Joko näkyy?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Edz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuossa vatsan kohdilla ollut jo pitemmän aikaa ylimääräistä, joka on muuttunut tässä muutaman viikon aikana kiinteämmäksi ja pallon muotoon. Hmm. Viikkoja alla vasta 10+2
 
Mulla on näkynyt jo useamman viikon ihan selkeästi kasvanut vatsa - eikä tarvitse miettiä onko raskausvatsa :happy:

Olen siis todella hoikka, joten tästä syystä varmastikin näkynyt jo aikaisin. Nyt viikkoja 14+0, mammahousuissa on kuljettu jo pari viikkoa kun normifarkkujen ponnariviritelmäkään ei ollut enää mukavan tuntuinen.
 
Mä en pysty enää mahaa piilottelee jos ei oo tosi reilu/väljä paita päällä.. oon hoikka ja maha pyöristyny alhaalta jo ni ettei oo epäilystäkää.
11+5.
 
Joku kysy millon on turvotus loppunut. Esikoisen kohalla oli varmaan koko ajan maha turvonnut. Sitten se hävis kun alko ylimääränen tila loppua :D En ymmärrä miks mulla maha turpoo niin hirveesti.
 
Mulla on ollu tämmönen kauttaaltaan turvonnut maha varmaan jo kuukauden, ei selkeää vauvamahaa, vaan koko maha on ku ois vetäny ihan kauheen ison aterian. Saas nähdä helpottaako turvotus jossain vaiheessa vai jääkö tämmöseks..
 
Älytön turvotus iltaisin. Vauvamasu ei kyllä vielä näy mutta illan turvotuksen perusteella joku vois jo veikata raskautta.
 
Tunnetteko te jo vatsan päältä kohdun? Itse en oikein osaa etsiäkkään. Mahalla maatessa ehkä tuntuu jokin pieni pallo mutta sormilla painelemalla en löydä
 
Iltaisin on vaikea erottaa masua turvotuksesta, mutta aamuisin huomaan kyllä itse, että alavatsalla on selkeästi pieni kumpu. Tosin ulkopuolisen silmään varmaan näyttää lähinnä lihomiselta tai turvotukselta.
 
Jättiturvonnut maha ja muoto alkaa olla jo semmoinen, että kyllä tarkkasilmäinen huomaa että olen raskaana. En jaksa kyllä erityisesti mahaa peitelläkään. Esikoista odottaessa jo raskauden puolivälissä tuntemattomat kyseli, että joko kohta syntyy.. Eikä sieltä mitään jättiläistä syntynyt. Painoa kyllä tuli se n. 15 kg.
 
Vähän pömpöttää etenkin iltaisin, mutta omat pöksyt mahtuu vielä jalkaan. Olen hoikka, hieman alipainoinen, niin tuo masun turvotus erottuu muusta varresta suht helposti, onneksi ei vaatteet päällä vielä näy mitään. :) Ja tänään siis rv11+0.
 
Ei näy. Paitsi turvotus. Olo on ku ei olis ees raskaana ! Ihan oireetonta paitsi noi rinnat on arat....

Onneks on Doppler jolla sykkeet kuuluu aina kun kuuntelee... Koska se vatsa alkaa kasvaa, haluisin jo näyttää muulta kun hyvin syöneeltä !! Rv15
 
13+6 ja kohtu tuntuu ihan selkeästi. Kai se alkaa jo vähän näkymäänkin :) Ei ole tarkotus piilotella. Töissä vaan mielenkiinnon vuoksi selvitän miten pitkään saan pidettyä piilossa.
 
Näkyy paljon selkeämmin mitä ensimmäisestä. Onneksi voi käyttää löysempiä neuleita, niin ei ihan kaikki saa tietää vielä☺️
 
Mä näin eilen kavereita jotka tietää kyllä raskaudesta ja huomasin osan keskustelevan keskenään kuinka on jo maha kasvanut.. :D Olin siis laittanut ihan normaalit vaatteet, ei ollut tarkoituskaan piilotella kun kerran jo tiesivät. Mutta kyllä se tosiaan taitaa aika selkeästi jo näkyä..
 
Eka raskaus ja ei enää toivoakaan, että normihousut mahtuis jalkaan (12+6). Tilasinkin eilen mammasilta kahdet mamaliciousin housut ja hain h&m:ltä yhdet äitiyskollarit sekä paksummat äitiyssukkahousut. Iltasin kyllä huomaa, että mahaa alkaa olemaan, jotenkin niin lihava olo kun katsoo itseään peilistä :grin Laiha kun on niin pieni kumpu näyttää juuri siltä, että on tullut syötyä pikkusen liikaa roskaruokaa...
 
Kyllä vatsani näkyy jo. Viikoilla 12-13 mennään. Ylhäältä asti vatsa jotenkin koholla:)
 
Tuntuu, että nyt pullahti maha esille. Siis suunnilleen tänään. :D Viikkoja 11+5
Vielä menee tavalliset väljemmät matalavyötäröiset farkut. Äitiysvaatteet on tallessa esikoisenkin jäljiltä niin voi ottaa käyttöön kun siltä tuntuu.
 
Mullakin on nyt ihan koko vatsa pyöristynyt eikä enää vain alavatsa :) Ekat äitiysfarkut kävin ostamassa ja ai että kun tuntu ihanalta kun ei puristanut mistään! :D Nyt siis 12+4.
 
Minulla oli alkuun turvotusta ja en voinut kuvitellakaan housuja. No nyt turvotus on laskenut ja ei näytä enää miltään. Huolestuttaa että onko kaikki ok, mutta ylihuomenna nt ultrassa se selviää.
 
Takaisin
Top