IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jostain muistaakseni joskus lukenut että simppojen laatu rupeaisi vaikuttamaan kolmantena päivänä hedelmöityksestä. Sitä aiemmin tapahtuneet hyytymiset johtuisi muniksista. Ei toki välttämättä aina näin.

Meinaa kyllä täysi masennus iskeä nyt täällä. Mieskin on ihan kumma eikä toivoakaan tuesta. Ihan kuin syyttäisi muo tästä kaikesta. Piti nähdä kavereita skumpan merkeissä mutta sekin peruuntu. Olisi saanut ajatuksia vähän muualle. Huoh.

Voi ei Pisama :Heartpink Toivottavasti saatte miehesi kanssa puhuttua tunteistanne! Voihan se olla, että heti pettymyksen jälkeen ei pysty ja pintaan nousee typeriäkin reaktioita, jotka tajuaa vasta myöhemmin :sorry:

Toi on kyllä hyvä, että yrittää järjestää jotain muuta ajateltavaa - harmi että se peruuntui :sad001 Mä oon kyllä ite niin huono tuossa, vaikka tiedän, että lopputulos ois mulle hyväksi. Mulle vaan tulee tosi voimakkaasti se fiilis, että ei halua nähdä ketään, kun on kohdannut taas pettymyksen. Välillä jopa ajattelen, että olen aktiivisempi sit kun olen raskaana (perus sitku-ajatteluu :depressed:)! Joskus kuitenkin siihen syssyyn on tsägällä sattunut joku kivempi sosiaalinen juttu ja on se piristänyt, kun saa ajatuksia vähän muualle!

Toivon, että teillä pian taas toivon kipinä syttyy :Heartpink

Mörkö, onpa ärsyttävää jos lääkäri noin usein unohtaa kirjoittaa reseptin. Ehkä palautteen paikka, jos se toimisi...

Jero, voimia suruun.

Carris, tsemppiä punktioon! Toivottavasti tulee hyvä hedelmöittymisprosentti. :)

Pisama, voimia sullekin. Kurjaa ettei miehestä ole tueksi. :sad001

Me tosiaan odotetaan pas:ia. Hassua kun (jos laskee molempien hoidot) nyt on neljäs siirto mutta vasta eka PAS. Piti ihan muistella, pitääkö tikuttaa ovista, mutta lopulta vaimo sai ohjeen laittaa tänään irrotuspiikin niin ei tarvitse tikuttaa. Tai stressata että ovis tulisi siirron kannalta vääränä päivänä. Tänään oli siis toinen ultra. Yksi folli oli onneksi tsempannut isomman Lertoannoksen jälkeen niin päästään siirtoon. Limakalvo ei kuulemma ollut vieläkään oikein ihanteellinen, mutta lääkärin mukaan riittävä. Siirto ensi viikon perjantaina. Aikovat ottaa moruloita sulamaan edellisenä päivänä ja katsoa jatkavatko ne kehittymistä.

Omanaparaporttia: saapa nähdä, jäikö kiinnittymisyritykseksi tämä meidän homma. Mulla oli eilen ihan kohtuuton hormoninyrsky. Illalla teimme muutaman testin ja tänä aamuna edelleen äärimmäisen haalea testitulos ”14 dpo” eli usko on melko vähäinen. Eihän se auta ku hakea lisää testejä kaupasta. Erityisesti torstaina oli hyvin raskaana oleva paksu ja väsynyt olo. Hohhoi...
ImageUploadedByVau Foorumi1531023562.328036.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1531023576.278012.jpg

9 päivää 5-päiväisen siirrosta.

Katjusha, voi Kumpa se lähtisi vahvistumaan! Niim hermoja raastava tilanne!

Beislan perheelle tsempit seuraavaan pasiin!

Tänään täällä on 6+1 Ja edelleen melko oireetonta, mikä on tuonut epäilyksiä mieleen! Nälkä on usein, mikä nyt on ainut selkeä oire, ja väsyttää mut mua nyt aina väsyttää. Vielä 2 vk ultraan, tulee kyllä olemaan haasteellista odotella. :(

Muokattu viimeksi:
Katjusha ihan selkeä viivahan tuossa on! Voi että!:smiley-bounce012

Beisla onnea siirtoon!

Jorelle paljon voimia:Heartred oma mummoni kuoli toissayönä. Tuntuu kyllä nyt entistä raskaammalta tämä odotus. Nämä asiat ei katso aikaa eikä paikkaa. Yritetään jaksaa kaikesta huolimatta:Heartred

Carris tsemppiä odotteluun, toivottavasti pääsette siirtoon ja pääset piinailemaan. Joo en itse ainakaan oo kokenu että tää ivf ois yhtään helpompaa kuin inssit. Toisaalta onnistumiseen ehkä uskonu enemmän, se on ollu positiivisempaa

Kovasti tsemppiä pisama:HeartredEhkä miehelläsikin on vaikeaa niin ei oikein jaksa olla nyt tukena. Varmasti tilanne normalisoituu kun aikaa kuluu.

Ilpuri täällä myös hyvin oireetonta(nyt rv6+3,jos oon oikein laskenu). Tissit on arat, ei juurikaan muuta. Välillä hiukan etoo jos nälkä ehtii tulla. Epäilyttää ja pelottaa kyllä paljon vaikka ystäväpiirissäkin ollut hyvin oireettomia raskauksia ja silti kaikki sujunut normaalisti. Me ollaa lomalla koko heinäkuu eikä olla kotona ollenkaan eli varhaisultra saatiin vasta neljän viikon päähän. Täytyy kyllä käydä jossain yksärillä, ei pysty oottamaan niin pitkälle:nailbiting:

Ilpuri ja EmmaA Täällä 8+1 ja mulla pahoinvointi alko nälän tilalle pikkuhiljaa hiipiä siinä 6+ tienoilla, nyt voidaanki sitten lähes 24/7 pahoin ja mikään ruoka ei vaan maistu, mutta pakko on syödä. Eilen illalla viimeksi lensi oksennus. On myös selkeesti välillä päiviä, että ei oo juurikaan huonoa oloa tai nipistelyjä vatsalla ja tottakai sillon sitten heti miettii, että onko kaikki hyvin. Ja vaikka mulla tätä huonoa oloa on aika paljon ja nipistelee vatsaa ja tissit on arat niin silti mä aika useinki jossittelen, että mitäs jos ei ookkaan kaikki hyvin.. Pitää vaan luottaa <3

Katjusha Selkee viivahan tuossa! :) hienoa!

Mulla tuli nyt illalla jotain vuotoa, tässä just kärvistelen et kuinka paniikkiin annan itseni mennä.
Pikkuhousunsuojaan ruskeaa ja paperiin vähän punaista. Ei kipuja. Oon menossa hakee huomenna jonkun lähetteen neuvolasta pitää siellä kysyä, mutta... Voi helkkari sentään!!!

Ilpuri, voi hemmetti! Sinnittele siellä meidän molempien puolesta.
Mun testit ei kehity ainakaan parempaan suuntaan. Eli tais tulla vaan hipsu. Harmittaa :(

EmmaA, voimia!

Katjusha, kovasti toivon, että pikkuinen jatkaisi tarraamista ja viivat kääntyisi kuitenkin vahvistumisen puolelle.

Beislalle tsemppiä passiin.

Ja mitä muuta täälä oli ehtinyt tapahtua... Jokaiselle tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Mulla hieman outo tilanne eilen, kun oltiin exän kanssa yhteisen kummilapsen rippijuhlissa. Ensin kolmen tunnin ajomatka exä ja nykyinen rakkaani samassa autossa ja sit vielä illalla jäätiin juhlien jälkeen vähän ottamaan kuppia juhlasankarin vanhempien, siis exän parhaan kaverin, kans. Tuntui hieman oudolta, kun aina oon exää moittinut hänen kaljottelustaan ja nyt kuitenkin istuttiin kupilla hänen ja nykyisen rakkaani kans saman pöydän ääressä. Exä tosin tuntui hieman vapautuneemmalta kuin tässä meidän eron jälkeen, kun hällä tullut ero siitä naisesta, jonka kanssa mua petti ja lopulta jätti. Meidän lasten kannalta hyvä juttu tuo heidän ero, kun pikku hiljaa isän ja lasten välit alkaa lämmetä.

Katjusha, oon tosi tosi pahoillani! :'( tuntuu tosi pahalta sun puolesta :( toivottavasti nopeasti ratkeaisi suuntaa tai toiseen

Mun vuoto onneks loppui mut soitin kuitenkin naistenpolille ja siellä sanoivat et saan olla aika huoletta jos ei oo kipuja. Katotaan nyt miten tilanne kehittyy

Takaisin