IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä alkoi tänään Lugesteron 200mg 2 x 2 päivässä. Tiistaina siirtoon! Eilen join pari tölkkiä alkoholia ja yöllä alkoi niin huono olo, että tiedänpähän jatkossa olla juomatta yhtään mitään alkoholiin liittyvää jos on joskus vielä Zumenonit käytössä...:hungover:

Mulla myös ohjeena, että lugeja niin kauan, kunnes testipäivä ja sitten jatkuu vielä 10 viikolle jos raskaus alkaa:cat: (toivotaan että alkaa!) tuntuu taas niin epätoivoiselta kaikki...

Olen aivan puulla päähän lyöty. Mun testissä näkyy HAAMU! Luonnossa näkyy paremmin kuin kuvassa. Menossa dpo 11 punktiosta laskien ja pp 9.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1527318013.897739.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1527318013.897739.jpg
    74.2 KB · Katsottu: 263
Muokattu viimeksi:
Onnea jennis tytöstä :love7

Ja kiitos teille kolmelle. Tällä hetkellä mä olen onnellinen vaikka pelkästään tästä haamusta, koska oon elämäni aikana tehnyt varmaan tuhansia tyylipuhtaita negatestejä. Ei koskaan ennen haamua tai edes viivanpaikkaa. Nyt tiedän, että on edes mahdollista et muhun yrittää joku kiinnittyä! Vaikka tietysti toivon, että viiva vahvistuu. :smiley-angelic001

Bluebe: toivotaan viivalle vahvistumista:love7
Siitä tulee kyllä niin hyvä fiilis kun näkee ne kaksi viivaa testissä:)
Mulla alkaa maanantaina Terolutit 1x3 ja keskiviikkona siirto jos pikkunen selviää sulatuksesta. Pakkaseen jää vielä yksi blastokysti:)

Muokattu viimeksi:
Mindykin pääsee pian piinailemaan!
Joo olen jo nyt ihan kärsimätön, koska minulla ei ole mitään tunnetta, miten tässä käy! Peuhaan tän viikonlopun yh-mammana, että toki ei paljonkaan aikaa kuulostella oloja. Ehkä tuntuu suunnilleen samalta, mitä viimekski, mutta tuloksista tietysti liian varhaista tietää ;) Kun ei tiiä, onks kyytiläinen vielä hengissä vai ei edes just nyt.

Aivan ihanaa Bluebe!!! Kyllä sitä voi ihminen tulla niin onnelliseksi haamusta, tiedän hyvin! :) Toivottavasti viiva on kohta jo oikein pulska :)

Voi vitsi, ensi viikolla on siis ainakin MindyH ja Unique siirroissa, meinasi jäädä tuo huomaamatta, oliko muitakin?
Parasta onnea pikkuisille ja onnekasta odotusta kaiken seurauksena!!!
Lisää plussia ketjuun!!!

Nyt toivotaan kyllä kunnon plussa-aaltoa!! :smiley-bounce016

Tiistai lähestyy, siirto siis silloin!

Perjantaina 1.6 ois tarkoitus pistää kiinnityspiikki, onko kellon ajalla väliä koska sen pistää? Ja koska alkion pitäisi kiinnittyä piikin pistämisen jälkeen? :) olen perjantaina aamuvuorossa ja mietityttää siis, että voinko aamuvuoron jälkeen pistää vai pitääkö töissä mennä vessaan piiloon pistämään. Varmistan toki asian vielä lääkäriltä :smiley-bounce012

Takaisin