Jännittävä haamuviiva

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nunnu03
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mul oli aamul hiukka vaaleampi viiva, mut laskin sen siihen et olin yöllä juonu paljon vettä. Nyt ajattelin testata illast viel pregchekin(25mIU) tikulla tai sit rsfu.n (10mIU). Mul olis keskiviikkona verikokeet ja ilmeisesti lääkäri soittaa niist sit heti samana päivänä. En tiedä vielä minä päivänä uskallan/viitsin sen viikkonäyttöisen testin tuhlata.

Missä käyt verikokeissa? :) Ihanan nopeasti tulee tulos nimittäin!

Naistenpoli laitto sillon lähetteen, kun ilmoitin että olen käynyt inssissä. Se verikoe tulee aina automaattisesti 16pv kuluttua inssistä tai ainakin täällä Jyväskylässä. Ja muistaakseni se tulos tulee ihan parissa tunnissa, jos vaan sit polilla muistavat sen katsoa ja siit mulle soittaa nii saa tulokset samana päivänä. :)

http://aijaa.com/hPBtLg

Lankesin sit tekemään viikkonäytöllisentestin, kun olin eka tikuttanu ja viiva oli tummunu. :)

Raskaana ollaan, ei voi yhtään enää epäillä. Nyt siis pp14, tänään tai huomen olis pitäny tädin kurvata paikalle. Hmm 2-3vk sit hedelmöittyminen tapahtunu, njuu tänään klo 13 tulis vast tasan se 2vk et ehkä tuo hCG taas hiukka koholla. Tuskin kaksosia odotan, vaik lääkäri siitäkin yhdessä vaiheessa varotteli.

Moi kaikki! Ajattelin ilmottautua tännekin, kun kahden haamun jälkeen tein tänä aamuna cb:n digitestin ja siihen napsahti se, mitä olin odottanutkin, eli raskaana 1-2:happy: Eilen oli kyllä niin selkeitä oireita, että olin kyllä ihan varma tuloksesta jo ennen testiä. Tänään on dpo 13 ja olin edellisten kiertojen perusteella odotellut menkkoja alkavaksi tänään, mutta eipä ne sitten taidakaan alkaa:) Jos kaikki menee hyvin, tämän haamuviivailija laskettuaika olis 8.5.18.

Itse maltoin nippanappa aamulla olla tekemättä uutta testiä eilisen selkeen haamuiluplussan jälkeen, huomiseksi sen päätin säästää. Oireet on kyllä niin selkeät, tissit ihan tajuttoman kipeet varsinkin illalla nukkuun mennessä eikä alavatsan tuntemukset nekään jätä rauhaan. Turvotus on välillä ihan älytön, legginssit painaa kipeesti ja töissä tekis mieli avata housujen nappia..

Ja yleensä päiväntarkat menkat loistaa poissaolollaan, olisi tänään viimeistään pitänyt alkaa..

Heippa toukokuun lapsia odottelevat!

Vielä täälä jännitän alkaako ne menkat vai ei, mutta kyllä vahvasti vaikuttaisi jäävän pois. Testejä olen muutamana aamuna tehnyt, negatiivisia :( eilen olisi "viimeistään" pitänyt kuukautisten alkaa. Onko kokemuksia, kiinasta tilattuja testejä, onko kellään toiminut?, saisinko paremman varmuuden jos hakisin apteekista testin? Vai onko vielä liian aikaista toivoa että testi näyttäisi positiivista?

Vuoden verran on siis haluttu lasta, yli vuosi oltu ilman ehkäisyä. (Molemmat ollaan vielä "nuoria", joten melkein jo menetin malttini ja astelin lääkärin puheille..) Peitto on heilunut tasaisesti aina ennen ja jälkeen oviksien, ja nyt varmasti voin sanoa että olin tuntevani kiinnittymiskivut, sellaista kamalaa menkkamaista kipua vuorokauden verran noin 6vrk oviksen jälkeen...

Menkat ovat aina olleet kellontarkat, ja kivut/oireet ennen menkkoja hyvin tunnistettavissa. Nyt on jotenkin erillainen olo. Saattaa huimata, kurkkua kuristaa, kipuja ei ole mutta vatsalla makoilu etoo, samoin vatsaa nipistelee ja selkään tulee vihlovia kipuja. Turvottaa. Finnejä ilmestynyt. Kahvi etoo. Päätä särkee ja väsyttää, vilukin on välillä, vessassa saa rampata. Pierettääkin, joka ei minulle ole normaalia! Haluaisin vain varmuuden, etten kuvittele tätä kaukkea... onko täälä muita kaltaisiani toivojia?

Esikoista, hyvin toivottua ja pitkään haluttua tässä nyt toivottavasti odoteltaisiin :) <3 la olisi laskurien mukaan 6.5. jos tämä nyt on totta!

Muokattu viimeksi:
Hei.
Täällä kans olis toukokuu nyytti tuloillaa jos kaikki menee hyvin.
Yksi lapsi löytyy ennestään 2 puol vuotias.
Laskettu aika olis 7.5
Pelkohan se varjostaa raskautta paljon, ennestään takana 3keskenmenoa ennen ku esikoisen sain ja tätä yritetty reilu vuosi

NN94, tiedätkö varmasti, milloin sun ovis on ollut? Eli ootko tikuttanut, mittaillut aamulämpöjä tms? Joskus ihan säännöllisillä menkoillakin ovis saattaa olla oletettua myöhemmin, jolloin testit näyttää, vaikka kuukautisten olisikin jo pitänyt alkaa.

En tiedä, millaisia testejä sulla on ollut, mutta ite sain erityisen herkällä testillä (rfsu) ensimmäisen haamuviivan dpo 11, ja vähän vähemmän herkällä testillä haamuviivan dpo 12. Jos sun testit on sellaisia, jotka antaa plussan vasta, kun hormonipitoisuudet on korkeemmalla, ei välttämättä oo kauheen yllättävää, että saat negoja vaikka menkkojen olis pitänyt jo alkaa. Sanoisin, että käy vaikka marketista ostamassa rfsu:n herkkä testi (meillä ainakin ihan lähi s-market myy sitä) ja testaa sillä. On halvempi kuin useimmat apteekin testit ja ainakin oman kokemuksen mukaan luotettava.

NN94, ihan prismasta saa n.2e 10mIU ja 25mIU herkkyydellä olevia testejä ja itse olen niihin aina luottanut. Apteekista sit ostanu viikkonäytöllisiä testejä jos tarkemmin halunnut tietää tai tilannut niitä sit raskauskeijusta. Itsellä on la 6.5 ja ekan haamun sain viime to, tänään sit viikkotestillä plussa olen rv4-5.
Toivotaan ettei sulla menkat ala ja uudet testit näyttäisivät plussan

Uudet tervetuloa! :)
NN94: Mulla kiinatesti näytti positiivista nyt raskaana ja negaa kun en ollut raskaana. Eli hyvin toimi itsellä. :)

Täällä tänään käyty verikokeissa ja huomenna tulee tulos :) iik! :)

Ihanaa kun vastailette :)
Tarkkaa ovista en tiedä, toki tunnen sen "vihlaisun" aina...
Mutta näistä viimepäivien oireista ja tuosta epämääräisestä menkkamaisesta kivusta keskellä kiertoa päättelin että olis saattanut tärpätä.
Toiset sanovat että kiinatestit näyttäis negaa vaikka olis viikko laskettuun ja toisilla taas toiminut, joten tiedä sitten
Pienellä paikkakunnalla kun asustelen niin tuo apteekki on ehkä paras vaihtoehto, en halua että koko kylä tietää toiveestamme, varsinkin jos aihetta ei vielä ole. Ja netistä tilaisin jos vain malttaisin odottaa vielä.
Kierto on aina ollut 30 päivää, nyt olis jo 32 päivä, eikä menkkakipuja ole..
Toivotaan parasta!

Ja vielä tyhmäkysymys mikä on lyhenne dpo? :)

Ihanaa kun vastailette :)
Tarkkaa ovista en tiedä, toki tunnen sen "vihlaisun" aina...
Mutta näistä viimepäivien oireista ja tuosta epämääräisestä menkkamaisesta kivusta keskellä kiertoa päättelin että olis saattanut tärpätä.
Toiset sanovat että kiinatestit näyttäis negaa vaikka olis viikko laskettuun ja toisilla taas toiminut, joten tiedä sitten
Pienellä paikkakunnalla kun asustelen niin tuo apteekki on ehkä paras vaihtoehto, en halua että koko kylä tietää toiveestamme, varsinkin jos aihetta ei vielä ole. Ja netistä tilaisin jos vain malttaisin odottaa vielä.
Kierto on aina ollut 30 päivää, nyt olis jo 32 päivä, eikä menkkakipuja ole..
Toivotaan parasta!

Ja vielä tyhmäkysymys mikä on lyhenne dpo? :)

Dpo = päivät ovulaation jälkeen :)

Toivottavasti sieltä tulisi plussa! Pidän peukut pystyssä! :)

Jennis arvaa olinko mä aamulla kauhu kurkussa kun selkeesti vaaleempi viiva.. ostitko vielä viikkonäytöllistä testiä? Niin sekavat fiilikset..

Voi ei :sad001 toivottavasti parin päivän päästä olis vahvistunut taas. Josko olisi vaan vaaleampi juomisen tai jonkun muun syyn takia.
Jarrusukkia masuasukille:angelic::love017

Moikka!

Täällä tänään tehty selkeä plussa Viikkoja ois laskurin mukaan 3+6. Tää toinen lapsi on toivottu, yllättäen nappas heti ekasta kierrosta kun annettiin "lupa" tulla vähän jännittää miten kaikki menee. Esikoinen on tällä hetkellä 9kk eli noin 1,5v sitten jos/kun vauva syntyy. Eipähä oo ainakaan vapaa-ajan ongelmia

Jennis eikä!! Oispa harmitonta.. millane vuoto? Mua pelottaa myös kun niin paineen tunnetta..

Ihan kunnon vuoto, joten kyllä tää tais olla tässä :'( Tsemppiä kaikille muille ! <3

Takaisin