joko nyt onnistaisi

Heipsan vaan taas kaikille...Hiljaiseloa olen viime aikoina viettänyt kun menkat sitten tuli. Nyt taas mieli korkealla ovulaatiota kohti mikä pitäisi olla nyt loppuviikon tienoilla...vähän vaikea tietää mikä päivä koska eka kierto pillereiden jälkeen oli 29pv ja nyt viimeksi 25pv mutta ajattelin ottaa testit käyttöön ja ekan kerran kokeilinkin sitten tänä aamuna. Hailakka viiva toiseksi tuli mikä ilmeisesti tarkoittaa negaa??!!Joten täytyy jatkaa nyt aamuisin kokeilua[:)] Että näin hyvin meikäläisen kohdalla tosiaan onnistui se ajatus "Tulee kun on tullakseen" Ovulaatiotestejä jo tehdään[:D] No jännät paikat edessäpäin. Toivotaan parasta tälle kierrolle [:)] ja petytään taas kovin jos ei onnaa[:@] Yritys onnea kaikille kovasti pidetään lippu korkealla[:D]

Ihan ekaks Paaljon onnea Sapelle plussasta!!
Nyt on sitten mahdolliset ovulaatio päivät takana päin ja vajaan parin viikon malttamaton miettiminen alkaa, onko uusi ihminen saanut alkunsa, olisko nyt mun vuoro... se viimenen viikko on jotenkin aina se kauhein kun ei tiedä eikä voi asialle tehdä mitään.
Toisaalta jännittää,pelottaa,mietityttää koko asia pystynkö siihen vielä, jaksanko...mulla on ollut lievää masennusta vähän aikaa ja kaiken lisäksi esikolla on todella paha uhma ikä ja kun sitä tempperamenttiäkin häneltä löytyy paljon on välillä tosi vaikeaa kun kokeilee rajojaan jatkuvasti...rahat on tiukilla..pärjättäiskö sitten kun olisi vielä toinen suu ruokittavana,yms yms..kun mistään ei saa apua vaikka kaikkeni olen yrittänyt.. Mutta silti kaikesta huolimatta, haave toisesta lapsesta on niin kova ettei voi käsittää.. Miten pääsisin tästä ristiriitaisesta tunteesta eroon....!?! [:(]
Oh hoh kun tuli masentavaa tekstiä ja pyydän anteeksi että vuodan kaiken tämän järjettömän tänne mutta ei mulla ole hirveesti muitakaan kelle voisin "puhua"...

Sama juttu Sandy81, meillä kans ajateltiin ettei turhia paineita, tulee kun on sen tarkoitus. Mutta eipä se niin todellisuudessa mene! Niin kova on vauvakuume että meilläkin taidetaan ottaa nuo testit käyttöön sekä greippimehut kuvioon [:D] Nyt yritän vain hillitä itseäni etten tee tästä yrityksestä pakkomiellettä, koska siinä vaiheessa tuskin ainakaan tärppää, stressi olisi niin valtava. Täytyy nyt vaan sopia jotain kivaa tekemistä ja kesäsuunnitelmia joita odottaa niin voi tuo vauvakin hieman hävitä mielestä takavasemmalle, vaikka sieltäkin se muistuttelee joka päivä! [>:]

Mirella  ymmärrän huoliasi! Ja tänne voi kyllä avautua, sitä vartenhan tämä foorumi on, jaetaan ilot ja pelot! En oikein osaa neuvoa muuten kuin että menette päivä kerrallaan, älkää tehkö vauvasta stressin aihetta, yrittäkää ajatella niin, että tulee kun on tullakseen. Tiedän että se on hankalaa! Itsekin olen yrittänyt tosiaan ajatella samoin mutta haave vauvasta on niin suuri etten haluaisi odottaa! Viettäkää mukavia hetkiä esikoisenne kanssa ja koittakaa saada energiaa auringosta ja kesästä! Itseäni helpottaa suuresti kun pääsen pois arjesta, vaikka vain järven rannalle istumaan. Voimia teille! 

Kiitos vastauksesta mmj_ , kyllä se aina välillä helpottaa tosiaan kun pääsee karkuun arkea johonkin rauhalliseen paikkaan.. Kyllä tämä tästä, päivä kerrallaan..

Kait se on juu greippimehua minunkin lähdettävä haalimaan kaupasta [:D] Ovistesti näytti tänäänkin haaleaa viivaa eli odotellaan odotellaan.... Toivottavasti olis vaan nyt silleen hyvin kun mies on pe ja la reisussa niin täytyy sit vaan heilutella peittoja heti ennen ja jälkeen reissun et ei mee tää kuukaus ihan hukkaan[;)] Kyllä tää elämä on yhtä ovulaatiota ja matematiikkaa![:)]

Hei vaan!

Nyt jännittää ihan jumalattoman paljon!!! Tänään on kp 30/31 eikä menkkaoireista tietoakaan [:D] Mahassa kuitenkin möyrii ja välillä tuntuu kuin pieniä "potkuja" (suunnilleen samanlaista kuplintaa kuin esikoisen ekat potkut [:-]) vaikka siis eihän nyt niitä sentään "ihan vielä" [:D][:D].. Pakkohan se testi oli ostaa samalla kun hain pojalle kolmannen [:(] peräkkäisen korvakuurin. Nyt vaan pitäisi jaksaa vielä huomiseen odottaa... [&:] 

Miten ihmeessä te jaksatte odottaa??
Minä olen ihan varma, että en malta odottaa edes ensi keskiviikkoon, jolloin on 4 päivää toivottavasti ei tulevien kuukautisten alkuun.
No toisaalta en voi ostaa suklaalevyäkään valmiiksi kaappiin...
Ihmettelen eniten, että maltoin yleensäkin odottaa tähän toukokuuhun, ennenkuin aloin rojektin toteutuksen kimppuun.

Tsemppiä pirita kovasti toivotaan plussaa sinulle [:D] ja plussatuulia itsellekin tän ovun jälkeen [:)]

Apua, aloin äsken spontaanisti itkemään, kun luin seuraamaani blogia.
Ja jos tämä on valeraskautta, niin menen lakkoon, en ole nimittäin kovin itkuherkkä muuta kuin raskaana...

Tiitikan: Minun ihka ensimmäinen raskausoireeni (sittemmin keskenmenneessä raskaudessani) taisi olla juuri käsittämätön itkukohtaus! Aloin työkaverille itkemään aivan naurettavasta kiukutteluaiheesta ja mietin samalla et ei h**tti, mikä juttu tää nyt on, kun tällasta tässä pillitän! Samana iltana tein sit testin ja plussaahan se näytti... Selvensi hieman itkeskelyäkin... [:D] Toivottavasti sulla on sama syypää..

Peukut on pystyssä piritalle! Toivotaan tosiaan että teillä plussatuulet puhaltaisi! [:)] Itsellä tuntuu että päivät matelevat eteenpäin, koko aika laskee koska se h-hetki on!

Angervon kanssa samaa mieltä, eli jos haluaa varmistaa parhaan hoidon ja nopeasti, niin kannattaa käydä yksityisellä. On myös kiva, että sama ihminen hoitaa ja kyselee kuulumisia, tulee kivempi olokin. Kätilöopistolla hoitivat kyllä keskenmenoon liittyvät asiat todella hyvin ja ystävällisesti. Mutta kun soitin myöhemmin ja kyselin neuvoja kun ei kuukautiset alkaneet 6vk keskenmenosta, niin käskivät vielä odottaa 2vk ja kuulemma sitten terveyskeskuslääkäri voi määrätä terolutit. No, menin kuitenkin heti omalle yksityiselle lääkärilleni ja hän ultrasi ja tarkisti paikat ja määräsi lääkkeet tarkastuksen perusteella heti (eli kohdun limakalvo ei ollut yhtään paksuuntunut ja menkoista ei siis tietoakaan). Mulla on niin kauhea vauvakuume, että kahden viikon odotus tuntuu ihan tuskalta. Nyt sitten kuukautiset alkoivat ja mieli ja olo on parempi. Se epätietoisuus kun ei tiennyt että olisko sittenkin raskaana (olin kyllä tehnyt pari testiäkin) vai mikä on vialla,  oli kauheata. Vähän kyllä ahdisti se että joutui lääkekuurille, mutta toisaalta, söinhän vuosikaudet pillereitäkin. Kierto nyt siis 5pv, eli ensi viikkoa odotellessa... Miehelle jo sanoin, että kohta joutuu taas tositoimiin [;)]

+ tuli!!!! Melko haalea vielä, mutta kuitenkin ihan paljaalla silmällä nähtävissä ilman tihrustamista [:D][:D] Vautsi, meille siis tosiaa ON tulossa helmivauva, ihanaa [:)][:)]

Nyt toivon kyllä entistäkin enemmän plussatuulia teille kaikille, on tää vaan niin hieno tunne!!!

Voi hitsi, onnea onnea kauhiasti piritalle!! [:D] Siellä vaukki tekee tuloaan vaikka haalea plussa olikin! Joko on oireita alkanut tulemaan?

Tiitikan: Mulla myös itkukohtaus oli esikon kohalla eka juttu mikä sai raskausepäilyt heräämään. Kaveri oli lähdössä 3kk:ksi vaihtoon ja itkin TUNNIN sitä et se lähtee... Toivotaan plussaa sullekkin!!

Meillä kriittiset päivät ohitettu ja nyt pitäis pari viikkoa ootella, ei malttais ei niin millään![&:]

Hei kaikille!
Lueskellut näitä keskusteluja jonkin aikaa ja nyt taidan liittyä seuraan.
Eli yritetty on 10 kk:ta ilan tulosta. Ei olla mun mielestä asiasta liiemmin stressattu, periaatteena ollut, että lapsi tulee, jos on tullakseen. Nyt kuitenkin kun on näinkin? kauan yritetty, niin kyllähän sitä väkisinkin mieleen tulee, että mitä jos onkin jotain vikaa.
Kuvittelen joka kuukausi itselleni oireita, ja kun oikein asiaa alan miettimään, olen jo varma, että nyt on varmasti raskaus alkanut ja sitten pettymys on suuri kun menkat taas alkaakin.
Oviksia en ole tikuttanut, mutta luulen, että kokeilen nyt senkin, ei kai siitä haittaakaan ole!!
Ja oikein paljon onnea Piritalle positiivisesta tuloksesta ja onnistunutta odotusta!!  [:)]
Ja oiekin hyvää kesän alkua kaikille kuumeilijoille!!  [:D]

Onnea Pirita erittäin paljon! [:)] Se on aivan sanoinkuvaamattoman hieno tunne kun ensimmäisen kerran vilkaisee sitä testiä. *haaveilee*.. Minä tilasin netistä ovistestejä 7kpl +pari raskaustestiä.. Jos niitä nyt sitten kokeilisi.

Hirmusen pitkään ovat nyt nämä kuukautiset kestäneet, ekat ovat siis km jälkeen ja nyt on 7pvä vuotanut ja loppua ei näy. Yleensä minulla ovat nuo kestäneet sen 5-6 pvä ja loppua kohden selvästi vuoto vähentynyt. . Nyt ei toistaiseksi loppua vielä näy. [8|] 

Onnea plussanlöytäjille, voin vain kuvitella sitä onnentunnetta!
Söin muuten eilen oliiveja, vaikka inhoan niitä...
Oliskohan tämäkin joku oire?
(Mää halluun olla raskaana, alkaa tuntua jo jotenkin pakkomielteiseltä tämä oireitten keksiminen)

Kiitos kaikille [:)] Eipä juuri oireita ole ilmennyt, välillä mahanpohjassa muljahtelee, janottaa koko ajan ja nälkäkin on alkanut vaivaamaan mutta siinäpä ne [:D] Toisaalta poikaa odottaessa oli sama juttu.. niin ja muuten sape, toivotaan että KYYTILÄINEN (yksi kappale riittäisi kerralla [:)]) pysyy matkassa [;)] 

Varmaankin maanantaina aattelin mennä käymään neuvolassa ihan paikanpäällä, kun kestää aina ikuisuuden päästä puhelimella läpi. Ja kun yritän että jos saisin sen ekan käynnin pojan 1v neuvolan kanssa samaan aikaan, oisin silloin noin vkolla 7. En nyt yhtään muista, että milloin kävin ekassa neuvolassa??? Miten alle parissa vuodessa voikin unohtaa suunnilleen kaiken [8|]

Tervetuloa myös nazulle!! Jospa sulle kävisi yhtä ihanasti kuin täällä, että heti kun liityin mukaan niin tärppi kävi [&:]

Tervehdys kaikille!

Saimpahan tehtyä tunnuksen tänne ja luettua koko keskustelun läpi.
Itse olen 19 ja mies 27 ja ensimmäisestä lapsesta kovasti haaveillaan. Pohdiskelin itse tämän kevään sopivinta "ajankohtaa" aloittaa yritys ja nyt vaan tuntuu oikealta. Mies on ollut ajatukselle lämmin jo pidempää, minä taas olen koettanut pohtia taloudellisen tilanteen oikeaksi yms. Häät on syyskussa, joten ehkä sinne saakka jaksaa olla "ressaamatta" tätä vauva-asiaa. Koitetaan ottaa rennosti, ilman hätiköimistä.. Mutta tuskimpa sitä ihan viilipyttynä pysyy ;) Vauvakuume kun ei näytä olevan laskevaa sorttia niin tässä sitä ollaan. Elikkäs meillä alkaa tänään yrittäminen ;) Kierto 11/28.

Kaikille oikein hyvää kesää! Pitelen peukkuja pystyssä.. +++++

Takaisin