Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea! Oliko teillä siis eka hoito? (sori en muista).
Meillä oli tosiaan punktio joulukuussa ja 8 hedelmöittynyttä. 2 päiväisen siirsivät ja vain yksi meni pakkaseen. Olin ihan varma ettei tästä mitään tule mut niin se vaan tarttui ja toistaiseksi on kyydissä pysynyt.
Samaa minäkin pelkään. Meillä mentiin suoraan (tai mutkien kautta) ivf, tosin sekin oli icsi. Muuta ei siis oo kokeiltu.
Ja tosiaan tuoresiirtosta meilläkin.
Tähän meni se 9v ja välillä tulee pelko et jos tämä ei menekään hyvin niin miten sen kestää..
Joo. Missä vaiheessa sulla on nyt raskaus? Ootko useammassa ultrassa jo käynyt? Minäkään en muista nuita aiempia vaikka lukenut oon...
Ja mulla tuli tosiaan sillon lauantaina semmosta ruskeaa vuotoa vähän ja nyt tuli taas! Sekin pelottaa. Yritin neuvolaan soittaa kun sanoivat että soita heti jos on jotain kysyttävää, mutta sehän oli just tietty menny kii. Ei kuitenkaan mitään kipuja oo, välillä nyt vähän semmosia menkkamaisia jomotuksia, mutta seki käsittääkseni kuuluu asiaan?
Mitä oon lukenut ni vissiin ihan normaalia tuo ruskea vuoto? Onko muilla ollut?
J90 Onnea! Ja vuoto on ihan normaalia alkuraskaudessa. Vaikka tiedän että se pelottaa j miettii kaikista pahinta. Ei sille voi mitään. Mullakin oli onnistuneessa vuotoa muutama päivä alussa.
Tänään oli ultra ja sellanen kymmenkunta palluraa siellä näkyi. Vähän ehkä fiilis pettynyt kosk viimeksi oli 15. Mutta onhan tuokin ihan hyvä määrä...
Perjantaina punktio. Iii.. Jännittää.
Mulla tuli punertavaa/rusehtavaa vuotoa ennen plussaa. Oletin sen olevan kiinnittymisvuotoa. Se oli sellaista ihan pientä, lähinnä pyyhittäessä paperiin tulevaa. Tuon jälkeen on tullut nyt ainakin kolmesti ihan punaista vertakin ja sen jälkeen rusehtavaa vuotoa. Määrät on kuitenkin olleet tosi pieniä (tyyliin pisara-pari). Ekalla kerralla säikähdin, mut nyt en oo enää ollut kovinkaan huolissani. Alkuraskauden vuodot on tosi yleisiä ja näissä alkionsiirroissa käsittääkseni vielä yleisempiä.
Jep!Joo, ei onneks verta tuu tai mitään. Vähän vain ruskeaa vuotoa eilen. Otin kuitenki varalta soittoajan terveydenhoitajalle. Viiva oli ainakin tänä aamuna testissä muuttunut haamusta ihan punaiseksi plussaksi, eli ainakin arvo nousee ? :)