Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Voimia ja pahoitteluni Älkää nyt heittäkö kirvestä kaivoon katsotte mitä kesä tuo tullessaan ja katsotte sitten miltä tuntuu elokuussa.Meillä ei yksikään hedelmöittynyt. Seuraava hoito elokuussa. Ihan täyttä paskaa koko elämä! Taidetaan jättää tää tähän.
Voimia ja tsemppiä sulle.Heitsu: hieman turhahan tuo raskaustesti tuossa kohtaa tuntuisi olevan. Minä siis tekisin, jos niin on ohjeistettu, kun eipä ne kuitenkaan niin paljoa maksa.
Herukka: todella kurjaa, että kävi noin julmasti! On varmasti takki tyhjä. Älkää vielä luovuttako. Rauhassa keräilette voimia ja katsotte sitten, mihin alatte!
Oon vähemmän kirjoittanut nyt tänne omia juttuja, kun tuntuu, että koko ajan mulla on vaan huonoja uutisia... Mulle tehtiin tässä joitakin viikkoja sitten PAS, josta lähti raskaus, mutta sekin meni kesken heti alkuunsa. Edeltävässä kierrossa tuoresiirron kanssa kävi vastaavasti. Takana on nyt sitten kolme alkanutta ja kesken jäänyttä raskautta.Tässä kohtaa on pakko puhaltaa niin henkisesti kuin fyysisestikin, koska nyt ei jaksa yhtään enempää pettymyksiä tai menetyksiä. Edessä on muutaman kuukauden hoitotauko ja sen ajaksi Visanne käyttöön. Hieman hirvittää, että mitä tuleman pitää, kun olen lukenut siitä vähän kaikenlaista ikävää... Syksylle suunnitellaan sitten PASia lääkkeelliseen kiertoon, joka on myöskin ihan uusi juttu. Vielä ei ole selvillä tarkemmin, minkälaisilla lääkkeillä tms. se tehdään, mutta se selvinnee elokuun lopussa. Mielelläni kuulisin kokemuksia Visannesta tai muusta vastaavasta lapsettomuushoitojen yhteydessä?!
Mukavaa vappua kaikille sekä voimia hoitoihin!!![]()
ja kun meille on toitotettu koko aika että edellispäivänä sulatetaan....
aijon kyllä kysyä tätä vielä lääkäriltä, kun sen aika koittaa.
Katjusha jes! Täällä kans odotellaan menkkoja ku kuuta nousevaa.
Eka hoito siis vihdoin ja viimein alkamassa niin palailen nyt tähänkin ketjuun. Menkkojen odottelen alkavan välillä tuleva perjantai - ens viikon perjantai. Voisko nyt olla semmonen mun yleensä inhoama 23 päivän kierto, niin päästäs jo viikonloppuna alottaa pistokset![]()