IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai niin piti kysellä: minkälaisia tuntemuksia teillä on ollut keräilykierroissa? Minulla menossa kp6, ja liikkuessa tuntuu pientä paineentunnetta munasarjoissa, mutta ei siis lähellekään mitään kipua, ja tämä paineentunnekin vain liikkuessa, paikoillaan ei tunnut mitään.

Beisla! Ihana tuo teidän plussa <3 toivottavasti tuosta vahvistuu! :)

Ihailen tuota kykyä olla testaamatta, itse olisin jo tässäkin välissä tehnyt 10-20 testiä :D

Ei ja ei, pelkkä kemiallinen oli. :( Nyt kaksi päivää myöhemmin viiva on tuskin enää havaittavissa. Niin loputtomalta tuntuu tämä suo.
Katsotaan mitä sanovat klinikalla. Mä en usko että tarvitaan mitään verikoetta, niin selkeä tapaus, mutta lääkäri voi olla toista mieltä.

Miselli ja November-rain, tsemppiä tulevaan hoitokiertoon!

Hulbertiinalle pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että nyt onnistuisi!

Komitar, tervetuloa!

Heitsu, mua kanssa nuo stimulääkkeet turvottaa. Silloin kun on ollut useampi folli kasvussa niin on alkanut tuntumaan myös sellaista painon/paineen tunnetta munasarjoissa. Ja orgalutran on vähän kurja, se piikki kannattaa tosiaan työntää 45asteen kulmassa kuten Beisla vinkkasi. Kirvelyä/kutinaa tuskin voi välttää, vastaava jarrulääke Fyremadel, oireilee mulla samalla lailla.

Seesam, otan osaa:sorry:

Herukka, welcome back! Kiva kuulla, että olet hyvillä fiiliksillä. Ensi vuosihan on jo ihan kohta täällä :hello2

Suskille peukku piikin kanssa säätämisestä, rohkea veto :thumright

Jerolle tarrasukkia kaksi paria! :Heartblue:Heartpink

Voih Beisla, jo niin ehdin innostua teidän puolesta.. Jos tämä nyt jää vain kiinnittymisyritykseksi niin älkää menettäkö toivoa! Voimia:Heartred

Soitto klinikalle, ei tarvitse mennä verikokeeseen. Sen kun lopettaa lääkkeet. Yksi alkio vaimolla vielä pakkasessa, 6pv blasto.

Heissan taas!
Plussatuulia, jarrusukkia ja tsemppejä piinapäiviin kaikille..ja pahoittelut niille kenellä sitä plussaa ei kuulu..

Meille tuli HUSsista postia:happy093 28.11 on aika suunnittelukäynnille. Nyt on jotenki paljon parempi olo kun on tuo aika tiedossa..vaikka sinne onkin aikaa vielä kaksi kuukautta.. Onneks tässä välissä on muutto, tallinnan matka miehen kanssa kahdestaan ja monet monet synttärit:gen014
Jäi vaan mietityttämään kun tuosta kirjeestä pomppas silmiin tuollanen kohta kun "Hoitoon pääsee keskimäärin 5 kuukauden kulutua jonoon asetuksesta." Onko teillä mennyt noin kauan? Eli lataudunko siihen että päästäis hoitoon helmi-maaliskuun vaihteessa vai onkohan toiveita että pääsis jo aiemmin..?

Beisla! Äh, tosi kurjaa kun oli kemiallinen :(
Mutta onneksi teillä vielä tuo yks blasto pakkasessa!
Mulla oli myös tätä onnistumista edeltävä yrityskierto kemiallinen, sitten tuli turhauttava välikierto, sitten tämä plussa <3
ja meillä oli myös viimeinen pakkasessa oleva alkio.

Beisla :Heartpink Ihan kauheeta kyl, miten monta kertaa täytyy pettyä :sad001 Nyt vaan kovasti tsemppiä - älkää luovuttako!! Noi kemialliset saattaa kertoa toivosta (mulla oli 1. siirto kemiallinen), seuraavasta siirrosta tärppää!!

Muokattu viimeksi:
Ensimmäisessä ultrassa käyty, siellä näkyi 9 kpl melko samankokoista follikkelia, pienempiä ei laskettu. Kuulemma oikein hyvä juttu, että olivat samankokoisia keskenään ja hyvä määrä minun ikäiselleni. Uusi ultra loppuviikolla.

Beisla, voimia! :Heartred

Komitar, valitettavasti en osaa sanoa julkisen puolen jonoista. Tervetuloa kuitenkin ketjuun!

Muokattu viimeksi:
Voi harmi Beisla kun olikin kemiallinen :( Mä oon täällä taustalla jännäilly.

Meillä tismalleen sama tarina kuin Ninuokilla eli ensin kemiallinen, sit välikierto ja sit tää plussa. Niin ja viimeinen pakkasalkio myöskin. Toivotaan teillekin viimeisestä pysyvää!

Onko lääkäri puhellu mitään kortisonista tai disperiinistä? Mulla ne oli nyt onnistuneessa ja myöskin endo jota muistelen myös sun vaimolla olevan. Ja kandee ehkä sitä Gonapeptyliäkin kysyä jos ei oo vielä ollu? Teil on kyllä ollu jo niin monta siirtoa, että ite ainaki tossa vaiheessa haluisin jo vähän niinku all in..

Heissan taas!
Plussatuulia, jarrusukkia ja tsemppejä piinapäiviin kaikille..ja pahoittelut niille kehnellä sitä plussaa ei kuulu..

Meille tuli HUSsista postia:happy093 28.11 on aika suunnittelukäynnille. Nyt on jotenki paljon parempi olo kun on tuo aika tiedossa..vaikka sinne onkin aikaa vielä kaksi kuukautta.. Onneks tässä välissä on muutto, tallinnan matka miehen kanssa kahdestaan ja monet monet synttärit:gen014
Jäi vaan mietityttämään kun tuosta kirjeestä pomppas silmiin tuollanen kohta kun "Hoitoon pääsee keskimäärin 5 kuukauden kulutua jonoon asetuksesta." Onko teillä mennyt noin kauan? Eli lataudunko siihen että päästäis hoitoon helmi-maaliskuun vaihteessa vai onkohan toiveita että pääsis jo aiemmin..?
Meidän kutsu kirjeessä oli sama 5kk.Meidät laitettiin viime vuoden marraskuussa jonoon ja päästiin IVF hoitoon 2018 toukokuussa.Nyt menossa toinen IVF hoito Naistenklinikkalla kun eka IVF muuttui inseminaatioon.

Tänään kävin ultrassa sama hyvä vaste mitä edellisessä ultrassa on ollut.Tänään irrotuspiikki ja keskiviikkona punktio.Limakalvo vieläkin hieman siinä että kannattaako alkionsiirtoa tehdä mutta lääkäri katsoo ja miettii tilanetta.Keskviikkona ratkeaa siirtoon pääsy.

Haluaisin keskiviikkona olevaan punktioon kokemuksia.Millaisia kokemuksia teillä on ollut? Täytyykö tulla virtsarakko täynnä punktioon vai tyhjänä?

Heitsu, punktioon mennessä rakko tyhjä, siirtoon mennessä rakko täynnä. Mulla ei yksikään punktio ole ollut mitenkään kivulias, ei toimenpiteen aikana eikä jälkeenkään päin ole ollut kipuja. Saat hyvät lääkkeet ja rauhoittavaa etukäteen, jos haluat. Toki kivun kokeminen on yksilöllistä. Viimeksi punktion jälkeen olin yhtä hymyä, kun kuultiin että saatiin jopa 6 solua. Päästiin lähtemään kotiinkin jo ennen kuin tunti punktiosta oli kulunut. Antoivat vielä panadolia mukaankin, mutten niitä kuitenkaan tarvinnut. Pahin koko kokemuksessa oli sen tippakanyylin laitto. Tsemppiä keskiviikolle!

Takaisin