Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Otan osaa! Paljon voimia järjestelyihinMä oon nyt sairaslomalla kun mun isä kuoli perjantaiaamuna. Tuntuu aivan todella raskaalta kun pitää alkaa hoitaa hautajaisasioita ja muuta kun olen ainoa lapsi ja sitten on vielä liitoskipuineen ja väsymyksineen tämä raskaus. Välillä tuntuu että ei vaan kertakaikkiaan jaksa, mutta kummasti sitä voimaa löytyy jostain. Luulen että oon aika naatti kun pääsen maaliskuun lopussa äitiyslomalle ellen jää jo aikaisemmin.
Mä oon nyt sairaslomalla kun mun isä kuoli perjantaiaamuna. Tuntuu aivan todella raskaalta kun pitää alkaa hoitaa hautajaisasioita ja muuta kun olen ainoa lapsi ja sitten on vielä liitoskipuineen ja väsymyksineen tämä raskaus. Välillä tuntuu että ei vaan kertakaikkiaan jaksa, mutta kummasti sitä voimaa löytyy jostain. Luulen että oon aika naatti kun pääsen maaliskuun lopussa äitiyslomalle ellen jää jo aikaisemmin.
Mä oon nyt sairaslomalla kun mun isä kuoli perjantaiaamuna. Tuntuu aivan todella raskaalta kun pitää alkaa hoitaa hautajaisasioita ja muuta kun olen ainoa lapsi ja sitten on vielä liitoskipuineen ja väsymyksineen tämä raskaus. Välillä tuntuu että ei vaan kertakaikkiaan jaksa, mutta kummasti sitä voimaa löytyy jostain. Luulen että oon aika naatti kun pääsen maaliskuun lopussa äitiyslomalle ellen jää jo aikaisemmin.