Ja taas tippa linssissä kun...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jebsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voooi hyväne aika! Tarttee tiistaina kysyä neuvolassa et saaks taas jonku listan ruoka-aineista jota on syytä välttää :facepalm: noh, vauvan parhaaksi :dummy1::Heartred

Joo ei ne ruokarajotukset siihen synnytykseen lopu, käynyt harvinaisen selväks täälläkin.. Huoh.

Onko kellään mielipiteitä siitä, että eikö siedätysmielessä kannattaisi ruoka-aineita syödä monipuolisesti imetysaikana? Olen tätä siis vaan miettinyt, kun esim siellä valmennuksessakin eräs pariskunta mietti, että jos isä on vaikka omenalle allerginen, niin äidinkään ei kannattaisi sitä imettäessä syödä, jos vauvakin on allerginen. Mulla jotenki maalaisjärki sanois, että sen ku syö ja jos huomaa, että vauvaa alkaa joku närästämään, niin sitten lähtee karsimaan.

Oon ollut siinä uskossa, että imetysajan syömisiä pitää rajoittaa vasta sitten, jos vauva saa jostain vatsavaivoja tai muita oireita? Eikä niin, että varmuuden vuoksi vältetään vähän kaikkea...

Tänään on itkettänyt ihan kaikki, mm. oma väsymys, raskauskilot, vauvan huoneen maalaamaton seinä ja pieleen mennyt ruoka. Byää.

minä myös vähän sitä mieltä että kun ei nyt vatsanpurut niin älyttömän vaarallista ole niin lähtisin siitä että on tullut äitiinsä eikä ole millekkään allerginen ;) äkkiä kai sen huomaa tosiaan jos joku tietty ruoka-aine kovin alkaa vääntään. ja liekö ihan pienet määrät heti edes maidossa näkyy?

Ja taas tippa linsissä kun mieheni ei osaa grillata niitä makkaroita mustiksi... kun tykkään oikiasti tosi palaneesta makkarasta.. ja tää on jo toinen kerta ku ei oo sellaasta ku haluaasin. Itkupotku raivari ja kauhea nälkä kun en vissinä tollaasia syö :shifty:

Väsymys töiden jälkee, koira on vissii lenkittämättä, ukko räpeltää konetta ku yritän nukkuu, se ääni ärsyttää.. Vituttaa suoraan sanottuna

Täällä itkettiin sitä, kun oli formuloissa seinääntörmäys joka näytti pahalta. Eihän sille kuskille mitään käynyt, mutta silti tuli semmonen pelästysitku. Piti karata vessaan, kun ei kehtaa enää ihan joka asiaa miehekkään läsnäollessa pillittää.

Ja taas tippa linsissä kun mieheni ei osaa grillata niitä makkaroita mustiksi... kun tykkään oikiasti tosi palaneesta makkarasta.. ja tää on jo toinen kerta ku ei oo sellaasta ku haluaasin. Itkupotku raivari ja kauhea nälkä kun en vissinä tollaasia syö :shifty:

Anteeksi huvini sun kustannuksella, mut tiedän NIIIIN ton tunteen! :D
Jebsu mulle tullut toi sama, oon alkanu peitteleen joitain itkuja mieheltä kun AAAAIVAN turhia itkun aiheita! Eilen illalla pillitin sängyssä jostain taas ihan turhasta tyyliin "mä oon paska ku en voi juoksuttaa omaa koiraa kehässä ja oon muutenkin ihan avuton mammalöllerö" :facepalm::joyful:

Tosta ruoka aineiden karsimisesta niin mä oon sitä mieltä että sit vasta karsii jos vauva jotain mahaoireita jostain ruoka aineesta saa. Viimeks kun imetin niin söin kyllä ihan kaikkea, tulistakin ruokaa.

Jees hyvä, en ole siis omituinen jos ajattelen samoin :p

Heräsin sormissa hirveään kipuun, juuri eilen ajattelin et pitää ottaa sormukset pois, nyt en saa niitä. Ne on mulle niin rakkaat. Apua

Voi ei :/ ..auttaisiko kylmä vesi kädelle, tai jopa kylmäpussi ja kilotolkulla rasvaa sen jälkeen...?

...kun piti palata takaisin osastolle ja perhe lähti lasten juoksukisoihin :sad001 Olisin mä voinu vielä vähän aikaa olla kotona. Tai vaikka koko yön. Ja viikon. Ja loppuun asti :wink
Ja meninkin sitten avaamaan facebookin ekaa kertaa tälle päivälle ja heti oli huonoja uutisia oikein satelemalla siellä :sad010

Sormukšet jouduttiin poikkasemaan ja ne voi kyllä juottaa uudestaan. Mua itkettää munsormuksetbja sormi. Sormimihan keleen kipeä

En enään pysty esikoisen kanssa kunnolla lattialla leikkimään tai kyykkimään pihalla keräten kukkia tai hiekkalaatikolla istumaan. Niin turhauttavaa...

Katastrofielokuvan mainoksessa oli lause "Who will you be with?"

Takaisin