IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aitoomaitseni, meillä näistä 2 hoidosta tuloksena molemmista vain 2 alkioo/hoito, joten tuoresiirron jälkeen molemmilla kerroilla jäänyt vain 1 pakkaseen, ja keväällä tehdyssä pasissa tämä silloinen ainokainen ainakin selvisi sulatuksesta, vaikkei meillä tosiaan koskaan ole lähellekään mitään huippulaatuisia ollut.. Toivotaan että teilläkin käy hyvin! :)

Rankkisankkis, ei voi olla totta että teillä kävi taas huonosti, jaksamisia sinulle ja toivotaan että tyhjennys menisi suht kivuttomasti! :Heartred

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja erilaisiin piinailuihin ja onnea ensi viikon punktioihin!

Rankkisankkis ei voi taas käydä huonosti... :( Tsemppiä ja jaksamista sinne!

Maleen ja MiuMau (oliko joku muukin vielä?) tsempit ultraan, kunpa kaikki olis mallillaan! :)

KasKas yhtä stressiä tää alku on kyllä ollutkin, toivottavasti tekin saatte hyviä uutisia!

Inkseri alkuraskauden tuntemukset on hyvin yksilöllisiä ja vuodotkin yleisiä. Ja pelko ja stressi vielä yleisempää. :/ Koita saada labroja tai aikaistettua ultraa, jos se helpottaisi.

Rankkisankkis voimia sulle tämän kaiken läpikäymiseen. Toivotaan että selviäisit mahdollisimman helpolla tästä ja että olisi äkkiä ohi.
Itsellä myös 2 tyhjennystä takana. Nyt kun tämä viimeisin ainakin tähän mennessä on onnistunut (rv10+2) niin lääkäri sanoi että usein näissä jutuissa vaaditaan sinnikkyyttä jotta päästään onnistuneeseen lopputulokseen. Lähetän sulle paljon sinnikkyyttä siis ja toivoa! <3

Juupasjaapas ja Jopsukka tsempit punktioon! Käsi kädessä kyllä kuljette tätä matkaa! :)

Kissankulta pahoittelut negasta! :(

Doppleri oli mun henkireikä ensimmäisessä raskaudessa ja nytkin tuli ostettua uusi. Alkuun sain vain sykkeet näkymään näytöllä rv 9+5 ja 11+? lähtien on kuulunu äänetkin ihan kivasti. :)

Maleen: hommasin kotidobblerin mielenrauhani viimeisten rippeiden säilyttämiseksi.

Aitoomaitseni: meillä oli kaksi alkiota samassa pakkasessa, eli pakko sulattaa molemmat, selvisivätkin siitä, mutta toinen ei lähtenyt jatkamaan kehittymistä eli 1 siirtoon.

Rankkisankkis: Pahoittelut! :Heartpink Kyllä vielä tulee teidänkin vuoro onnistua!

Kiitos kovasti tsempeistä ja kannustuksista sekä omien kokemustenne jakamisesta. Jotenkin arvasin plussan jälkeen, että tämäkään ei pääty hyvin ja niinhän tässä sitten kävi taas. Nyt vaan toivon, että en joudu kaavintaan ja tyhjennyksestä selviän yhtä hyvin kuin viimeksikin. Silloin meni muutama päivä vajaa kahdeksan viikkoa, että kierto alkoi. Sitä siis odotellen. Maleen kysyi, että varhaisulrassako todettiin niin juu siellä. Uusi vuosi uudet kujeet - toivottavasti tähän aikaan ensi vuonna iloisemmissa merkeissä! :happy:

Täällä on kyllä ihan käsittämättömiä voimanaisia. :wideyed:
Näitä kokemuksia ja tarinoita kun lukee, niin kyllä vetää hiljaiseksi. Todella pitkiä ja kivisiä polkuja takana ja silti jaksetaan painaa eteenpäin. Ja vielä tukea ja kannustaa kohtalotovereita!!!!
Hatunnosto, syvä kumarrus ja kaikki kunnioitus teille!
Olette kaikki ihmeellisen mahtavia ihmisiä!
Toivon sydämestäni jokaiselle sen onnen täyttymisen toteutumista mahdollisimman pian! :Heartbigred

Kookos ja aitoomaitseni: Meillähän esikoinen tärppäs heti ekasta inseminaatiosta, joten tää pikkusisaruksen yritys on ollut aika tikkuista. Tällä toisella kierroksella tulin toisesta inssistä raskaaksi, mutta se meni kesken rv9. Nyt sitten kun tuli se kahden pakkasalkion menetys sulatuksen jälkeen niin olen kyllä vähän jo luovuttanut, voiko tässä enää hyvin käydä? Toisaalta taas se valaa uskoa, että olen kuitenkin kaksi kertaa tullut raskaaksi, nyt vaan tarvitaan se hyvä alkio joka TOIVOTTAVASTI saadaan seuraavasta hoidosta. On vaan niin vähän mistä valita kun niitä munasoluja kypsyy niin vähän. Tuosta ekasta hoidosta me saatiin vain 4 munasolua joista kaikki kyllä hedelmöittyi, yksi kuukahti, yksi siirrettiin ja ne kaksi tosiaan kuukahti sulatuksen jälkeen. Mutta kuten sanottua tarvitaan vain se yksi hyvä... Ja siihenhän me kaikki luotetaan!

MiuMau79, ihania uutisia! Menetkö seuraavan kerran sitten nt-ultraan?
Pahoittelut Rankkisankkis, toipumista ja uuteen mahikseen sitten kun sen aika on.
Mä kävin taas pitkästä aikaa eilen akupunktiossa ja homma meni sitten lähinnä mun jäätyneen olkapään hoitoon. Mutta kaikki mikä on mun ruumiille hyvästä on hyvä myös lisääntymiselimille :) Kaikkineen tässä ollaan vielä odottavalla kannalla, että mitä elämä tuo. Kierto alkoi kp 42, ja toivotaan että tämä tästä lähtisi säännöllistymään. Jotenkin sitä kaipaisi jonkinlaista tasapainoa kehoonsa, vaikka alkiosiirto tehtäisiinkin lääkkeelliseen kiertoon.
Minua vastaan käveli eilen iltasella pieni 3-4 -vuotias poika, joka katsoi minua merkitsevästi ja oli ihan minun miehen ja meidän tyttäremme näköinen. Minulle tuli mieleen, että meidän poika. Minulla oli tunne nuoresta asti, että saan tyttären - ja olen ollut ymmälläni, että turhaanko tässä mitään enää yritetään, kun en tunne/tiedä toisesta lapsesta ollenkaan. Henkimaailman juttuja.

MiuMau: ihania uutisia, toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti ja saat viimein pikkuisen syliin asti! :-)

Katjusha: Ymmärrän niin tuon sun tunteen. Jossain määrin uskon noihin henkimaailman juttuihin. Toivotaan, että seuraavasta PASsista saatte pojan. :-)

Maleen 6+6

Heips taas tauon jälkeen! Täällä on menty pahoinvoinnin kourissa ja eilen alkoi heti aamusta järkky päänsärky/migreeni joka jatkui läpi yön tähän päivään asti mutta nyt alkanut helpottaa. Otin pari paracetamolia myös, ehkä nekin auttaa. Toissayönä näin kamalaa unta keskenmenosta kun oon kuullut että jos vuodon kera tulee päänsärkyä niin aika varma loppu sikiölle. Mutta onneksi tämä särky ja pahoinvointi taitaa olla ihan asiaan kuuluvaa eikä mulla ole minkäänlaista veristä tms vuotoa näkynyt ollenkaan. Nyt viikkoja kasassa 9+3 ja torstaina seuraava ultra. Jännittää pikkasen nähdä mitä siellä kolmen viikon jälkeen näkyy! :) Uskon että kaikki hyvin kuitenkin.

Mutta Rankkisankkis - olen todella pahoillani siitä mitä taas joudut kestämään ja käymään läpi! ❤ Toisaalta ihailen vahvuuttasi ja positiivista asennettasi, se kannattaa aina jos vaan jaksaa etsiä niitä toivonkipinoitä. Voimia! ❤

Miumau onnea sylin täydeltä ja paljon peukkuja jotta raskaus jatkuu hienosti eteenpäin! :)

Maleen onnea eteenpäinkin pikkuisen matkalle! :)

Tsempit toivottelen vielä jokaiselle tänne, do not give up! ❤

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille onnitteluista! Itse en oikein uskalla vielä hurrata, toivon vain että asiat menisi tällä kertaa hyvin. Kun nyt päästäisiin vielä pidemmille viikoille. Tosin kyllä tämän päiväinen ultra hiukan helpotti oloa kun näki elävän otuksen oikeassa paikassa!
Katjusha, voi olla että vielä käyn hermoja lepuuttakseni yksityisellä ultrassa ennen nt-ultraa...

JuupasJaapas me ollaa sit yhessä huomenna Naistenklinikalla punktiossa :D

Kissankulta tsemppiä, toivottavasti sieltä vielä se plussa tulisi viimeistään pe verikokeessa :)

Rankkissankkis pahoittelut ja suuresti tsemppiä ja toivon että hoidot jatkuu pian ja tulisi pysyvä plussa :(

MiuMau onnea hyvistä ultrakuulumisista ja toivon todella että kaikki menee hyvin loppuun asti!<3

Bluebaby tsemppiä ultraan! :)

Huh tänää ollu kyllä paha olo ja huomenna punktio. Alkaa jo selkeesti jännittää mutta ehkä tää tästä :) me ollaa sit JuupasJaapas kanssa molemmat siellä huomenna ja mennää kyllä tätä hoitoa niin käsi kädessä :)

Jopsukka

Takaisin