IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu mullakin mentiin IVF 150 gonalilla. Inssissä oli vaan 75. Ja juuri sopivasti tuli folleja inssiä ja IVF:ää ajatellen :) Toivottavasti sullekin olisi tuo annostus ensi kerralla sopiva!

Tiukuliisa Tsemppiä piinailuun :)

Mörkö meillä yritetään esikoista. Ja plussa tosiaan tullut pari viikkoa sitten.
Toivotaan että nyt seuraavalla kerralla lääke annos ois sopiva.Tsemppiä sinulle alkuraskauteen <3

Kamalia joutunut moni täällä kokemaan! :sad001

Heitsu voimia, kurjaa kun tuli taas kp1. :sad001 Hyvä kuitenkin ettei teille tule sen pidempää taukoa vaan saatte seuraavan hoidon jo elokuussa.

Unique me ei vältelty seksiä raskaana, mutta eipä sitä mitenkään päivittäin ollut. Myöskään orgasmeja en ole koskaan vältellyt. En ole kuullut että orgasmi voisi irrottaa alkiota, mutta voi tietty kysyä lääkäriltä.

Tiukuliisa hyvä että siirto onnistui kuitenkin rakosta huolimatta. Tsemppiä piinapäiviin!

Jero hyvä ettei tarvitse sen pidempään odottaa tuloksia.

Katjusha onneksi sait seurantaultran, toivottavasti siinä tulee hyviä uutisia.

Mörkö, hyvin voi näkyä jo 20. päivä, eikö silloin ole ikään kuin 12 päivää "ovulaatiosta" kun lisätään piinapäiviin alkion ikä?
Meillä tosiaan yksi lapsi, sai alkunsa ICSI:llä.

Täällä takana punktio. Vaimo oli nyt kipeämpi kuin viimeksi, varmaan johtui suuresta follien määrästä. 18 munasolua saivat ja niistä 12 oli kypsiä. Huomenna saadaan tietää moniko on hedelmöittynyt. Siirto on lauantaina. Nyt on suurempi usko että saadaan jotain myös pakkaseen, viimeksi kun kypsiä oli vain neljä.

Mulla ensimmäisen alkion siirrossa myös pissahätä oli niin kova, että minä kävin matkalla kahviossa päästämässä rakosta vähän pois, mulla se siis onnistu melko hyvin :D

Heippa taas kaikille. Täällä alkoi nyt runsas (runsaampi kuin aiemmin) verenvuoto. Tää tais nyt iha oikeesti olla tässä. Soittelen huomenna taysiin ja vaadin päästä ultraan. Tuun kertomaan, pääsinkö, vai en, vai muuttuuko vuoto sitä ennenniin mahdottomaksi, ettei ole järkeä mennäkään. Itken täällä samalla, ja mikäli km on, niinkuin tiedän, että on, jättäydyn taka-alalle sitten.

Täällä on aika hajalla mennyt olo tämän päivän tuhruttelusta ja 1kp käännöksestä.Olimme niin toivoa täynnä kun limakalvokin oli pitkästä aikaa hyvä, johtofollikkeleita useita ja annoskin oli paljon, paljon suurempi nähden inseminaatio annoksiin.Tuntuu että kaikki on raskaana,kaikkilla on lapsia ja kaikkien hoidot menevät eteenpäin mutta me aina junnataan vuodesta vuoteen tässä samassa pisteessä.
Heitsu jotenkin on helppo yhtyä tunnelmiin... ympärillä tapahtuu ja "helpolla".. täällä yli vuos viimisestä inssistä (yht.6) ja lähetteestä ivf:hoitoihin. Matkalla vähän kaikki meni pieleen ja kun vihdoin ois päästy alottaa, ni kroppa ilmottaa itestäön melkosen yllättävällä tavalla ja jaksaa sitte kaiken muun jatkoks kettuilla vielä lääkkeitä vastaan.. Mut koitetaan pysyä positiivisina ja luottaa siihen, et mutkien takana oottaa se paras ja odotetuin lahja. Muuta ei voi ja muuta ei oo.. Kornia ehkä sanoo näin, kun omatkin fiilikset usein velloo jossain tosi syvällä mut täältä noustaan ja hyvä tästä vielä tulee.. meille kaikille!!

MuuMuu eikä!!!!

Beisla hyvältä kuulostaa tuo määrä.

Mörkö täällä haetaan sitä ekaa plussaa ja toivottavasti hyvinkin pysyvää sellasta..:grin

Tiukuliisa, tsempit odotteluun! :) mä kans tein kuolemaa sen vessahädän kans viimeksi! Mä en antanut periksi mutta olin ihan itku silmässä koko ajan ja pelkäsin et rakko räjähtää. Kun mua kans vannotettiin siihen. Hyvä et teillä kuitenkin on onnistui hyvin :) Mulla ei lutinus pitäny menkkoja poissa vaan ne alko ivf kierrossa kp29, siitä ois ollu virallinen testipäivä vasta 3 päivän päässä.

Mörkö, täällä ekan yritys, 4.5 vuotta täynnä. Mulla on ollut yksi kemiallinen ehkä tänä aikana. Testaa ihmeessä jo 20.6.! Mulle siirretään torstaina 6 päiväinen ja meinaan testata viikon päästä.

Beisla, vau, hyvä saalis! Onnea pienille soluille matkaan!

Muumuu, voi ei :'( toivottavasti pääset heti ultraan niin saat mielenrauhan!

Tsempit myös kaikille vasta syksylle hoitoa odotteleville!

Me tultiin eilen illalla reissusta, kivaa oli mut nyt on jo katse torstaissa. Alotin luget lauantai aamuna zumenonin rinnalle ja sillon illalla kun laitoin toiset kapselit jäi kynnen alle vähän rusehtavan punaista verta. Ihan minusta ei tullut paperiin eikä pikkuhousunsuojaan. Eikä ole sen koomin tullut yhtään eikä näkynyt? Pitäskö olla huolissaan? En oo varma et tuliko kohdun suulta vai ympäristöstä. Mies on sitä mieltä et ei tarvii soittaa ja kysyä mut ite en tiiä.. :(

Voi ei muumuu!
Eikös sulla kuitenkin ollut se hematooma siellä?
Sehän voi aiheuttaa ihan pelottavan runsaita vuotoja. Toivon kovasti että johtuisi siitä, ja kaikki olisi vielä pienellä hyvin!
Tsemppiä kovasti. :)
Toivottavasti pääset sinne ultraan!

On kyllä niin surullista, ei voi ymmärtää:sad001

Heitsu onneksi kesä on mukavaa aikaa ja se elokuu tulee nopeasti, mutta tuntuuhan se nyt taas ikuisuudelta. Kyllä tää vaan välillä tuntuu niin epäreilulta kun ympärillä kaikilla ystävillä lapsia ja raskausmahoja. Jaksamista:Heartred

Tiukuliisalle kovasti plussaista tuulta!

Onnea mörkö huomiseen siirtoon. Täällä ensimmäistä yritetään. Äsken soitin hoitajalle ja alkio on siirtokuntoinen, eli kohta lähdetääm siirtoon. Meidän eka PAS. Huh kun jännittää. Nyt kyllä toiveet nousi pilviin:nailbiting:

Beisla: hyvältä kuulostaa solujen määrä toivotaan että moni hedelmöittyy ja pakkaseenkin menisi monta.
Muumuu: tsempit sulle, voi kun siellä olisi kaikki hyvin ja vuoto johtuisi vaan siitä hematoomasta.
Tsempit siirtoon meneville, täällä muutamalla siirto lähiaikoina.

Nyt äsken Naikkarilta tuli viesti että suunitelmat on eilen tullut kantaan ja hoidot eivät vältämättä ala heti elokuussa kesäsulkujen ruuhkautumisen takia.Tästä minä kyllä ajattelen en niinkään hyvällä.Toivotaan että päästään kaikesta vastoinkäymisten jälkeen elokuussa ivf:ään.Elokuussa tulee 1v kun meidät on laitettu ivf jonoon ja tänä aikana piti olla jo tämän vuoden helmikuussa jo eka ivf.Helmikuun ivf suunnitemat kaatuivat kun oltiin unohdettu verikokeita laittaa mitä pitää ennen hoitoa olla otettu.Maaliskuussa oli uusi suunnitteluaika ja huhtikuussa ei mahduttu hoitoon ja kierto temppuili omiaan.Toukokuussa taas hoito muuttui inseminaatioon ja nyt kaikki vähän hajalla ja auki.

Heitsu jotenkin on helppo yhtyä tunnelmiin... ympärillä tapahtuu ja "helpolla".. täällä yli vuos viimisestä inssistä (yht.6) ja lähetteestä ivf:hoitoihin. Matkalla vähän kaikki meni pieleen ja kun vihdoin ois päästy alottaa, ni kroppa ilmottaa itestäön melkosen yllättävällä tavalla ja jaksaa sitte kaiken muun jatkoks kettuilla vielä lääkkeitä vastaan.. Mut koitetaan pysyä positiivisina ja luottaa siihen, et mutkien takana oottaa se paras ja odotetuin lahja. Muuta ei voi ja muuta ei oo.. Kornia ehkä sanoo näin, kun omatkin fiilikset usein velloo jossain tosi syvällä mut täältä noustaan ja hyvä tästä vielä tulee.. meille kaikille!!
Kiitos.Toivotaan että nämä vastoin käymiset kohta kumpasellakin on takanapäin ja pian odottaa se hyvän kausi.

MuuMuu, kovasti toivon parasta!

Tsemppiä siirtoihin meneville! Ja kaikille muillekin tasapuolisesti!

Täällä suunnittelukäynniltä palattu. Oli onneksi kivempi lääkäri tällä kerralla, mutta kun hoito aloitetaan heti kesäsulun päätyttyä, niin onkin sit se toinen lääkäri. Ihan mukava hänkin on, mutta olisi tosiaan jo jättänyt tämän viimeisen hoidon antamatta. Primoluteilla ohjelmoidaan vuoto alkamaan heinäkuun loppupuolelle ja punktiota suunniteltiin viikolle 31. Lyhyt kaava taas. Aloitus Gonal-f:llä ja se vaihtuu viidentenä pistospäivä Pergoverikseen. Orgalutranin tilalle on tullut halvempi versio, Fyremadel jarruksi ja Ovitrelle irrotukseen. Ens viikolla vielä miettivät lääkärit yhdessä onko todella tarvetta käyttää vielä Zumenonia priminginä, kun mulla ei kiertoa ole ilman lääkitystä. Sen tarkoitus olis mahdollisimman tasakokoisena kasvuun lähtevät follit ja aloitettais kp 21 vuotoon saakka. Noh siitä ilmoitetaan myöhemmin. Onpa taas mitä odottaa.

Täällä aamulla testattu vielä vahva plussa! Tänään on siis virallinen testipäivä, kun kaksiviikkoa alkionsiirrosta on nyt kulunut. Digitestiinkin tuli lukemaan Raskaana 2-3 :Heartred Varhais ultrakin on jo varattu. Pahoinvointi on tänään ollut läsnä kovastikkin sekä alamahalla pistelevää oloa ja pieniä vihlaisuja. Oksentaa ei onneksi ole tarvinnut. :thumleft

Takaisin