Ja taas tippa linssissä kun...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jebsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koska toi pieni-iso rakas poika (lisäksi hirveä ikävä miestä) :Heartred
Ehkä ihaninta on toi jatkuva uuden puheen oppiminen!! Muun muassa tänään iltatoimien yhteydessä kuultua "Minun kulta, minun äiti kulta, minun äiti rakas", voi liikutus :sad010:love017
Miten söpö ihana <3 <3

Kävin tänään labrassa ja edelläni oli nuori perhe ihan pikkuruisen vauvansa kanssa. Se itku, mikä alkoi kuulua näytteenottohuoneesta! Ei mitenkään pysynyt silmät kuivina. Pikkuinen tuli vielä takaisin odotustilaan, raukka ei meinannut millään rauhoittua, kunnes lopulta kuukahti omaan itkuunsa. Miten joku voikin olla niin rassukka ja avuton... Nieleskelin kyyneleitäni vielä omaa verinäytettä antaessani.

No niin, ja hanat aukes tuosta videosta.. :D

Itkun tiraukset tuli myös töiden jälkeen. Kun aurinko paistaa kerrankin pilvettömältä taivaalta, niin olis kiva touhuta jotain pihalla. Tai mennä vaikka kaupungille jädelle... No mies ei jaksanut heti alkaa keksiä mulle tekemistä ja se halusi lenkille hyvissä ajoin. Minä taas en voi lenkille mennä, ainakaan sen kanssa, kun tää mun kävely on nykyään etanavauhtia... Painaa tuo lapsi niin kovasti rakoon kun kävele, tai sitten kovettuu maha.
No .. Marttyyriksi piti alkaa. "Minä en voi enää ees ulkona olla, vaikka aurinko paistaa, kun mitään ei pysty tekemään, enkä voi yksin lähteä jätskille , vai pitääkö mun mennä tönöttää yksin keskelle pihaa mitään tekemättä että näkis vähän aurinkoa..." " ...kun ois ollu kiva tehdä jotain yhdessäääääähhh...." Byää...

Mies lupasi että mennään jädelle rantsuun sen lenkin jälkeen.. Ja sitten kauppaan... Jee... Heti helpotti :D

noniin. luulin ettei nää hormonihörhöilyt minua nolaa, mutta toisin kävi. mies lähti veljensä luokse ottamaan muutaman ja istumaan iltaa. sain kaupassa idean että kun en jaksa kaljankittausta vierestä oikeen katsoa mutta ois kiva saada sellasta illanistujaisfiilistä itellekkin ja olla tunnin tai pari mukana, ehdotin miehelle kaupassa että jos nyt kokeilisin maistaa yhden luomu-alkoholitonsiiderin. mies katsoi minua jotenkin pitkään niin itkuhan siinä tuli, hylkäsin tölkin ja koin itseni maailman hirveimmäksi ihmiseksi kun edes ajattelin tollasta :D ei luoja sentään, katsoi varmaan vaan sen takia etten oo edes harkinnut moista aikasemmin ja sanonutkin joskus että mitähän järkeä noissa alkottomissakin on. no, siinä sitten puoli tuntia leuka väpätti ja silmät kostu kun en voinut sen miehen veljen takia kunnollakaan itkeä. mieskin vaan katso että nyt on parempi olla kommentoimatta mitään. ja siis sitä marttyyriolon määrää sillä hetkellä ei voi olla totta :D olin niin loukattu etten voinut sitten ees limsaa ottaa, join sitte vettä...

No höh Windy :D Lohdutukseksi, se vesi varmasti maistui paremmalta ;)

Aamu meni murjottaessa. Sen lisäksi, että aamupala oli tänä aamuna suorastaan ala-arvoinen, niin se kylmä tee oli myös väärää makua :wtf:

ravintolatasoa tähän paikkaan verrattuna :joyful: Huomenna tiedossa lounaaksi kermavatkulia (:puke_l) ja päivälliseksi perunavelliä. Tänään syötiin lounaaksi varmaankin kuluneen viikon jämiä; pastaa, perunaa, jauhelihaa, maissia, porkkanaa, parsakaalia ja kukkakaalia liimattuna yhteen juustolla ja tomaattimurskalla. Tai siis olis syöty jos sitä olis saanu alas.... Päivälliseksi riisipuuroa ja pari leivän kantapalaa paleltuneella tomaatilla.

Puoiliraakaa riisiä ja raakojakasviksia curry kastikkeessa, söin ennen kun lähdin kotiin. Aamulla einollut edes puuroa tarjolla

Mua kauhistuttaa jo etukäteen ne sairaalaruuat, ku olin sen kaks päivää virtsakivien takia osastolla ni voi luoja, jo ekan päivän jälkeen rukoilin ukkoa tuomaan RUISleipää JUUSTOlla :D
hei mikäs juttu, enon vaimo mainitsi että imettäessä tulis välttää paprikaa, miksi? :o

SeEnsimmäinen, paprika voi aiheuttaa ainakin masuvaivoja pienelle. Taitaa olla yks semmosista, joka helpoiten voi niitä aiheuttaa(?) näin muistelisin. :o

Takaisin