Joko näkyy?

Tällä viikolla selvästi pullahti maha esiin. Hassua, että näin yhtäkkiä. Muutenkin herkästi maha pömpöttää, mutta nyt on ihan eri mallinen kun alamaha on kasvanut. Tänään 12+0. En muista kasvoiko esikoisen aikaan näin aikaisin. :)
 
Tällä viikolla selvästi pullahti maha esiin. Hassua, että näin yhtäkkiä. Muutenkin herkästi maha pömpöttää, mutta nyt on ihan eri mallinen kun alamaha on kasvanut. Tänään 12+0. En muista kasvoiko esikoisen aikaan näin aikaisin. :)

Mulla on nyt tästä toisesta maha ihan eri tavalla kasvanut/turvonnut/esillä kun esikoisesta. Esikoisesta salasin töissä rv 19 asti ja nyt kyllä on vaan ajan kysymys koska joku tajuaa..
 
Sama homma täällä :) esikoisesta näky mullaki selvästi vasta rv 15 jälkee ja sillonki sai hyvi peiteltyy jos halus. Nyt ei oo ollu enää viikkoihi toivookaa :D
 
Minulla oli alkuun turvotusta ja en voinut kuvitellakaan housuja. No nyt turvotus on laskenut ja ei näytä enää miltään. Huolestuttaa että onko kaikki ok, mutta ylihuomenna nt ultrassa se selviää.

Mietin just ihan samaa. Että jee, olo helpottui kun turvotus laski. Mutta oonkohan mä vielä raskaana? :D
 
Edelleen tuntuu että vatsan pullotus on enemmän jotain turvotusta, kun koko vatsa ylhäältä asti pömpöttää.. Mut ehkä sieltä jotain pientä vauvavatsan muotoa alkaa hahmottumaan alavatsasta :) Samat housut menee edelleen kun ennen raskauttakin, mutta alkaa kyllä jo kiristämään.
 
Aika samoilla linjoilla: lähinnä vatsa näyttää siltä kuin öisin syöny kokonaisen jalkapallon. Vanhat farkutkin vielä menee, mutta istuessa alkaa ahistaa
 
Mulla on jo ihan kunnon maha, näyttää että raskaus olis jo pidemmälläkin. Esikoisestakin mulla oli vaikeus piilotella masua rv12 asti töissä ja nyt alkoi näkymään jo paljon aiemmin. Mutta eipä se mikään ihme ole, kun ei toi maha koskaan ehtinyt palautua täysin ennalleen tässä raskauksien välissä..
 
Ja mää en mattas millään enää kuunnella töissä mummujen kahvipöytäkeskustelua siitä, et kui mää oon taas päästäny itteni lihoomaan (ku laihduin hieman ennen raskautta) :D
 
Mulla kans ruvennut jo omaan silmään näkymään ainakin, vaikka mahaa löytyy muutenkin.. Farkut ruvennut nyt kiristämään vyötäröltä, vaikka olen laihtunut nyt raskauden aikana..
 
Kyllä mullakin alkaa selvästi raskauden näkemään, vaikka esikoisesta kyse. Ei ole pelkkää turvotusta enää vaikka varmasti sitäkin vielä on. :D
 
Täällä masu kasvaa turhankin nopeasti, tulee varmaan taas jättiläisvauva:joyful: Kuvaus hetkellä 15+5:Heartred

Täällä näyttää samalta :D rv 15+3 mulla on edellisissäkin vatsa näkynyt aikaisin ja puolessa välissä oon näyttänyt jo siltä että voisin synnyttää minä hetkenä hyvänsä. La:n tienoilla olen valtava sotanorsu :D
 
Ilmeisesti mäkin näytän nykyään jo raskaana olevalta kun muutama työkaveri on tullut onnittelemaan. Omasta mielestäni näytän edelleen vaan lihoneelta :hilarious:
 
Nyt muutaman viime päivän aikana on alkanut vähän näkymään, sillai et ite huomaa ja ei enää saa vatsaa vedettyä sisään samallailla kun ennen. Mutta sen verran vähän näkyy ettei kukaan oo tullu kysymään. Ei ehkä kehtaa kun muutoinkin on muutama ylimääräinen kilo niin ei vielä voi raskausmahaksi suoraan veikata :D saa nähdä kun ensi viikon olen lomalla ja vuoden vaihteen jälkeen palailen töihin että joko silloin näkyy enempi. Mielenkiintoista töissä seurata millon alkaa kyselyitä tulemaan (toki esimies ja lähimmät työkaverit jo tietääkin).

15+1
 
Mulla ei näy mitään, mutta omat farkut ei kyllä enää oo menny jalkaan pitkään aikaan tai ainakaan ilman kauheeta puristamista :/ Näytän lähinnä vaan lihoneelta... :wacky:
 
Mun pötsi näyttää tältä..
ei vielä kovin ihmeelliseltä :)
Oisko turvotusta.. 12+4
ImageUploadedByVau Foorumi1513694320.935034.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Pakko oli vaihtaa farkut legginseihin ja mekkoon kun puristi niin paljon. Harmi, että vatsa ei ole vielä sellainen söpö pallo, lähinnä näytän siltä että olen levinnyt suuntaan jos toiseenkin ja legginseistäkin jää kamalat vatsamakkarat :D
 
Ekat äitiysleggarit ostettu ja nyt on jo selvää mahaa havaittavissa, vielä en osaa kyllä sanoa että onko ihan selvä raskausmaha vai näytänkö edelleen vaan lihonneelta :D
 
Takaisin
Top