Ja taas tippa linssissä kun...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jebsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
SeEnsimmäinen meillä on muuten ihan sama homma koirien kanssa, miehen kanssa naurettukkin kun oon tehny niistä hirveitä reppanoita äippälomalla :D aamu ei enää ala ilman kymmenen minuutin rapsutteluja sohvalla jne. labradorimme on ihan onnensa kukkuloilla kun se on muutenki luonteeltaan sellanen että se elää huomiosta

Toivottavasti ei sit kostaudu kun vauva tulee eikä koirat saakkaan enää ekstrahuomiota! :D

oonkin varotellu että nää menee nyt sitte varastoon ;) onneks mies on samanlainen koirien lellijä kuin minäki, että jospa niillekkin sitte riittäs muutama silitys vauvan synnyttyä ;)

Aubrey, juu olisi varmaan hanat auennut muutenkin :D oli näemmä niitä päiviä kun koko maailma tuntuu olevan itseä vastaan.

Eilen perhevalmennuksessa imetysvideota katsoessa tuli kyyneleet silmiin. Oli ne niin ihania ne vastasyntyneet siellä kun mönkivät äidin rinnalla tissiä etsien.. Aaawww.. (Mut en ollu ainoa joka pyyhki silmiä videon jälkeen ;) )

oho, perhevalmennus unohtu! ois ollu eilen :shifty:

Satuin tänään avaamaan telkun kun sieltä tuli jotain painonpudostusohjelmaa.. Ja jotenkin herkisti se kun siinä oli joku osallistuja saanut hyviä tuloksia kovalla työllä. *snif*

Viime lauantaina kauppareissulla mies lähti hakemaan meille uudet pesusienet, jotka siis pyysin häntä hakemaan. Mutta kun vei ostoskärryt mennessään ja minä juomahyllyltä tullessani jouduin etsimään häntä. Soitin, ei vastannut, ja kiroilin siinä nyyhkytellen ison mahani kanssa. Lopulta jouduin kantamaan kahta (!!!) limutölkkiäni ympäri markettia (no joo, ainakin sata metriä). Draamaa marketissa...

Viime lauantaina kauppareissulla mies lähti hakemaan meille uudet pesusienet, jotka siis pyysin häntä hakemaan. Mutta kun vei ostoskärryt mennessään ja minä juomahyllyltä tullessani jouduin etsimään häntä. Soitin, ei vastannut, ja kiroilin siinä nyyhkytellen ison mahani kanssa. Lopulta jouduin kantamaan kahta (!!!) limutölkkiäni ympäri markettia (no joo, ainakin sata metriä). Draamaa marketissa...

Mä meinasin eilen nostaan shown ku kantelin jotain nuudeleita/ananaspurkkeja sylillisen et vien kärryyn ni ukko nappas kärryt ja läks ettii jotai omia juttuja toisesta suunnasta! Näki kyllä hyvin että olen tulossa ja syli täynnä kamaa vaarassa tippua millä hetkellä hyvänsä >:(
Kumartele siinä nyt sitte lattian rajasta pallomahan yli, kyllä muuten hengästyttää se homma :D

Mä meinasin eilen nostaan shown ku kantelin jotain nuudeleita/ananaspurkkeja sylillisen et vien kärryyn ni ukko nappas kärryt ja läks ettii jotai omia juttuja toisesta suunnasta! Näki kyllä hyvin että olen tulossa ja syli täynnä kamaa vaarassa tippua millä hetkellä hyvänsä :mad:
Kumartele siinä nyt sitte lattian rajasta pallomahan yli, kyllä muuten hengästyttää se homma :D

On muuten ärsyttävää! Miksei ne ukot voi odotella hetken aikaa siellä minne ne on jätetty? Joskus yritin ratkaista tuon ottamalla oman kopan, mutta sitten oli tuplat kaikkia perusostoksia. Murr.

Ei pysty kyllä ymmärtämään miesten logiikkaa ! :D

meillä melkee katastrofi kauppakäynnit
:D mies ei tykkää ku mulla menee kuulemma aikaaa ja kaupasta tarttuu kaikkee muutaki mukaa mitä ei alunperinpitäny ostaaa.. välillä vaa hyviä tarjouksia :sorry:

Tänään(kin) suutuin miehelle alta aikayksikön ja olin kuin paraskin Justiina Puupää. Hermot olleet kireällä (miehelle) ko useana päivänä. Tänään syynä oli se, että mies ehdotti ettei otettaisi peräkärryä rautakauppan reissulle matkaan, vaikka tiesi että suunnittelin verhokiskojen ostoa. Noh, peräkärry otettiin matkaan ja matkalle päästessä iski valtava itku ja suru, kun mies oli (tottakai) myös kärttyinen rakkaalle Justiinallensa. Tais kyllä sitten hämmentyä kun vielä äskön raivohullu vaimo niiskuta surullisena vieressä... Oikein mieltäylentäviä nämä mielialanvaihdokset...

meillä melkee katastrofi kauppakäynnit
:D mies ei tykkää ku mulla menee kuulemma aikaaa ja kaupasta tarttuu kaikkee muutaki mukaa mitä ei alunperinpitäny ostaaa.. välillä vaa hyviä tarjouksia :sorry:

Meillä sama! Ku on miehen vuoro maksaa kauppareissu ni hän menis aina mielellään yksin ni tulee halvemmaks :D ei oo akka keräilemässä heräteostoksia kärryyn :P (100 RULLAN WC PAPERIASKI EI OO TURHA!! .. mun perustelut :P )

no meillä rahat yhteisiä mutta ku tuilla tälle hetkellä ollaan nii ei hirveesti juhlita :D vuokran ja laskujen jälkeen jää100-200 käteen mutta hyvin me pärjätään, en jaksa valittamaa alkaa :)

Oon ihan itkun partaalla, kun mies ilmotti vielä yhdestä työmatkasta kesän alussa. Yks työmatka ja yks vapaa-ajan matka oli jo tiedossa, ja tuota vapaa-ajan matkaakin olin vähän alunperinkin vastaan kun alkaa jo olla lähempänä laskettua aikaa ja ei ikinä tiedä mitä tapahtuu. :( No, noihin tiedossa olleisiin olin jo henkisesti valmistautunu mutta tuo yks uus katkas kyllä kamelin selän. "Oon vaan aina yksin kotona eikä ketään kiinnosta jos jotain tapahtuu!" :grumpy: (En oo ja varmasti kiinnostaa, mutta onhan se nyt kivempi möyriä täällä itsesäälissä. :oops:)

Hahahhaha kai te nyt ootte ihan kunnossa hannanna ja SeEnsimmäinen ;) Mä olisin kyllä potkinu ne purkit ja purnukat menee pitkin prisman lattioita jos tollasessa tilanteessa ois pudonnu. (Ja sit nolona keräilisin ne, jos mies ei näkiskään ja keräis niitä..)

Aamuset hormoonihöystetyt itkut vetasin tossa ku oon nyt ihan varma että en saa mun 11 kk vanhaa 65 kilosta mastiffia koulutettua ja ihmiset ilmottaa eläinsuojeluun ko se vetää holtittomana mua tuolla pitkin kyliä ja mää kiljun perässä (kärjistettynä) -.-

Huh, kiitos ku muistutit miksi meille EI tule koiraa vähään aikaan..

joku pyysi jakamaan facebookissa kuvaa shetlanninlammaskoirasta (jollanen meiltäki löytyy rakkaista rakkain) joka ehkä varastettu tai muuten kadonnut pihalta, tuohan oli aivan liikaa Bhyyyyh :sad001

Takaisin