Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla insseissä annos aina ollut 50-75 aina ollut 2johtofollikelin vaste ja näin ollen kaksoisriski raskauteen.Tässä epäonnistuneessa ivf hoidossa mikä vaihtui inssiin oli gonal annos 125 ja elokuussa tuo 150 kuulema pelkäävät että tulee liikaa rakkuloita ja siirtoon ei päästä hyperriskin takia.Heitsu, kovin alhaisella määrällä jatkavat. Mulla nostettiin inseminaatioiden jälkeen Gonal-f 300 annokseen IVF-hoidossa. Inseminaatioiden aikana oli toisella kertaa tuo 150. Toki minun ongelmani oli se, että en reagoinut kunnolla lääkkeeseen. Kuitenkin tuolla 300 annoksella (lyhyt kaava) saatiin 14 kypsää munasolua. Toivottavasti sinulla on parempi vaste lääkkeeseen kuin minulla oli. :)
Mulla insseissä annos aina ollut 50-75 aina ollut 2johtofollikelin vaste ja näin ollen kaksoisriski raskauteen.Tässä epäonnistuneessa ivf hoidossa mikä vaihtui inssiin oli gonal annos 125 ja elokuussa tuo 150 kuulema pelkäävät että tulee liikaa rakkuloita ja siirtoon ei päästä hyperriskin takia.
Näköjään on hyvä vaste lääkkeellä.Kiitos jospa elokuussa meitäkin onnistaa vähän paremmalla onnella vain :)Sulla on ollut hyvä vaste tuohon lääkkeeseen. :) Mulla huononi joka hoitokerralla ja sitten IVF-hoitoon se nostettiin heti korkeaksi. Mulla todettiin sitten kyllä hyperin alku ja sain siihen lääkettäkin. Punktion jälkeen oli aivan kamala viikko sen takia. Tuotesiirto tehtiin silloin, mutta siitä ei tullut mitään. Tsemppiä ja onnea elokuulle! :)
Minulla 1tytär kohtuunkuoli hän sekin raskaus sai alun hoidoilla.Nyt yritetään saada vauva ihan kotiin asti.Tiukuliisa: Pidän peukkuja, että pikkuinen tarrais nyt lujasti kiinni! Monikopäiväinen sulle siirrettiin? Milloin saat testata? :)
Mulla siirto keskiviikkona ja vähän mietin, että voisko viispäiväsestä jotain jo näkyä 20.pvä? Olis mun synttäripvä.. :D
Mulle muuten lääkäri vannotti nyt, että rakon on PAKKO olla aivan täynnä, pitää tankata oikeen.. Viimeks oli vähän hankaluuksia siirrossa nääs niin oikeesti täysi rakko kuulemma auttaa..
Mua kiinnostais muuten, että kuinka moni täällä yrittää esikoista? :) Tuntuu monilla olevan jo ainakin yks?
Ei oman lapsen kuolemasta selviä koskaan.Suru muuttaa muotoaan vain ja kaipaus hänestä aina läsnäVoi että mitä olette joutuneet kokemaan Miten tuollaisesta ikinä selviää? :/