IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläkin zumenonit käytössä :) mulle määrättiin, kohdun limiksen ylläpitoon kierron loppuun. Ei ole onneksi tullut mikään sivuoireita! :)

Murkku, muuten hyvä reissu mutta bussissa on ollut yksi aika karmea seurue mennen tullen... Mutta laivalla oli kivaa, syötiin hyvin ja Tallinnan vanha kaupunki oli upea :) ja juu matkalla ollaan myöhään kun ei asuta Etelä-Suomessa.
 
Oih kun täälä on taas tapahtunut kaikenlaista! En nyt oikeen tarkkaan muista mitä nyt kelläkin meneillään, mut tsempit teille lukuisille piinailijoille! Toivottavasti Larissan huomisesta testailusta alkas plussa-aalto!!

Floral nyt kovasti vain juot nesteitä, vichyä ym ei pelkkää vettä ku juoda pitää useita litroja! Tsemiä huomiselle!

Sagillako oli kato käyny? Eli se oli se syy aikasempaan siirtoajankohtaan.. Ikävä juttu! Toivottavasti saat selvyyden asiasn pian!

Miukulle tervetuloa joukkoon! On teilläkin ollu kivikkoinen tie, onnea kovasti jatkoon ja voimia hoitoihin!

Tsemit tulevan viikon punktioihin ja onnea siirtoihin ja testailuihin! <3 Jännityksellä odotan kuinka teidän käy, ja peukut pystyssä onnistumisten puolesta!

Mulla kp 18 hoitokierron jälkeen! Ihan sairaan kipiä ovis oli ja meni. Mielialat on myös vaihellu.. Vähä hormoonitoiminta vissii sekasin hoidon jäljiltä :) Tänään oli taas epätoivonpäivä lapsettomuuden vuoksi. Niitähän tulee ja menee niinku varmaan tiiätte! Mutta siltikin ihana elää teidän mukana kakissa vaiheissa! Sori pien vuodatus ;)
 
Junttura, ei mullekaan noista mitään tuu, mutta ajatuksena hämmentävä, että tässä sitä popsitaan mummotautilääkkeitä lisääntymisen toivossa ;) sama fiilis tuli letrojen kanssa, ne kun on rintasyöpälääkkeitä.. Kaikkia käyttöaiheita, varsinkaan epätyypillisiä ja alkuperäisestä tarkoituksesta poikkeavia, ei vaan luetella missään selosteissa, niin vois joku ulkopuolinen olla hämillään että mitä toi oikein syö :D
 
Nennu, laitahan kuvaa testistä! :) voi kumpa!!! Vahvistumisia sille toivotan! <3

Larissan testitulos jänskättää!!! Mä niin haluan sinne plussan!!! <3

Tipu <3 voimia sinne!

On: nukkumatti katos kesken yön... Tässä sitä nyt ollaan jo melkein tunti oltu hereillä... Vessahätä ja ahdas tunne muniksissa ajoi ylös. Jotenkin tuntui munasarjoissa painavalta, kun kyljellään kippurassa nukkui. Jos sitä vielä yrittäis nukahtaa uudestaan. :)

Muurahainen kp 9, yk 32
 
Täällä kans herättiin jo ja mietin että joko kello on niin paljon että kehtaa nousta ylös. Vaikka töihin ei tarvi mennä...
Kiitos muurahainen ;) Laitan kuvaa jos osaan.

Kp 22, pp 7
 
Mä pissasin ovistestiin haamujen haamun, mutta kyllä mieskin sen näki. Kuvaan se ei kuitenkaan vielä jäänyt. Mielestäni kuitenkin enemmän kuin vain viivan paikka.. voi kumpa se vahvistuisi :Heartred

Nennullekin toivotaan vahvistuvaa viivaa! :Heartred

Ja Larissaa täälläkin jännätään!!!
 
Nenni, toivotaan että haamu vahvistuu <3

Auringonkukka, oliko sullakin piinapäivät menossa? O-testiin tulee yllensä jonkinlaista viivaa läpi kierron, vasta tasavahvat/testiviiva vahvempi voisi enteillä plussaa r-testiin.

Täällä testattu vitivalkoinen nega tälle aamua. Mietin että käyn ke siellä verikokeessa kuitenkin (vissiin pakollinen?), mutta lugeja enää kyllä laita kolmea päivässä, 2 saa riittää.

Muoks. Hitto on siinä sittenkin ehkä joku haamun esiaste! :O niin hailakka, että en vaan saa sitä kuvaan. Onneksi testasin samoilla testeillä pregnylin poistumista ivf-kierrossa niin on mihin verrata :D jäämme siis seuraamaan tilannetta ;)

Larissa pp 12
 
Muokattu viimeksi:
Voi harmi Larissa!

En mä vielä hirveästi osannutkaan iloita haamusta, mutta toivoa se herätti. Hyvä kuitenkin nyt tietää ettei se luultavasti merkkaa mitään. Pitää ens kerralla käyttää ihan normi r-testi.
 
Mä oon jo ihan sekasin, et ketä olikaan piinailijoissa..
Nennulle toivotaan, et viiva vahvistu ja tietty Larissalle kans. Mä en käsitä tätä omaa oloa yhtään, viime torstaina soitin Tyksiinkin näistä kivuista kun ei meinaa pystyä ees kävelemään. Mut se meni sit perjantaina ohi. Nyt alkoi taas eilen illalla ja jatkuu vaan. Ihan alamaha repii ja kiristää, vasen puoli enemmän, tuntuu ettei pissakaan tuu kerralla ja yölläkin saanu käydä pissalla. Tyksissä arveli jotain suolistojuttua mut ei mule tämmöstä oo ennen ollu, vaik ibs onkin.
 
Voi larissa toivoin kyllä niin teille plussaa. Teillä on nyt sitte uus hoito kokonaisuudessaan edessä. En tiiä tuoko yhtään lohtua, mutta meilläkään ei saatu ekasta hoidosta ku yks siirrettävä ja toisesta on nyt tehty tuoresiirto ja pakkasessa on vielä 9 alkiota. Kaikki lääkkeet vaihettiin toiseen hoitoon niin liekö sillä ollut vaikutusta. Kovasti haleja!
 
Larissa, ei kai verikokeeseen kukaan voi pakottaa, mutta kyllä ne klinikalla tykkää että käydään jos on määrätty, se on selkee tulos kaikille. Harmi että nega tuli, saatko verikokeen jälkeen lopettaa luget jos sen tulos on myös nega? Teillä oli sit uus ivf edessä, oliko vielä mitään alustavaa suunnitelmaa/aikataulua?
 
Ninukko ja Junttura, ette varmaan lukeneet tota mun tekstiä loppuun..? Joku haamun esiaste siihen kuitenkin tuli, kuvaan en sitä saa :O no, on se kylläkin niin hailakka että ehkä se uus hoito on edessä...

Ninukki, joo luget ja Zumenon lopetetaan jos verikoe on nega. Ei ole mitään aikataulua uudesta hoidosta, alustavasti puhuttu että se olisi tämän vuoden puolella.

Minkki, kuulostaa tosi kurjalta :( oliko sulla nyt mikä vaihe hoidosta? Piinailemassa vai vasta folleja kasvattamassa?
 
Larissa, eka olin et eiiiii, mut siis ihanaa hailakalle haamuralle vahvistumisia!!!! :) <3 näkeekö kuvaa jostain?!? :)

Onko ihan tyhmä ehdotus, kun ei vaan kaikkien vaihetta voi muistaa että tekstin loppuun kirjoitetaan vähintään kp:t tai pp:t? :)

Jes, mä sain nukuttua tunnin vielä, ettei ihan samoilla silmillä koko päivää mennä. :)

Muurahainen kp 9
 
Murkku, en saa sitä kuvattua joten et saa kuvaa :D mutta ei tosta kyllä kannata innostua kun on niiiiin hailu haamu. :/ Onneksi sait nukuttua :)
 
Takaisin
Top