Carris
Vauhtiin päässyt keskustelija
Jostain muistaakseni joskus lukenut että simppojen laatu rupeaisi vaikuttamaan kolmantena päivänä hedelmöityksestä. Sitä aiemmin tapahtuneet hyytymiset johtuisi muniksista. Ei toki välttämättä aina näin.
Meinaa kyllä täysi masennus iskeä nyt täällä. Mieskin on ihan kumma eikä toivoakaan tuesta. Ihan kuin syyttäisi muo tästä kaikesta. Piti nähdä kavereita skumpan merkeissä mutta sekin peruuntu. Olisi saanut ajatuksia vähän muualle. Huoh.
Voi ei Pisama Toivottavasti saatte miehesi kanssa puhuttua tunteistanne! Voihan se olla, että heti pettymyksen jälkeen ei pysty ja pintaan nousee typeriäkin reaktioita, jotka tajuaa vasta myöhemmin
Toi on kyllä hyvä, että yrittää järjestää jotain muuta ajateltavaa - harmi että se peruuntui Mä oon kyllä ite niin huono tuossa, vaikka tiedän, että lopputulos ois mulle hyväksi. Mulle vaan tulee tosi voimakkaasti se fiilis, että ei halua nähdä ketään, kun on kohdannut taas pettymyksen. Välillä jopa ajattelen, että olen aktiivisempi sit kun olen raskaana (perus sitku-ajatteluu )! Joskus kuitenkin siihen syssyyn on tsägällä sattunut joku kivempi sosiaalinen juttu ja on se piristänyt, kun saa ajatuksia vähän muualle!
Toivon, että teillä pian taas toivon kipinä syttyy