Onko muilla ollut orgalutran kanssa samaa kuin minulla.Ihon läpi ei meinaa mennä sitten kun syvemmälle laittaa niin kunnolleen menee ja kirvelee myös kun lääke menee.Pistoksen jälkeen kirvelyä ja kutinaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heippa mikä muiden kokemus HUS ivf omapolusta? Kuinka nopeasti reagoivat esim jos oon eilen ilmottautunut hoitokiertoon, eilen siis kp1 ja lupa oli nyt ilmoittautua? Sivuilla muistaakseni sanottiin 2vkoa mutta toivottavasti olisivat vähän nopeampia ...
Hyvä kun ei haittaa :)Heitsu, ei se pari tippaa haittaa. Joskus tulee pisara ihollekin neulan pois oton yhteydessä. Kyllä sitä lääkeainetta menee kuitenkin riittävästi ihoon.
Muisti huono, oliko nyt muita piinailemassa?
Kääk, kai me testataan huomenna. Eri tavalla toiveikas olo nyt, ei olla vielä päästy näin pitkälle ilman että menkat puskee läpi. Tänään pp8 (blastosta)/dpo13. Virallinen testipäivä siis maanantai.
Viiva on aivan haalea, mutta huh sentään, ei me koskaan olla saatu viivanpaikkoja noihin testeihin!
Vaatiiko kaikki paikat verikokeen lääkkeellisessä kierrossa? Meidän klinikka suositteli, mutta mietittiin jos skipattais se ja mentäisiin vaan varhaisultraan.
Tämä oli siis toista ivf-kierrosta, yhteensä viides alkionsiirto. Luulen että auttoi paljon kun vaihdettiin lääkkeelliseen, koska vaimolla puski aina menkat läpi myös Lutinusten kanssa jo paljon ennen testipäivää. Varmaan vaikutusta oli myös era:lla, että saatiin ajoitus ihan kohdilleen. Tänään pp9 dpo 14. Testataan uudestaan maanantaina.