Joko näkyy?

Edz

Asioista perillä oleva
Kesämammat 2018
Eloäidit 2020
Ilmeisesti aika yksilöllistä tuo vauvamahan esilletulo. Tai yleensäkkin, mistä ketäkin nyt asian huomaakaan :)

Toisessa ketjussa kirjotin, että työkaveri huomas silmistä, mut sen jälkeen ei olekkaa kukaan huomannut, tai ainakaan asiasta mulle maininnut. :)

Googlailin kuvahakuna näitä raskausviikkokuvia, toisilla oli selvä kumpu jo näillä viikoilla, joten mitenkä täällä meikäläisillä? Oma pömppö taitaa olla vielä hyvin läskien takana piilossa :)
 
Näkyy kyllä heti aamusta jo pieni kumpu, aamulla kun ei oo turvotustakaan niin näkyy selkeämmin :love7 Tänään rv 12+1.
 
Omaa mahaa löytyy muutenkin mutta kyllä huomaa että maha on "pallostunut" ja hieman kasvanut. 11+2
 
Mulla ei ”normitilanteessa” aamulla oo juuri mitään pömppöö, mutta kyllä nyt on ja illalla vielä isompi.

Mä suoritin yks päivä ihan tota samaa googlailua :D

Oon jo ottanu kuviakin ja totesin tämän hetkisen masun olevan aavistuksen isompi kuin esikoisesta kuukautta myöhemmin. :D
 
Näkyy! Mulla tuli jo tosi aluksi sellanen pömppö näkyviin. Eihän se vauva silloin oo ollu kun jokusen sentin mittanen vaan mutta jotain turvotusta ja kai muutakin aktivoitunutta toimintaa siinä alueella :D
 
Mulla näkyy kyllä jo. Toki vatsan muoto näyttää vielä siltä, että olisin vain lihonut eikä siksi varmaan kukaan oo uskaltanu töissäkään mitään kysellä vaikka ihan varmasti ovat huomanneet mahan kasvavan :p

Ja mä myös olen suorittanut ton kuvahaun kun tuntuu että oma pullahti tosi aikaisin :hilarious:

Rv 14+3
 
Muokattu viimeksi:
Itse huomaan, ja mieskin, pikkuruisen kummun alavatsalla. Nyt parin viikon aikana alkanut kiinnittää huomiota että on jotain muutakin kuin pelkkää turvotusta.:happy093.Ulkopuolisille tuskin erottuu vielä.

(Esikoinen, 12+6)
 
Jaaniin, itte en viikkoja ees laittanu, eli mulla vasta 10+5, mut tosiaan niissä googlekuvissa joillaki erottu selvästi jo alemmilla viikoilla :D ite oon sitä mallia, et porukka arpoo vaan et montako suklaarasiaa oon taas ahtanut, varsinkin täs joulun alla. Tosin siihen on hyvä vedota B-)
 
Varsinaisesti ei vauvamaha vielä ole juuri yhtään esillä. Housuista menee napit kiinni ja sitä rataa. Turvotus on vaan ihan järkyttävää ja sen perusteella voisin jo kohta alkaa synnyttämään. Ei auta muu kun vetää maha sisään ja leikkiä normaalia :D Kuvittelin, että toisessa raskaudessa maha kasvaisi paljon nopeemmin, mutta ei näköjään. 12+4
 
Mulla on kyllä ihan selkeä vauvamaha jo. Todella aikasin näkyi. Mammahousut ollut kuukauden käytössä. Iltaa kohden kunnon pötsi oikein :woot:
Kohtu eteenpäin ja äidillänikin aikanaan kuulema kaikki raskaudet näkyneet nopeasti
13+6​
 
Mulla ei varmaan ainakaan kuukauteen vielä tuu näkymään varsinaista vauvamahaa. Jonkin verran on tota omaa ennestään niin on hyvin piilossa sen takana.
Mammahousut otin käyttöön tällä viikolla kun on ne niin mukavat.:p

muok. Rv 13+2
 
Muokattu viimeksi:
Tänään rv 11+1 ja tuntuu että näkyy jo :D Tai sitten mulla on ihan järkyttävä turvotus... Oon googlaillu ja instasta katellu niin kyllä joillain on jo ihan kunnon mahat viikolla 12 ainakin! Eli eikai se mahdotonta ole että tässävaiheessa jo jotain näkyy? Omia farkkuja en oo kyllä pystyny käyttämään enää aikoihin...
 
Täällä nyt rv 13+3 ja nyt on ehkä noin viikon verran ollut jo ihan aamusta lähtien pieni pömppö. Oon hoikka ja normisti vatsa on aamulla ihan slimmi. Normifarkut ei enää mahtuisi, mutta oonkin jo pitkään käyttänyt vaan joustavia trikoita ja tunikoita. Tänään kysyi ensimmäinen ihminen, että oonko raskaana.
 
Oon kanssa hoikka ja normaalisti aamusin vatsa litteä mutta ei enää :) Pieni pömppis on ihan koko ajan, illaks vielä turpoo vähän isommaks pömppikseks :D Viikkoja nyt siis 10+6. Missä vaiheessa teillä aiemmin synnyttäneillä on tuo vatsan turpoilu loppunut?
 
Mullakin pieni pömppö jo aamulla. :) Normaalisti on litteä maha aamuisin, mutta nyt ei ihan kokonaan saa vedettyä vatsaa sisään. Iltaisin on turvotuksen takia aika iso pömppö. :D Nyt vasta 10+0
 
Näkyy pieni vatsa, mutta en usko että muut sitä vielä huomaavat :wink viikkoja 11+1
 
Oon kanssa hoikka ja normaalisti aamusin vatsa litteä mutta ei enää :) Pieni pömppis on ihan koko ajan, illaks vielä turpoo vähän isommaks pömppikseks :D Viikkoja nyt siis 10+6. Missä vaiheessa teillä aiemmin synnyttäneillä on tuo vatsan turpoilu loppunut?
Mulla turposi viime raskaudessa jalat ja maha ihan loppuun asti aina iltaa kohden. Jos sai päivällä levättyä, niin turvotus vähän laski, mut oikeestaan ei se helpottanut missään vaiheessa. On kai aika yksilöllistä, ja mulla toki oli myös raskausmyrkytys mukana kuvioissa, mikä lisää nesteen kertymistä.
 
Mulla näkyi jo tosi aikasin valtavana turvotuksena, olisko ollu 8-9 viikko kun aloin huomaamaan muutoksen? Nyt 13+1 ja varsinkin iltaisin maha on todella iso. Mä oon aina ollu alipainoinen, joten liekkö se sit vaikuttaa että näkyy niin selvästi jo? Vielä sen kuitenkin saa löysillä vaatteilla piilotettua :D rinnat kasvaneet jo yhdellä kuppikoolla joten housujen lisäksi on joutunu jo liivit ostamaan.
 
Mä oon ihan normipainoinen. Jotenkin tuntuu mulla kyllä vielä turvotukselta, nyt viikkoja 12+1. Esikoisesta oon vaihtanut housut joskus viikolla 17. Vielä menee ihan tavalliset farkut, jumppatrikoot ahdisti eilen mahan kohdalta.
 
Mulla roikkuu vatsanahka vielä esikoisen (9kk) jäljiltä, niin mä en huomaa mitään selvää, et mikä on entistä pömppöä ja mikä uutta xD vaikka siis turvotus on ihan selvästi lisääntynyt ja jos pidän tiukkaa paitaa näyttää, että olisin jo lähempänä puoltaväliä raskaana xD mut jos en tietäis olevami raskaana niin voisin hyvin luulla, et vaan joku ruoka turvottaa tms
 
Takaisin
Top