IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Floral2 en nyt kp ole laskenut mutta ekalla kerralla piikitin 8 päivää ja toisella 9. Ja munasoluja tullut 12 ja 9 muistaakseni :rolleyes:. Toisella kerralla alotin kanssa kp 3 hyperin minimoimiseksi.
 
Kp 18 oli mun punktio.

Helmilotta ikävä tilanne, mutta kohtu on olosuhteiltaan parempi paikka alkiolle kuin labran lämpökaappi eli toivotaan, että innostuisi nyt kohdussa jatkamaan kehitystä!

Nyt on lähipäivinä ollut paljon siirtoja. Millon meinaatte alkaa testailemaan? :nailbiting:
 
Mulla oli siirto maanantaina ja yritän sinnitellä viikonloppuun ensimmäisen testin kanssa :,D
Voiko nämä lääkkeet ja piikit tehdä väärää plussaa tai haamuviivaa?
 
Pregnyl antaa valheellisen plussan, mutta poistuu noin 10 päivässä, eli ei pitäis olla ongelmaa siinä. Itsellä kans maanantaina siirto (ens) ja oon aatellu viikonloppuna testata.
 
Mulla on punktio kp 13.

Alkaa alavatsakivut olla aikamoisia ja vasemmalla puolella kipu säteilee reiteen saakka. Toivottavasti ei oo hyperiä...
 
Larissa, miksi en löydä mistään tietoa koska testaat?!? :)

Kiva kuulla noita teidän punktio ajankohtia, vähän saa osviittaa koska se itelläkin sitten voi tapahtua. Ens viikolla tapahtui jotain, mutta päivistä en tiedä yhtään mitään...

Muurahainen kp 4, yk 32
 
Mun punktiot on ollut kp 15 ja 12 :)

Larissan testiä täälläkin odotellaan!!

Ite oon aatellu, että kun meidän alkio oli jo 6vrk siirrettäessä, niin reilun viikon päästä pitäisi hyvinkin näkyä testissä jos jotain on näkyäkseen.. Virallinen testipäivä on tälläkin kertaa 2vko siirrosta, mutta en varmasti niin kauaa malta :D jos huomenna/yli huomenna laittais testejä tilaukseen ja kattos sit koska ne tulee...
 
Murkku, siksi ei löydy kun en ole sitä minnekään kirjoittanut ;) testaan ehkä maanantaina, keskiviikkona ois verikoepäivä. Ennen viikonlopun risteilyä en testaa ettei mene reissu pilalle :D

Pregnylistä sen verran ettei tosiaan kannata liian ajoissa olla testaamassa jos on pregnyl laitettu. Riippuu annoksesta miten pitkään se näkyy testissä, 5000 miu(?) näkyy noin 10 pv ja 10 000 noin 14 pv, osalla kauemminkin.

Tosta punktion ajankohdasta, mulla se oli tyyliin kp 17-20, en muista tarkkaan. Mutta sitä kierronpäivää on aika turha verrata, sillä kyseessä on lääkkeellinen kierto. Jokaisella follit ja limis kasvaa omaan tahtiin, lääkeannokset on erit samoin itse lääkkeet. :)

Larissa pp 7, dpo 9-10
 
Mulla oli punktio kp 13 ja tuoresiirto tehtiin 3 päiväsillä alkioilla.

Tekis itsekin niin mieli jo testailla ennen viikonloppua, mutta yritän pidättäytyä maanantaihin asti. Virallinen testipäivä olisi 2 viikkoa siirrosta eli 22.9.

Ihan mielettömän paljon punktiota ja siirtoja meneillään. Tilastojenkin mukaan plussia pitäisi tähän ryhmään sadella. Pidetään toivo korkeella naiset! :Heartred

Frostino pp6
 
No niin, punktio on ohi. Saldona 8 munasolua. Niitä viljellään blastokystiksi asti eli alkion siirto on ens maanantaina. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin, että olis ylipäänsä jotain siirrettävää ja tietty vielä parempi, jos saataisiin jotain pakkaseenkin :)

Itse punktio meni ihan ok. On sitä pahemmissakin paikoissa tullu oltua. Ja hoitajat oli niin ihania persoonia! :happy:
 
Hyvä saalis Sagi! Pidetään peukkuja, että mahdollisimman moni kehittyy hyvin.

Larissa ja muut piinailijat, on teillä hyvät hermot, kun maltatte olla testaamatta! Tsemppiä piinapäiviin!

On. Olin ihan hermona, kun mentiin ultraan ja kiukuttelin miehellekin koko matkan. Ajattelin vaan, että jos ei mitään olekaan... Mutta siellä se palleroinen uiskenteli ja sydän sykki. Ei tätä vieläkään tajua! :Heartred
 
Oi osa meinaakin tosi ajoissa jo testailla. Mä olin alunperin ajattellu ainakin ens viikon keskiviikkoon odottaa, mutta katellaan nyt miten sitä malttaa :nailbiting:

Ihania uutisia Aawa!:Heartred

Ja hienoja uutisia Sagi! On sullakin odottelemista ennenkuin on maanantai! :nailbiting:
 
Aawa, aivan ihanaa!!! Onnea!!! <3

Sagi, oikein hieno määrä siellä, nyt vaan peukkuja et mahdollisimman moni pysyy mukana! <3

On: tänään ei oikein mitään erikoista, paitsi vatsa jo toista päivää aivan sekaisin. Eipä pääse ainakaan nesteitä liikoja kertymään :D perjantain ultra vähän jäskättää, lähinnä sen takia et en oikein tiedä mitä odottaa siltä. Onneksi se meidän oma lääkäri sitten soittelee sen jälkeen mulle ja kertoo miten edetään piikitysten suhteen. :) on muuten aivan ihania meidän oma lääkäri ja hoitaja kans!

Millasilla luge annoksilla te ootte ollu? Pohdin vaan kun keväältä jäi tota omaa varastoa et miten pitkälle se riittää. :)
 
Aawa, onnea ultra kuulumisista! :)

Onnittelut kaikille punktiosta ja siirrosta selvinneiden ja tsempit jatkoon :) kiva kuulla muiden kuulumisia ja kokemuksia :)

Murkku, mulla on nyt 200mg luget 3 kertaa päivässä, mikä on aika iso annos vissiin luomu kiertoon. Varmaan hormonit pistää sulla mahan sekaisin?

Pakko on kohta plussia tulla ryminällä tähän ketjuun!!! :)
 
Larissa, näin mä muistelin, et hoitaja puhelimessa sanoi, et 200mg x 3 päivässä. Eli mun varasto riittää 15 päiväksi :D ne on kyllä 100mg, mutta meinaan kyllä käyttää ne ekaksi pois ja hoitaja oli samaa mieltä. Toivottavasti lääkärikin. :)
Oikein ihanaa reissua sulle viikonlopulle ja maanantai aamuna olen skarppina odottamassa sun tulosta! :) vitsi miten jännittää sun puolesta. Onko minkälaisia oloja ollu?
 
Sain tänään kaksi antibioottikuuria ja saikkua tulehdukseen :( Toivottavasti ne auttaisi nyt. Kuumeilin koko yön ja aamunkin vielä kaikkien kipujen lisäksi.

Icsi, 12.9. tuore siirto.
 
Takaisin
Top