Toivottavasti Larissa nyt osuisivat hoidot ja tähdet kohdilleen, että se plussa sieltä tulisi!!
Bluebe, mäkin oon iloinen, että heti voidaan jatkaa toimia. Maanantaihin on vielä aikaa, joten toivotaan että testit lähtevät näyttämään sulla sitä ennen positiivista :)
Kiitos Bluebe, Jopsukka ja ValkoinenOrkidea tsempityksistä :) Kyllä ne lämmittävät mieltä, vaikka katse jo tähyääkin uutta hoitoa kohti. Ajan kuluminen on tässä hommassa kyllä ikävintä tai ainakin yksi ikävimmistä asioista, vaikea laittaa järjestykseen. Musta ainakin tuntuu kuin kilpailisin aikaa vastaan. Nämä hoidot koostuu pelkästään ristiriitaisuuksista. Haluaisi, ettei olisi turhia odotusaikoja, mutta samalla jatkuva toivo ja surun kohtaaminen kuormittavat. Välillä on varmasti pakko pitää taukoa. Toivottavasti se helpottaa ValkoinenOrkidea sun oloa.
Kissankulta, niinpä! Jostain mulle jäi mieleen kuin olisin lukenut jonkun lukeneen jostain tutkimuksesta, että luonnollisessa olisi suurempi mahdollisuus, mutta se oli varmaan jokin yksittäinen tutkimus.
Mitä tulee ihmisten ajattelemattomiin puheisiin, niin itselle ei ole mitään törkeitä tullut vastaan. Siihen en oikein osannut sanoa mitään, kun kerrottiin kavereille, että ollaan menossa naimisiin, niin he otaksuivat että siksi, koska "ne on raskaana". Mä olin jotenkin aivan hämmentynyt, enkä oikein osannut muuta sanoa, kuin ettei olla Eikö muista syistä voi mennä naimisiin? Miehen lapsia saaneet kaverit on siltä kyselleet, että joko on pulla uunissa. Argh! Eivätkö fiksut 4-kymppiset ymmärrä, ettei se kaikille ole itsestääselvän helppoa... Uudessa työpaikassa menin vessaan itkemään, kun työkaveri ihan vain kysyi, että onko mulla lapsia. Ja nyt lapsia helposti saanut kaveri sanoi, että toivottavasti mies on mun tukena näissä rankoissa hoidoissa. Onhan se, mutta yhtä lailla mä olen sen tukena, kun ei tää sillekään ole helppoa! SItä paitsi tää on rankkaa, hoitojen kanssa tai ilman. Ei nää ole mitään pahoja juttuja, mutta joskus toivoisi, ettei ihmiset sanoisi mitään.