaa niin pitkään![X(]
Mut toivon kaikille kovasti ++++

Terveyhdys taas! Isot onnittelut Tyttö Koo ja Kova halu äidiksi! Ja pahoittelut Kaika, vaikka tosi urheasti oletkin suhtautunut asiaan. Ja vielä tervetuloa mukavaan sakkiin kaikki uudet tulokkaat!

Itselläni ollut enemmän ja vähemmän vauvakuumetta jo pitkään. Tällä palstalla ollut nyt pari kuukautta. Mieheni kanssa ensimmäistä odotellaan (eikä siis kummallakaan ole entuudestaan lapsia). Tuo ihana mies on nyt vihdoin tulossa taas kotiin enkä millään malttaisi odottaa. [:D] Ovis taitaa olla tänään, laskujen ja lievien oireiden mukaan. On se jännä, kun elokuussa tunsin tosi selvästi, että nyt se munasolu irtoaa, ei kyllä voinut erehtyä. Ja sitä ennen ja sen jälkeen taas tosi vaimeaa tunnetta alavatsalla, jos edes sitäkään. Että mistäköhän ne elokuun niin selvät tuntemukset johtuivat? 

No, tässä kierrossa missataan taas se otollisin hetki, että kuun vaihteen jälkeen voidaan sitten alkaa jännittämään. Sitten alkaa 5/8 YK jolloin on ollut mahdollista raskautua. Toistaiseksi ainakin ihan luomumeiningillä mennään ja yritetään olla muutenkaan stressaamatta. Nyt odottelen miehen lisäksi meidän luksus-/ hemmotteluristeilyä. Ja varmasti nautitaan siitä ja toisistamme vaikkei otolliseen ajankohtaan osukaan. Että kyllä sinullekin Silveri varmasti mukava reissu Roomaan tulee. Oli ovis sitten millon hyvänsä. Positiivisella mielellä mennään, eikös vaan. [:)]

Vaavi2010 meillähän on tosiaan tuo kierto melkein samoilla päivillä.
Täti kyläilee samoihin aikoihin ja ovistakin podetaan [:D]
itsellä on kaikenmoisia nippailuja ympäri kierron,enkä ole koskaan oppinut
ovista oireista bongaamaan,nyt tosin on tänään nippaillut vasemmalta selkeästi.
että josko olis nyt sitten tulollaan. kuinka hauskaa olisi,jos kummallakin tärppäis samaan aikaan?
olis sitten niin liki lasketut ajat ja muut. Mulla on kierto 28-32pv. Yleensä tuon 32.
noita lyhkäsempiä tuli parit KM jälkeen.
Jos pidemmän mukaan mennään niin laskurin mukaan ovis olisi 19pvä.
Eilen pupuiltu ja ajattelin jatkaa pupuilua tässä tovin,ihan fiilisten mukaan kylläkin.
En ala itseäni pakottamaan,eilen kyllä kun pupuili,niin oli paikat ihan sika hellinä.
Vaikka ei mitään syytä olis ollut olla. Eli voisko olla oviksesta merkkiä tuokin?

Tuli muuten mieleeni,että kun kaikilla on näillä vauvoilla ns. tekonimiä.
Niin sisko on omansa nimennyt Rauliksi[:D] Meidän vanhemmat sitä sellaisiksi sanoneet,
kun tuo on niin miehen kuin naisenkin nimi,naurattaa vaan kun masukit ja muut on yleisempiä.
Kaverilla epäillään raskausmyrkytystä nyt, hän on rv 37 nyt ja on menossa tutkimuksiin että onko.
Hänellä oli muistaakseni sama homma viime raskauden lopussakin. Toivottavasti olis sitten vaan lievänä tuo jos on.

Itsellä on nyt tänä vkl kahdet tuparit, toisissa ajattelin alkoholia nauttia.
Oviskin lähenemässä että sillä ei sinänsä väliä ole. Enkä nyt mitään kauheita määriä ole juomassakaan.
Jos olis vaikka onnellisesti se sitten viimiset alkoholit hetkeen[;)]
Sopisi mulle kyllä. Empä silti kauhean usein juokkaan,mutta silti.

Tuli mieleeni vielä eilisestä siskon ultrasta,että hän joutuu alkaa piikittämään itseään joka päivä raskauden loppuun ja synnytyksestä 6vk vielä. Hänellä kun oli 2005 veritulppa,ja raskaus nostaa riskiä hirveästi.
Niin sitten estolääkitykset kehiin. Kauheaa kun joutuu itseään piikittämään,nämä ovat vielä mahapiikkejä, eli ei ihan kivuttomimmasta päästä.Toivotaan että sillä ehkästäisiin sitten mahdollinen uusi tulppa. Kauhean harmillista vaan kun hän on 21 vuotias, ja tulpan saadessaan oli 17. Kolarin jälkeen tuli. Mutta toivottavasti kaikki menee hyvin[:)]

Nyt tämä tyttö menee telkkarin ääreen vähäksi aikaa ja sitten alkaa miettiä siivoamis puolta[:D]

Wastis, me pupuiltiin just tiistaina 13 pv ovulaation aikaan,kun mua sattui aivan julmetun paljon.[:(]
Sattui niin että ei voinut kovin syvälle mennä ollenkaan.[&:]
Ja ilman panadolia tein sen...2 viimekiertoa oviksella otin lääkettä.
Alavatsaa,-kohdunseutua siis särkee todella paljon 2 pv aina silloin ja on paikat hellinä..[:@]

Zemppiä [:D]

jesss !!!
pakko tulla tänne hehkuttaan ko taidatte olla ainoita jotka ymmärtää[:D]
sain ovistikkuun kaksi viivaa, testi viiva on vahvempi ko ite kontrolli, eli kyllä tää
tyttö näköjään ovuloi nyt !!
yhessä kierrossa kikkailin noiden toisen moisten kanssa,enkä saanu ko yhtä viivaa.
ostin herkempiä (ja kalliimpia[:D]) testejä,ja en aatellu ees tikutella,mut nyt parina päivänä
mielenkiinnosta tikutellut.
saanu haaleempaa viivaa ja ny vahvemman.
eli tää on mulle todistusaineistoa että mun värkissä ei pitäis olla mitään vikaa.
on ollu muut tekijät sitte.
ja en aio mennä lekurillekaan nyt ihan vielä.
kuitenkin olen nuori,suht terve, ovuloin, kierto ok.
niin en usko että siitä olis hyötyä välttämättä.

muutenkin asenne muuttunut rennommaksi siskon raskautumisen myötä.
jotenkin multa katos ne pahimmat paineet omasta raskautumisesta,
ite kyl kuvittelin ihan päinvastasta reaktioo aluks.
mutta hemmetin hyvä näin[8D]
saa rahassa hössöttää siskoa ja ite ottaa rauhassa omat jutut.

mut nyt eilen on pupuiltu,ja jos tässä sitä linjaa jatkais,niin
pitäis osua just eikä melkein.
kun tuntuu että ei oo ovikseen osunu ees pahemmin pupuilut ennen,
kun harrastanu fiilispohjalta. ja joskus jääny tosi vähäseks harrastelut ressin ja muiden vuoksi.
kun minä olen niin "outo",että mulle riittäis seksi kerran vaikka kahessa viikossa välillä [:D]
ja siksi ei ole aina tullut harrasteltua otollisimpiin aikoihin sitten.

mutta ihan mahti fiilis nyt, vaikka olikin vaan ovistikku johon ne viivat tuli[:D]
eiköhän ne siihen raskaustestiinkin vielä joskus palaa.[;)]

Onnittelut wastis!
Tulin niin hyvälle tuulelle tosta sun viestin fiiliksestä [:D]- aitoa iloa ei voita mikään!!
Kyllä me kuumeilijat ollaan "normaaleita", jos ajatellaan, mistä ne ilot löytyy..kaksi viiva ovistikussa [:D][:D][:D]

Ja eiku peukut pystyyn nyt, että seuraavat kaksi viivaa/+/raskaana lävähtää raskaustestin näyttöön!

Takaisin