Unique, jos ystävä on sun hyvä ystävä niin kyllä mä sanoisin, että jos hän voisi jättää raskauspuheet vähemmälle sun seurassa. Varmasti hän ymmärtää.
Hulbertiina, toivottavasti ei tarvitse kolmanteen hoitoon lähteä, mutta kiva että saatte sen jos tarvitsette! :)
Nasukka, ymmärrän miten rasittavaa tuo ainainen odotus on! Meillä tuli alkuvuodesta 3kk hoitotauko, koska miehen piti syödä vitamiinia. Ärsytti kyllä niin paljon se odotus, kun oli luullut että hoitoja voidaan jatkaa heti. Mutta toisaalta en olisi halunnut tuhlata kalliita hoitoja jos olosuhteet eivät edes ole parhaat. Tsemppiä odotteluun! Onneksi kesä menee aina nopeasti.
Heitsu, onpa ikävän kuuloinen hoitaja ollut. Mullekin on käynyt vähän vastaavaa. Toinen sanoo, että joo teidän pitää odottaa pari kuukautta, että ei täällä ole nyt mitenkään tilaa. Ja sitten parin päivän päästä toinen sanoo, että hoidon voi aloittaa heti?
ValkoinenOrkidea, pidän sulle peukkuja! <3
Herukka, kiva kuulla että punktio sujui noin hyvin! Toivottavasti tulee montaa hyvää alkiota :)
MindyH, harmi että ette pääse siirtoon.

No ensi kierrossa sitten!
Katjusha, kiva että näytti hyvältä ultrassa! Me tullaan piinailemaan varmaan aika samoina päivinä jos vaan punktioon ja siirtoon pääsen suunnitellusti.
Ja sitten omaa napaa... VIHDOIN ja viimein toinen hoitokierros käynnissä. Eka epäonnistunut IVF/ICSI oli tammikuussa ja sen jälkeen mies passitettiin vitamiinikuurille. Viime lääkärikäynnillä tosin eri lääkäri oli tosin sitä mieltä, ettei miehen siittiöissä ole mitään vikaa ja onnistui ekaa kertaa tuntemaan multa sisätutkimuksessa mahdollista endometrioosia (olen aina epäillyt sitä, mutta lääkärit eivät usko). Tuntuu siis vähän farssilta tämä koko hoito jo alkukantimissaan, kun jokainen lääkäri sanoo meille eriä, mutta pakkohan tämä toinen hoito on silti kokeilla. Olen viikon sumutellut Synarelaa ja tänään alkoi menkat eli nyt on kp1. Soitin jo nollaultra-ajan (piti olla kp5) kun aamulla aavistelin tiputtelusta, että varmaan huomenna alkaa vuoto. Mutta vuoto alkoikin siis jo kunnolla tänään iltapäivällä, joten mun ultra-aika on vasta kp7. Onkohan sillä jotain merkitystä? Voiko pistokset aloittaa vielä silloin? Polille ei ollut ensi viikolla aikoja ennen sitä ensi torstaita joka on se mun kierron 7. päivä.