Heippa toukokuun lapsia odottelevat!
Vielä täälä jännitän alkaako ne menkat vai ei, mutta kyllä vahvasti vaikuttaisi jäävän pois. Testejä olen muutamana aamuna tehnyt, negatiivisia

eilen olisi "viimeistään" pitänyt kuukautisten alkaa. Onko kokemuksia, kiinasta tilattuja testejä, onko kellään toiminut?, saisinko paremman varmuuden jos hakisin apteekista testin? Vai onko vielä liian aikaista toivoa että testi näyttäisi positiivista?
Vuoden verran on siis haluttu lasta, yli vuosi oltu ilman ehkäisyä. (Molemmat ollaan vielä "nuoria", joten melkein jo menetin malttini ja astelin lääkärin puheille..) Peitto on heilunut tasaisesti aina ennen ja jälkeen oviksien, ja nyt varmasti voin sanoa että olin tuntevani kiinnittymiskivut, sellaista kamalaa menkkamaista kipua vuorokauden verran noin 6vrk oviksen jälkeen...
Menkat ovat aina olleet kellontarkat, ja kivut/oireet ennen menkkoja hyvin tunnistettavissa. Nyt on jotenkin erillainen olo. Saattaa huimata, kurkkua kuristaa, kipuja ei ole mutta vatsalla makoilu etoo, samoin vatsaa nipistelee ja selkään tulee vihlovia kipuja. Turvottaa. Finnejä ilmestynyt. Kahvi etoo. Päätä särkee ja väsyttää, vilukin on välillä, vessassa saa rampata. Pierettääkin, joka ei minulle ole normaalia! Haluaisin vain varmuuden, etten kuvittele tätä kaukkea... onko täälä muita kaltaisiani toivojia?
Esikoista, hyvin toivottua ja pitkään haluttua tässä nyt toivottavasti odoteltaisiin :) <3 la olisi laskurien mukaan 6.5. jos tämä nyt on totta!