IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
JuupasJaapas hyvältä näyttää<3

Katarinamoi tsemppiä eiköhän siellä kaikki hyvin oo ;)

MiuMau kiitos vastauksesta, ei auta ku yrittää jollain tavalla elää päivä kerrallaan :o

Katjusha joo pitää varmaa hätätapauksessa itsekin mennä sit yksityiseen tms ultraan jos ihan mahdottomaksi mieli käy :/

ValkoinenOrkidea pahoittelut :( olkoon seuraava hoitokierto teidän pysyvä tärppi<3

Marrasmai onnea hienosta ultrakuulumisesta, antaa itsellekkin voimaa<3

Noniin eli tänään virallinen testipäivä ja sen kunniaksi tein kaksi testiä ja plussaa oli<3

Hoitaja soitti ja onnitteli ja kyseli onko ollut vuotoja, sanoin ei ja varattiin varhaisultra 17.1 joka on sit 7+0 jos oikein käsitin :)

Olo on uskomaton pelottaa ja jännittää ja innostuttaa yhtä aikaa.

Mun ja miehen vanhemmat on AIVAN täpinöissään, ehkä jopa vähä liian, kun huomio että ollaan ihan alussa mutta ainakin vauva on todella toivottu koko lähipiirissä<3
ImageUploadedByVau Foorumi1514569878.560062.jpg

Onnea jopsukka plussasta!hieno plussa onkin!!
Pahoittelut kaikille joilla ei nyt onnistunut.
Peloista sen verran että itse en vielä ole päässyt tavasta katsoa paperiin joka pyyhkäisyllä ettei vaan ole mitään. Muuten aika rauhallisin mielin jo. Mutta jossain alitajunnassa vielä kuitenkin tunne että kaikkea voi vielä käydä. Rv13+0. Kai se sitten helpottaa täysin kun vauva on sylissä. Vaikka sittenhän alkaa taas uudenlainen huoli. No. Päivä kerrallaan mennään. Ihan jokainen :)

ValkoinenOrkidea, oon niin pahoillani :(

Jopsukka, hienot plussat! :) ihanaa, että lähipiirikin on noin innolla mukana.

Omaa: Milloin ivf-hoidossa tehdään punktio? Päätetäänkö että se on päivänä x (mikähän kp se sit ois?) ja sit tarpeen tullen lisätään lääkemäärää jos follit ei oo tarpeeksi kasvaneet, vai pitääkö ravata koko ajan ultrassa tarkistamassa tilannetta? Mulla meni siis inssissä niin, että jouduin käymään neljä kertaa ultrassa ennen inssiä (normaalistikin myöhäinen ovulaatio). Gonalin annosta ei voinut kasvattaa ettei folleja kypsy lisää, mut sit jatkoin sillä samalla annoksella aina vaan seuraavaan ultraan...
Mietin tässä vain että tuleeko yhtä paljon työpoissaoloja ultrien takia kuin inssissä. Pian se selviäisi suunnittelukäynnilläkin mut ajattelin et täällä voisi olla myös tästä paljon tietäviä :)

Onko kellään paha olo helpottunut? Vkolla 10 ja jäätävän huono olo, niin heikko ja huippaa ihan päässä. Olo on vaan pahentunu ja itkettää... :( Eikö tän pitäny helpottaa mitä pidemmälle mennään. Öisinki joutuu heräämään monesti, kun oksettaa... :( Niin masentunu fiilis... :(
Anteeks että tulin tänne purkamaan... :(

Valkoinen Orkidea voi ei, olen niin pahoillani! :( Positiivisesti ajateltuna tämä oli kuitenkin pieni lupaus toiveiden täyttymisestä <3

bluebe mulla oli lyhyessä kaavassa 1-2 ultraa ennen punktioo ja punktiot on usein (edelleen lyhyessä kaavassa) kp 12-14.

Nyt kun täällä plussa-aalto on hieman puhallellut niin aloitetaanko ketjua tuonne toisellekin puolelle? Itse ainakin kaipasin hieman sellaista ja ihmettelin kun ei löytynyt.

Bluebebe meil annettiin eka arvio et arviolta tuolla viikolla ja sit ku oli yks ultra nii siin lyötii päivä lukkoon :)

Bear87 voi ei, toivottavasti helpottaisi pian :’(

Vastavirrassa mitä ketjua tarkoitat? :)

Jopsukka

bluebe, yleensä tosiaan 2 ultraa riittää ja toisessa päätetään punktiopäivä. Pitkässä kaavassa lisäks ns. nollaultra ennen piikkejä.
vastavirrassa, kannatan myös eri ketjuja hoidoille ja raskausjutuille.. joskus ittee ainakin vähän häirinny kun hoidoissa menny hommat reisille niin samassa ketjussa on seassa raskaushehkutuksia..niitä ei välttämättä juuri sillon ois jaksanu lukee. No tän ketjun nimi on "kokemuksia" eli kaikki niihin liittyvä toki mahtuu mukaan, mutta noin yleisesti ottaen ois kivempi jos ois erilliset ketjut.

Vastoin kaikkia todennäkösyyksiä ja epäuskosta huolimatta tässä viimesimmässä 7. ivf:ssä saatiin 6 solusta 2 huippublastoa ja toinen siirrettiin tuoreena 5.päiväsenä. Tänään virallinen testipäivä pp11 + ja eilen kävin verikokeessa jossa hcg 149. Nyt vaan sormet ristissä että kaikki menis hyvin. Uuden vuoden jälkeen seuraava verikoe.
Jos joku ois vielä tän kuun alussa tullu kertoon mulle että oot raskaana vielä ennen vuoden loppua, oisin nauranu itteni ihan tärviölle...mutta näin se tilanne voi yhtäkkiä muuttuakin :)

Muokattu viimeksi:
Bluebe,
Meillä oli pitkä kaava ja ultrat seuraavasti: nollaultra 22.11., seuraava 28.11. ja kolmas, jossa määräyty punktiopäivä, oli 1.12. Punktio sit 5.12.

Onnea kookos! :)

Mä pääsin lukemaan tuota ketjua tuosta linkistä, mutta en saanut kommentoitua :( vai näkyykö siellä mun kommentti? :D

Takaisin