IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Katjusha tsemppiä! :)

Maleen ihanaa että oli kaikki hyvin siellä<3

Herukka meillä oli about viikko tiedossa mutta se oli aika kaukana kun pitkä hoitomuoto et sekin varmasti vaikuttaa :)

Kyfi Mä söin jo ennen plussaa sellasta mammavitamiinia mikä tarkoitettu raskauden aikaan kun siinä oli kaikki tarvittava :)

Jopsukka

Hyvää uutta vuotta kaikille, tuokoon tämä vuosi paljon hyviä uutisia :)

Ihania ultrauutisia Maleen, hienoa <3

Ja mahtavaa Katjusha, että teilläkin PAS lähenee!

Herukka, joko sulla pistokset alkoi vai oliko ensikäynti ns. suunnittelukäynti?

Kyfi, minä kanssa syön raskaus&imetys multivitamiinia, joka käy myös raskautta suunnitteleville. Sivukommenttina pakko sanoa, että huvittaa tuo suunnitteleville sana kun ei tässä hirveästi ole suunnitelmat auttaneet :D

Mulla tänään kp 2 ja illalla eka pistos Menopur 150iu, lyhyellä kaavalla mennään (Orgalutran jarruna). Arvion mukaan punktio ensi viikon perjantaina jos follit kypsyy samanlailla kun elokuun ekassa IVF:ssä. Ensi maanantaina seurantaultra.

Ihanaa liljatar, onnea! :)

Kyfi minä otin mammavitamiinin lisäksi Inositolia, saa apteekista ilman reseptiä. Dona-Ferty taisi olla nimeltään.

Mullakin oli toi Donaferty noin 2kk ennen ja 1kk jälkeen viimeisimmän IVF:n ja plussa tuli siitä hoidosta. ;) Liekö sitte kuinka ollu tällä vaikutusta :) Ja raskausvitamiini myös sekä hieman extra D-vitamiinia.

Noista vitamiineista tuli puhe niin itse käytän tällä hetkellä sinkkiä,d-vitamiinia ja foolihappoa 5mg.Oon lukenut paljon tuosta Donafertystä en kylläkään lääkäreiltä ole kuullut ollenkaan siitä ite sain kuulla siitä.Mitä mieltä kanssa sisaret olette suositeletteko ottaa tuota donafertyä käyttöön?

Kiitos tsempeistä!

Hienoa Liljatar että teilläkin kaikki hyvin ultrassa <3

Mua kanssa kiinnostaisi kuulla tuosta Donafertystä - saako siis käyttää ivf:n aikana ja minkälaisia lääkäreiden kommentit ovat olleet valmisteesta?

VO,
En puhunu lääkärille mitään :D Jotain tutkimuksen tynkiä silmäilin siitä ja kun oli myös masennustakin hoidettu (tosin 2-3kertaisilla annoksilla), niin aloin syödä/juoda.

Kyfi,
1pussi aamulla, 1 illalla on se annostusohje.

Amerikassahan tuota Inositolia nimen omaan suositellaan ivf-hoidoissa oleville, varsinkin pcos:ää poteville. Vaikuttaa kuulemma verensokeria alentavasti, päänsärkyihin, verenpaineeseen, hermostuneisuuteen, metaboliaan ja moneen muuhunkin vaivaan. Tiedä sitten onko perää. Itse käytän sitä, mutta tilaan halvemmalla Englannista. Vaikutuksia en kylläkään ole huomannut juurikaan olevan.

Takaisin