IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miselli, ei ainakaan ollut mitään puhetta klinikalla tosta gonapeptylin näkymisestä testissä. Pregnylhän kyllä näkyy sen 10 päivää vissiin. Varovaiset onnittelut, laita kuvaa tulemaan! :love017

Oliko tuo pp siis jotain post-punktio vai mistä se tulee :wideyed:

Käsittääkseni pp=piinapäivä. :) Korjatkaa joku, jos oon väärässä. Eli alkionsiirron jälkeiset päivät (ennen testaamista).

Joo, mä taisin sekottaa Pregnylin ja Gonapeptylin toisiinsa!! Tuli kyllä jännä olo, että ainakin tänään oon sitten ollut raskaana... Voikohan tää olla totta? Tai kuinka kauan?

upload_2018-2-28_21-10-7.png
upload_2018-2-28_21-10-7.png

Vastavirrassa, huomenna pitäisi tulla Pregcheckejä :) Yritän olla innostumatta liikaa, mutta en ole koskaan aiemmin saanut raskaustestiä värähtämäänkään, joten en voi estää itseäni innostumasta edes jonkin verran :) Jotain ainakin on tapahtunut!

Toivotaan että vahvistuu, Seesam! :)

Kiitos, Heitsu!!

Mä en ole vielä halunnut sanoa mitään läheisille, etteivät innostu ja pety, jos kaikki ei menenkään niin kuin toivoo. Tänne halusin nyt kirjoittaa, kun jollekin haluan kuitenkin jakaa tämän käsittämättömän asian!!

ImageUploadedByVau Foorumi1519854886.253740.jpg

Pitkin viikkoa tehnyt testejä ja negaa näyttänyt, mutta muutamat viimiset päivät ovat testit olleet tälläisiä. Kävisikö meille kuitenkin klassiset eikä tarvisi hoitoihin mennä :’(

Oletteko HUSissa hoidossa?Paljonko aika menee kun kävit ensikäynti ja alotamineen hoitoon
Meillä mieheni kanssa lääkärin vastaanotolla meni 45min ja riippuen teidän tilanteesta ja kuukautisista niin miten pääsee hoidot alkamaan.Joskus pitää lisää ottaa verikokeita ja tarvitsee toisen lääkäri käynnin mutta joskus voi suoraan jo päästä hoitoja miettimään.

View attachment 65990

Pitkin viikkoa tehnyt testejä ja negaa näyttänyt, mutta muutamat viimiset päivät ovat testit olleet tälläisiä. Kävisikö meille kuitenkin klassiset eikä tarvisi hoitoihin mennä :’(

Herukka: Minulle ei nyt oikeen aukea tämä? En ainakaan puhelimella näe mitään erikoista testissä.. Mitä tarkoitat, että "klassiset, eikä hoitoihin tarvisi mennä"? En muista yhtään, mikä vaihe teillä oli nyt hoidoissa?

Hei ihmiset! Tein uuden profiilin, ja haluaisin nyt vaihtaa nimimerkkini pois kyfistä! Miten saan vaihdettua?

-MuuMuu

En saanu editoitua, äh. Mutta mooooonen mutkan kautta sain vaihdettua nimimerkin.

Edit// Tai sitten en... Äääääärrggghh

Edit/// kauheeta sähläämistä näköjään, mut kai onnistu sittenki. Nyt odotan 24 h ja katon, onnistuko. Pahoittelut tästä sähläyksestä. T: Ei niin hyvä teknologisissa asioissa, MuuMuu

Herukka mun laitteella siinä kyllä jotain näkyy. Toivotaan parasta!

On: Eilen olis ollu laskettu aika. Yritin häiritä ajatuksiani kaikella mahdollisella tavalla. Hyvin meni siihen saakka kunnes mentiin kauppareissulle. Vaateosastolla rakkaani näki semmosen lätsän, joita näkee mustavalkoisissa suomifilmeissä ja tuumas, että tuommoisia meidänkin poika olis käyttäny. Voi sitä kyynelten tulvaa, minkä tuo lausahdus sai aikaan. Pitkän aikaa kyhjötin kultin kainalossa ennen kuin päästiin jatkamaan. Voi kuinka kummallinen ihmisen mieli oikein on.

Takaisin