Tervetuloa tähän ketjuun kaikille uusille ja tsemppiä odotteluun. Aikamoista odottelua, toivomista ja epätoivoa nämä hoidot näyttäisivät olevan.
Von maikki: Mulla on kans ensimmäinen IVF-meneillään ja perjantaille on suunniteltu punktio. Mulle tulee stimulaatiota yhteensä 12 vrk. Ensin meni 7 vrk. pitkävaikutteinen Elonva jonka vaikutuksen loppupuolella ultrattiin ja määrättiin jatkostimulaatiota 3 vrk. Näiden jälkeen oli vielä yks seurantaultra (tänään) jonka perusteella päätettiin jatkaa stimulaatiota vielä 2 vrk. ennen irrotuspiikkiä. Ainakin isoissa kaupungeissa saa tilattua lääkkeet apteekkiin yhden vuorokauden varoajalla, jos ei siis satu olemaan toimitusvaikeuksia tms.
Fetus-Sintille vielä isot onnittelut :)
Johikselle myös paljon onnea plussasta!
Aaanulle pahoittelut huonosta saldosta, toivottavasti se 1 olisi se valioyksilö ja riittäisi!
Mä sain tänään folliultrasta hyviä uutisia. 4 päivää sitten mun oikeassa munasarjassa ei näkynyt yhtään follikkelia, mutta tänään siellä olikin 3, joista suurin kooltaan huikeat 15mm. Vasemmalle oli kasvanut neljässä päivässä myös 3 lisää. Lääkärin mukaan perjantaihin mennessä tarpeeksi isoiksi voisi ehtiä kasvaa 6-7.
Nyt on paljon toiveikkaampi olo kuin vielä torstaina, jolloin folleja näkyi vain 4.
Nyt vaan punktiota jännäämään! Ei sitä kipua vaan munasolujen määriä! :)