IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No eipä ole ovis vielä ovella. Aamulla oli aika hyvät juilinnat jo. Alotin sekä liuskat että aamuisin digitestit ja molemmat negaa. Liuskassa ei näkynyt vielä juuri mitään. (Lekuri kyllä sanoi ettei tarttis alkaa vielä testaamaan) Mutta pakkohan se on ettei vaan mene ohi. :grin Toki joskus on käynyt niinkin että plussa tullut ihan puskista. Digiin yleensä plussan saan ovispäivän aamuna tai edellisenä iltana. Limat puuttuu vielä joten siitäkin tiedän ettei ihan vielä ole tulossa. Huomennahan se nähdään kun aamulla taas ultra missä vauhdissa follit on.
 
Joo Larissa tuo 300mg on annostus. Oloja... hmmm... välillä nippailee alavatsaa ja tissit turpeat ja kosketusarat. Mutta nämä johtunee näistä tableteista. Kun siirto oli keskiviikkona, niin tänään on vasta pp5. Pidän tiukasti jalat maassa ja yritän olla kuvittelematta mitään oireita. Jopa välttelen oman kehon kuuntelua ja otan rennosti :)
 
Voi että, toivon Junttura sulle onnea ja muille myös. Pessimisti ei pettyisi, mutta muistan kuinka ne toiveet ja haaveet vaan hiipii mieleen.
Mulla alkaa olla kohta kiirus saada menkat takasin. Oon vähentänyt imetystä, mutta sekään ei ole vielä auttanut. Tyttö täyttää ens kuun alusta 10kk ja sit pitäis varmaan lopettaa kokonaan, jos haaveilen ekasta hoidosta kesäkuussa.
 
Mieli on katjusha ihan tyyni, oikeesti yllättävän rauhallinen olo. Oireita on, mutta musta tuntuu että niin mulla on aina ennen menkkoja. Luetellaanpa tähän niin voi sitte jälkeenpäin kattoo ettei ne taaskaan merkinny mitään. Elikkä nyt on siis pp11 ja tissit on edelleen turpeat, mutta ei enää kipeät. Parina aamuna ollu krapulaista oloa, mutta tänään ei mitään. Alavatsa turvonnu tänään, eilen oli vielä normaali. Aamulämmöt ollu 36,5 paitsi eilen aamulla kävi 35,7 ja tänään siis nousi takas 36,5. Mistäköhän tuo kertoo tai johtuu? Mutta olen henkisesti valmistautunut keskiviikon negaan. Menkat ei varmaankaan ala ennen ku nuo lutinukset loppuu, vai? Ke aamulla pitäis panna viiminen tabletti.
 
Junttura, toivotaan että oireet olisi THE oireita! :) mulla on pienemmällä annostuksella alkanut menkat lugeista huolimatta, isommilla vasta 2-3 pv viimeisen lugen jälkeen. Oliko sulla kohta testipäivä?

Täällä meneillään kp 3 taukokiertoa. Tiistaina aloitan renkaan, torstaina on ivf-info. Tulisi jo toukokuu!
 
Junttura, onnea piinan viimepäiviin!
Mulla lähti vuotamaan läpi keltsin viimeksi kun tehtiin luonnonkiertoon, 14 dpo sen kyllä huomasi.
 
Larissa keskiviikkona sais testata. Ensin meinasivat että vasta perjantaina, mutta kun mulla semmonen työ jossa oon tekemisissä kemikaalien kanssa ja työnkuvaa pitää muuttaa jos raskaana niin aikastettiin parilla päivällä. Tuo testipäivä on siis pp14. Alamahajomot lisääntyny hieman.
 
Voi junttura täällä jännätään sun tulosta. Ja toivotaan parasta.

Täällö kierto venyi ihan ennätyspitkäksi ivf jälkeen. To oli siis vielä ultra ja oikealla oli 16mm folli ja vasemnalla 14mm. Se oli kp 15. Sovittiin jos pe tulee ovisplussa niin ti 29.3. siirto. Jos ei vielä sunnuntainkaan tule plussaa niin silloin pregnyl ja siirto to. Selkeetä ovisplussaa en saanu mutta pe oli aika vahvat viivat ja epäilen että itse ovis oli jo perjantaina kipujen perusteella. Oon nyt joka päivä tehnyt testejä 3 kpl jotka haalistuneet sitä mukaan että kyllä se perjantai on dpo 0.

Nyt sit jännätään onko ti siirto myöhänen.

Heh lääkäri just soitti mulle kun laitoin jo eilen viestiäkin sille että siirto huomena onnistuu!! :smiley-bounce005
 
Älkää oottako mitään, en minäkään oota. Mietin jo, että millonhan seuraavan ivf:n vois tehä. Nännit kipeyty eilen uudestaan, ei voi maata mahallaan...

Katjusha keskiviikkona on 14päivää siirrosta. Ei tehä verikoetta vaan ihan kotitestillä katotaan.

Pisama hienoa että pääsette siirtoon. Jännään varmasti enemmän sun tulosta ku omaani. Oon jo niin pessimisti tän meidän asian suhteen...
 
En kyllä usko tätä todeksi... Tuo testi olis menny parin kuukauden päästä vanhaksi. Ja näyttää niin ku tuo testiviiva olis jotenki väärässä paikassa, mutta toinen viiva tuli. Aika hailakka. Teen perjantaina uuden testin. Mutta siis kait mää oon raskaana? Ei kai mitkään lääkkeet voi tätä enää vääristää? Onko tänään 4+0? Siirto tehtiin kaks viikkoo sitte keskiviikkona ja alkiot hedelmöitettiin sen viikon maanantaina.
 
Puhelimella en saa teille kuvaa, väittää että tiedosto on liian iso. Yritän töissä jossain välissä uudelleen.
 
Oij oi Junttura! :smiley-bounce016 Pregnyl on vissiin ainoa mikä voi testiin vaikuttaa. Olen kuullut siitä kaksi eri versiota milloin ei pitäisi enää näkyä, 10 tai 14 päivää.

Meidän alkion sulatus onnistui ja eilen tehtiin siirto. Verikoe 11.4. Tukena luget ja perjantaina piikitän gonapeptylin kiinnittymistä tukemaan.
 
Meilläkin tällähetkellä jännittäviä päiviä elellään.
23.3. oli PAS siirto. 6 päiväinen blastokysti siirrettiin ja tein ensimmäisen testin erittäin haalealla viivalla 28.3. eli siirrosta 5.nä päivänä. ( Myönnän, että olin hätäinen :))
Viiva on joka päivä vahvistunut. Virallinen suositus testipäiväksi olis vasta ensi maanantai, eli siirrosta 16 päivää.
Mutta nyt mennään päivä kerrallaan ja toivotaan, että tämä pysyy kyydissä loppuun asti. viimeksi km tuli 6+2 ja tuhruvuotoa oli 4.0 vkosta alkaen. Arvatkaa vaan, ramppaanko vessassa?

Tsemmpiä piinailijoille ja Onnea muille plussanneille.
 
Kardemumma onnea matkaan!!!
Ymmärrän täysin että ramppaat vessassa :) Itsekään en pystynyt suunnilleen hengittämäänkään, kun niin paljon stressasi. Valvotun yön seurauksena mieheni oli etsinyt meille lääkärin ja ar-ultran tälle päivälle. Omalla lääkärillä lomaviikko ja sovittu tapaaminen vasta ensi tiistaina. No, hätäiset pistivät taas avaten kukkaronnyörejä ja kiva lääkäritäti otti tämmöisen kuvan:
ImageUploadedByVau Foorumi1459336989.294238.jpg

Katjusha 6+6, pikku-Iippo tämänpäivän mittauksessa 6+4 ja hyvin sykki sydän (i am in looove!)
 
Takaisin
Top