IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unique näkyy!! :rolleyes:

Lääkäri suunnitellu alustavasti meille pitkää kaavaa seuraavaksi. Leikkauksen jälkeen pistettäis Procren ja siihen sitten stimut jossain vaiheessa. Tämä kaikki varmaan loppuvuodesta tai huonolla tuurilla menee ens vuoteen. Onpahan taas jotain mitä odottaa...
Onko siitä leikkauksesta kuulunut mitään?

Huomenta,

Tervetuloa uusille:)

En oo taaskaan ehtinyt kirjottaa, eilen just sanoin ystävälle että ärsyttää kun on niin kauhee kiire ja stressi niin alkaa pelottaa et vaikuttaa hoitoihin:( Pitää vaan yrittää jotenkin rauhoittaa menoa, tietäs vaan miten.
Noh, torstaina on siis ultra, jonne mun kaveri tulee mukaan niin siitä tulee kiva reissu kun se on siis 100km päässä. Ens viikolla sit ois se pas. Tuntuu uskomattomalta että nyt pitäs siihen päästä. Uskon kun näen:D
Mulla myös on nyt se zumenon käytössä ekaa kertaa, yleensä on kuivaa kun Saharassa paitsi oviksen aikaan, niin nyt ei kyllä oo! Pitääkö lääkkeellisessä pas:issa tehdä ovis testejä? Vitsi kun mulla on loppu enkä muistanut tilata eikä prismassa ollu kun rsfu:n. Pitää käydä apteekista varmaan.

Herukka, no jo on uskomaton tilanne taas :( jospa pian selkeytyisi!

Pisama, ihanat tsempit hoitoon! Huippua että pääsette jo nyt ennen keskikesää

Kikille hurjasti onnea!

Heitsu, joko teidän tulos inssistä tuli, onko mennyt ohi multa?
Vielä täällä piinaillaan.Lutinus loppuu torstaina ja testipäivä on vasta 15.6. Aika pitkälle annettu.Flo sovellus sanoo että sunnuntaina pitäisi kierron vaihtua siis ennen testipäivää no katsotaan miten lutinus sekoittaa kroppaa että kerkeänkö testailemaan ens viikolle vai mitä viikko tuo tullessaan :)

Onko siitä leikkauksesta kuulunut mitään?

Leikkauksen ajankohta ei vielä tiedossa. 3 viikon päästä se magneetti, ja sen perusteella arvioivat kuinka monta eri alan kirurgia tarvitaan mukaan ja sitten varmaan vähän selviää aikataulukin. Syksystä ovat puhuneet, mutta katsotaan nyt :)

Vielä täällä piinaillaan.Lutinus loppuu torstaina ja testipäivä on vasta 15.6. Aika pitkälle annettu.Flo sovellus sanoo että sunnuntaina pitäisi kierron vaihtua siis ennen testipäivää no katsotaan miten lutinus sekoittaa kroppaa että kerkeänkö testailemaan ens viikolle vai mitä viikko tuo tullessaan :)

On kyllä tosi kauas annettu testipäivä, etteivät oo vahingossa laskeneet väärin? 2 viikkoa inssistä pitäis kyllä jo näkyä jos on onnistunut.

Leikkauksen ajankohta ei vielä tiedossa. 3 viikon päästä se magneetti, ja sen perusteella arvioivat kuinka monta eri alan kirurgia tarvitaan mukaan ja sitten varmaan vähän selviää aikataulukin. Syksystä ovat puhuneet, mutta katsotaan nyt :)
Tsemppiä leikkaukseen ja toivotaan että viimeistään leikkauksen jälkeen saat plussan :)

On kyllä tosi kauas annettu testipäivä, etteivät oo vahingossa laskeneet väärin? 2 viikkoa inssistä pitäis kyllä jo näkyä jos on onnistunut.
Oon vähän ihmettelyt että onkohan vahinko sattunut.Inssi kuitenkin oli 25.5.Lutinus loppuu torstaina ja Ovitrellen rippeet pitäisi olla kokonaan pois jo keskiviikkona.Keskiviikkona on lääkäri ja meinaan hänelle sanoa että on mahdollista raskaus mutta ei ole varmaa.Oon tässä pähkäilyt että pitäisikö tämän viikon perjantaina tai ens viikon maanantaina(11.6.) Testailla jo.

Oon vähän ihmettelyt että onkohan vahinko sattunut.Inssi kuitenkin oli 25.5.Lutinus loppuu torstaina ja Ovitrellen rippeet pitäisi olla kokonaan pois jo keskiviikkona.Keskiviikkona on lääkäri ja meinaan hänelle sanoa että on mahdollista raskaus mutta ei ole varmaa.Oon tässä pähkäilyt että pitäisikö tämän viikon perjantaina tai ens viikon maanantaina(11.6.) Testailla jo.

Mä sun tilanteessa testaisin varmaan jo perjantaina, en malttais odottaa pidempään.

Kiitos kaikille etenkin siitä, että en kuvittele vaan teki näette siinä jotain! :rolleyes: en vielä huomenna testaa uudestaan, mutta loppuviikosta kyllä! Pelottaa, että viiva ei vahvistu.. Mutta pääasia, että jotain tapahtuu! Meidän ihka ensimmäinen plussa<3 :joyful:

Anteeksi kaikille heti tässä jo, että en nyt muuta kuin omanapaillut! Oon niin sekasin plussasta vieläkin.

Takaisin