IVF/ICSI kokemuksia

Heitsu, tsemppiä piinapäiviin!!
Täällä on kyytiläinen matkassa. Toinen huurunenä jäi viel pakkaseen. Verikoepäiväksi tuli 8.6., mutta todellakin testaan jo ensi viikon lopulla, miten syömisasiat lakkiaisissa tms. pitääkö rajoittaa ruoka-aineita.
Joo ei mun puhelimella pysty mitään muokkaamaan myöskään.
 
Heitsu, tsemppiä piinapäiviin!!
Täällä on kyytiläinen matkassa. Toinen huurunenä jäi viel pakkaseen. Verikoepäiväksi tuli 8.6., mutta todellakin testaan jo ensi viikon lopulla, miten syömisasiat lakkiaisissa tms. pitääkö rajoittaa ruoka-aineita.
Joo ei mun puhelimella pysty mitään muokkaamaan myöskään.
Kiitos,piinaus hetkiä sinulle myös :)
 
MuuMuu: No teilläkin ollut jo tätä tietä ja sattumaa! Ihanaa, että nyt onnisti! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin :) Joskus oon kyllä kateellinen teille joilta paljon munasoluja tulee, mutta siinäkin tietysti sit kääntöpuolensa (hyperi jne). 13 pakkasessa olis jotain aivan uskomatonta, 13 munasoluakin olis :D No, näillä pitää ite mennä mitä on..

Heitsu: Laitan peukut pystyyn! Ihanaa, että on nyt noin hyvä tilanne :)

Kiitos Progynova-vastauksista! Onko teille tullu jotain tuntemuksia tästä?
 
Mörkö: Joo siis itsellekin se oli aika shokki. :D pcos vaikuttaa asiaan vissiinkin.. 37 follikkelia punktioitiin, 36 kypsää munasolua. 25 hedelmöittyi, 14 saatiin pakkaseen. Oli kyllä turpea olo, voin kertoa. :D Teille kovasti tsemppiä! :) Tällä pystyy kyllä muokkaamaan, kun painaa tekstin siniseksi ja oikealta ylhäältä "muokkaa".

Katjusha, hurrrrjasti tsemppiä, ja toivotaan, että kyytiläinen tarraa kovasti kiinni! :) :Heartred Paaaaaljon plussatuulipuhalluksia sinne! *Puuuuhhh*

Heitsulle tsempit piinailuun.
 
Heitsu ja katjusha isot tsempit piinailuun!!

Pikainen omanapakyssäri tähän päänsäryn lomasta. Olin siis nyt ultra nro 3 ja mulla oli nyt kasvaneet ne follit 10-11mm asti

Vas oli 5-7 ja oik 6-8
Annos nousi nyt 300 iu tänään, la ja su. Myös jarru alkaa tänään. Maanantaina ultra. Arveli että punktio loppuviikosta.
Jäi nyt mietityttää semmonen että jos punktio loppuviikosta niin kun mies sunnuntaina kotiituu niin vielä vois peittoja heilutella ennen pidättäytymistä?? Hitto kun en huomannut kysyä. Jos taas ei heiluteltais niin pidättäytyminen ois liian pitkä ja sit tarttee miehen kätellä itseään reissussa esim huomenna. Voi perhana. Miten te nyt tekisitte
 
Kettutyttö: jos punktio on esim ensi vkon to ja miehesi tulee sunnuntaina kotiin, itse ainakin uskaltaisin vaakamambota. :wink

Mä en tiedä tarkkaa päivää vielä. Kun jotkut alkaa keskiviikosta jo puhumaan loppuviikkona ja nyt oon ihan ihmeissäni. Mulle nimittäin loppuviikko on tosiaan to tai pe. Mutta kaipa sitä uakaltaa. Jos olisikin ke niin siinä olisi silti kolme päivää lähes. Ja eikö se ollut 2-5 pva?
 
Hei.Olen laitanut lugesteron 12 päivät.Tänään on viimeinen.Vaikutaako kuukautiset lugesteronista?Mietin ,koska he ovat myöhastyä jo.Toivotan ,että hoito on onnisttu.
 
Kiki mulla on alkanut vuoto kahden päivän päästä, viimeistään, lääkkeiden lopetuksesta. Joskus on alkanut lääkkeiden aikana oman kierron mukaan.
 
Meillä taas ohjeena, että lugesteron ja estradot jatkuu rv11 asti, mikäli sinne asti pääsee. :O Onpa outoa, että näin erilaiset ohjeistukset.
 
Sitten sinun pitää jatkaa niitä sinne ainakin keskiviikkoon asti, eli käy hakemassa apteekista lisää lääkettä. Et siis saa lopettaa lääkitystäsi kesken
 
Naistenklinikalla ainakin ohjeena oli että lugeja käytetään 12päivää, eli loppuu pari päivää ennen testipäivää.. jostain luin/kuulin että ei olisi näyttöä että lugeista olisi enään sen jälkeen hyötyä raskauden jatkumisen kannalta..
 
Ahaa. Ymmärsin Kikin puheesta, että tänään loppuu, ja jos testi on positiivinen, luget jatkuu.. Ja Kikillä testipäivä on 30.5, niin eihän tuossa ole mitään järkeä.
 
Takaisin
Top