Joko näkyy?

Työkaveri eilen sanoi, että maha näkyy. Meillä on aika löysät työvaatteet niin niistä ei niin helposti näe.
 
15+5, tänään sanoin työkaveri, kun palasi joululomilta töihin, että vatta on pyöristynyt. Itte en kyllä huomaa, mut ehkä ku joudun sitä nii usein kattelemaan... ja huomasin yhden mummun katseen viipyvän vattanseutuvilla, mut ei ainaka sanonu mitään. Mut mitä ilmeisemmin alkaa näkymään.
 
Ei näy. Onneks. Ainoo missä näkyy niin selällään maatessa ei olekaan litteä vatsa vaan kumpu seisoessa oma massa piilottaa kivasti. :D mun mummu sano viikko sitte et oon laihtuneen näköinen :)
 
19+0 ja valtava vatsa [emoji28] Varmasti viimeistään joulun jälkeen paljastui siis töissäkin kaikille.
 
On näkyny jo aika pitkään, nyt rv 18+1.. Ja kokoajan pullahtaa vaan enemmän esille :D eikä kyllä yhtään haittaa, saa näkyäkin :Heartred
 
Ärsyttää kun itsellä jonain päivinä näkyy ja jonain ei.. varsinkin aamuisin näyttää siltä etten olisi raskaana. Iltaisin sitten turvottaa enempi ja näkyykin hieman mutta silloinkin näytän vain liikaa syöneeltä. Haluaa kunnon raskausvatsan!! :arghh: Nyt on jo sentäs 16+3 niin luulisi hiljalleen alkavan näkymään (varsinkin phv:n aiheuttaman laihtumisen takia)
 
Mua ärsyttää vähän sama kun Taikatalvea, kun ei vieläkää kunnolla näy ja sais näkyä jo! :Heartred Tiettyjen paitojen kanssa näyttää siltä, et oisin vaan turvonnu tai lihonu. Töissä tykkään käyttää rentoja ja kiristämättömiä vaatteita, joten ostin legginssit ja käytän niiden kanssa vartalon myötäistä neulemekkoa tai pitkää paitaa ni sillon näkyy :) Talvitakit alkaa kiristää jo sen verran, että saa nähä meneekö tän talven vai pitääkö lainata jostain isompi... :D
 
Minulla nousi maha aika nopeasti ja tällä viikolla sain vahvistuksen että selkeä vauvamasu kyseessä kun täysin vieras pariskunta tuli jututtaa ravintolassa ja kyselivät onko kolmaskin poika :) ja minua rupesi naurattaa ihan hirveästi kun mies oli puoli tuntia aikaisemmin väittänyt että näytän ehkä enemmän lihavalta
 
Mulla ei ole viäkää kunnon vattaa :sad001 puolivälissä jo kuitenkin.. miettii kaikkea onkohan sikiö kasvsnut normaalisti ym ..
 
Tiitu90 eikö sulla oo eka raskaus.
Ei mullakaan ollu vielä puolivälissä kunnon mahaa ekassa raskaudessa. Ja muistan että myös toisessa raskaudessa kitisin miehelle taas samasta asiasta että miks maha ei kasva. Kyllä se sieltä silti on aina esiin tullut. :)
 
Juu eka .. minkäs voi ku oon tällane hätähousu.
 
Harvalla kai se ekasta tulee sellasta kunnon mahaa ennen puoliväliä. Sitten se puolivälin jälkeen saattaa yhtäkkiä pompsahtaa esiin. Mulla kävi esikoista odottaessa juuri niin. :) Kyllä se sieltä tulee. :)
 
Näkyy joo... mulla PN kyl jo esikoises näkyny suht nopeasti (olin 20kg laihempi) nyt näkyy raskaus lähinnä pyöreytenä. Toki on vielä omaa läskiä alamahalla että vaate valinnoilla saan vauvan piiloon tai kunnol esii. :D
 
Mulla pompasahti vatsa ihan viikossa yhtä äkkiä. Eilen sen huomasin vasta :D nyt rv 21+6
 
Ultran jälkeen on räjähtänyt mahan kasvu. Nyt on aika valtava :D Ihan pelottaa mitä on tulossa, esikoisen maha oli kivan pieni.
 
Mulla edelleen sama, että iltasin on vaan pömppis, aamulla varsinkin näkyy vaan pieni kumpu ja ei kyllä kukaan osaisi varmaan arvata, että oon raskaana ellei tietäisi. Esikoisesta oli jo ihan hyvin mahaa näille viikoille mennessä :D
 
Mulla. Ei. Vieläkään. Luulin jo jossain kohtiin viis viikkoo sitte, että alkaa näkymään, mut ei. Viikkoja 21+4, edelleen menee samat vaatteet päälle eikä tee ees tiukkaa. :sad001
 
Esikoista odotellaan ja viikot 22+1 ja nyt on jo kunnon raskauspallo että alkaa olla kaikille jo aika selvää että vatsan ympärys on kasvanut muutenkin kuin syömällä :D
Tuo vatsan näkyminen on kyllä (kaiken muun ohella) niin yksilöllinen juttu! Ymmärrän täysin että sitä alkaa jo kaipaamaan mutta toisaalta hyviä puolia, ehkä se massu ei sitten loppuraskaudessakaan ole ihan valtava.
 
Niin tuntuu juu olevan yksilöllistä. Jännä, et toisaalta sitä vatsaa kaipaa mutta toisaalta tyytyväinen kun saa mennä ja touhuta rauhassa. Ja tosiaan,.olen aina ollut ylipainoinen, joten ei se välttämättä näykkään ihan vaan vatsaläskien takia.
 
Takaisin
Top