littlemermaid
Jostain jotain jo tietävä
Mä testasin tuosta tuoresiirrosta pp 12 eli kolme päivää ennen virallista testipäivää. Halusin venyttää sen niin pitkälle, että saan kerralla oikean tuloksen... Yllättävän rauhallisesti otin tuloksen vastaan, vaikka tietysti harmitti... Isänpäivänä testaamisesta on tietysti vähän erilaiset tunnelatauksetSiirrettiinkö teille kolmepäiväinen alkio?
No niin määkin ajattelin, että sillon dpo 13 pitäis jo näkyä, vaikka ei virallinen testipäivä ookkaan. Edelleenkään ei oo kyllä yhtään sellainen olo, että raskaana olis, vaikka kaikki edellytykset sille tässä kierrossa oli. Limakalvo oli kuulemma kaunis ja 12 mm paksu ja alkio selvisi hyvin sulatuksesta ja oli aamupäivän aika na jo jatkanut jakautumista. Kolmepäiväinen siirrettiin.
Siirrettiinkö teille kolmepäiväinen alkio?
Sen jälkeen oon tehny jo kolme positiivista testiä. Tää on ihan todellista! Nyt varhaisraskauden ultra ja neuvola varattuna.
Välillä lohdutan itseäni sillä, että yhden kierroksen hoito vastaa parin kuukauden päivähoitomaksuja
Tuskin mitään kiinnittymisvuotoakaan enää tässä vaiheessa, kun maanantaina pitäis alkaa menkat.. Tosin en tiedä, että pitääkö tuo Terolut menkat poissa testipäivään asti, kun en oo ennen sitä käyttänyt.
Oon käyny varmaan kymmenen kertaa tuijottamassa tuota testiä ja varmistamassa, että kuvittelenko vain. Ei vaan voi uskoa todeksi. Näköjään oireettomuuskin voi tuoda hyvän tuloksen. Voi kun tämä nyt vain pysyisi matkassa tiputtelu sta huolimatta. Kiitos tsempeistä Blanca. 
Koskahan uskailtaisi testata? Toivon ihan hirveästi että onnistuu, enkä osaa kuvitella miltä tuntuisi testata nega... Sitten koko rumba alusta ja ikääkin alkaa jo olla. Toivottavasti pieni on tarranut kiinni!