IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kai se on pakko vaan uskoa että raskaana kai tässä sitten ollaan.. tänään virallinen testipäivä, ja digi näytti raskaana 2-3 viikkoa.
Tuli jo soitto naistenklinikalta, kovasti onnitteli ja varasi ultra ajan :)
Samoilla fiiliksillä kuin maurizio, että varovaisin mielin..
Ollut aiemminkin kaikenmaailman tuulimunia yms.. :D

Ihan todella paljon onnea maurizio ja ninouk! <3 toivottavasti tultais perästä plussan kanssa.

Mä istun just bussissa Helsinkiin. Ortopedille menen arvioimaan tota selkää. Kiva kun vatta on kun olisi 9 kuulla raskaana. Ihan pikkusen heikko turvotus huh huh!! :D olokin on aika tukala mutta ehkä tässä vielä muutaman päivän selviää.

En tainnutkaan käydä täällä kirjoittelemassa, että punktio meillä on siis tosiaan jo perjantaina. Halusivat vielä kasvatella pienempiä soluja mukaan. Toivottavasti niiden 13-18mm (ma oli ultra) lisäksi olisi tullut muutama kaveri lisää :) vähän kyllä jännittää.

Mietin sitä kun se punktio on silloin perjantaina niin miten se sitten menee, kun viikonloppu on välissä? Antaako ne mulle tuoresiirto ajan kuitenkin maanantaille vai soittaako ne ma aamulla vai mitä kummaa..

Hulbertiina: tsempit ultraan.
Herukka: mä sain muistaakseni heti punktion jälkeen sen tuoresiirtoajan.
ValkoinenOrkidea: oikealla oli 19mm johtofollikkeli ja limakalvo 12,7mm. lääkäri sano että todennäköisesti huomenna ovulaatiotesti näyttää plussaa. Sain jo ajan alkionsiirtoon, se olisi 2.5 jos ovulaatiotesti näyttää huomenna plussaa.

Kiitos onnitteluista <3 :)
Vaikea tätä on kyllä uskoa, kun oli tän erän viimeinen alkiokin, niin olin kyllä varautunut ihan toiseen lopputulokseen..
Toivottavasti pysyy mukana..
Onneks vatsakipuilut loppuneet. Lämmöt on koholla, rinnat turvoksissa, pieni ällötys olo kokoajan, ja edellisistä raskautumisista tuttu yö heräily/valvominen on vahvasti läsnä..
Joten on sinänsä ihan raskaana oleva fiilis :)

Toivottavasti tässä kesää kohti saadaan vielä plussia ketjuun, tsemppiä kaikille :)
Tämä on kyllä ihan huippu ryhmä!

Onnea Ninuok!!

Meillä vaihtuikin sitten ivf inseminaatioon. :arghh:
Tänään oli tosiaan eka folliultra ja toiselta puolelta löytyi kaksi jo niin isoa follia että puhkeavat pian. Takana siis vasta neljä pistospäivää. :wtf Joten huomenna pregnyl ja pe inssi. Jotenkin en usko sen onnistumiseen yhtään kun onhan nekin aikoinaan jo läpi käyty, mutta en nyt ihan hukkaan halua folleja heittääkään.
Lääkäri oli kyllä hieman ihmeissään. Edellisestä ivf on vuosi eikä kyllä uskonut että siinä ajassa tilanne voisi muuttua niin että folleja ei enempää edes tulisi enää. Yleensä saatu n.10kpl. Noi on jotain superturbo muniksia ja vetänyt kaiken lääkkeen itselleen.

Jos inssi ei onnistu niin sitten syön kolme viikkoa pillereitä, sillä saadaan ainakin kaikki munikset samankokoisiksi ja sitten uusi ivf yritys.
Ei nyt ihan menny niinku taas piti. Jollain isommalla taholla on nyt jotain meidän vauvahaaveita vastaan kun koko ajan joku menee mönkään. o_O

Sori pitkät omanapailut..

Pisama tsemppiä inssiin! Kylläpä olivat kaksi munista nopeesti imaisseet lääkkeen itseensä.

Mulla tuntuu munasarjoissa samanlaista painetta kun punktion jälkeen... johtuisko siitä, että toisella puolella oli ne kaksi munasolua ja nyt irtoamisen jälkeen olisivat täyttyneet uudelleen nesteellä, kuten punktiossa käy? Kunhan pohdin ja spekuloin... Maha on kuin pallo.

Ajatukset on harhaillu tänään tosi paljon, taitaa vähän jännittää päästäänkö pe siirtoon. Huomenna täytyy ryhdistäytyä ja saada hommia tehtyä.

Onnea paljon plussanneille!!! :) nauttikaa!!

Itsellä ovulaatio oli siis tänään, kun eilen tuli plussa. Siirtoon ei taaskaan päästy... Jo 3 kerta, kun menee huti pyhien tai vlopun takia.. Kai tälläkin kaikella on jokin tarkoitus. Jotenki tähän alkaa tottumaan... Ei tunnu enään niin pahalta. Sitä yrittää vaan unohtaa ja ajatella, että ei sitten... :confused005

Unique: harmi kun ette pääse siirtoon :(

Itse osaan varmaan alkaa nauttimaan plussasta sitten joskus raskauden puolessa välissä :D tai sitten kun edes tietäis onko tuolla ketään..

Maurizio! Koska sulla alkuraskauden ultra? :)
Mulla 14.5.

Takaisin