Joko näkyy?

Mä kans ylipainoin ja maha räjähti kasvuun viikolla 21 :) Vieläkään ei kuitenkaan ulkopuoliset asiaa älyä. Mikä ei mua kyllä yhtään haittaa.. nyt rv 22+5.. jos töissä pystyis olla sitten huhtikuussa paremmin
 
Mulla vielä viimeviikolla maha näytti lähinnä läskiltä.. nyt alkanu olee enempi pallo.. ei vielä täysin vauva-ajan näkönen ole oman ylipainon takia mut kun laittaa äitiyshousut jalkaa ni vatsa ihan pallona.. toki jenkkakahvat vie osan hohdosta.. :D painan nyt sen mitä oon painanu kun kuopusta aloin odottaa... tässä raskaudes on aika maltillisesti painoa tullu.. vielä varmaa sen +10kg voi tulla helposti.. lopetan vaa’alla käynnit kun menee seuraavan kilokymmenen puolelle..:D

Rv 22+1
 
Itselläni pullahti maha heti näkyviin o_O Heinäkuussa sain keskenmenon viikolla 14 ja siitä oli vielä hieman turvotusta jäljellä kun uusi plussa tuli. Vartalo reagoi plussaan heti turpoamalla tissien alta jäätäväksi pömpöksi. Viikolla 12 jouduin jo siirtymään mammafarkkuihin mutta nyt onneksi mahan kasvu on hieman hidastunut ja se on näyttänyt samanlaiselta rantapallolta jo muutaman viikon. Alussa tuntui tulevan myös turvotusta ihan joka paikkaan mutta sekin on nyt hieman laantunut
 
Takaisin
Top