IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu mulla ainakin infektiokokeet (hiv+hepatiitti), perusverenkuva sekä kasa hormonikokeita (TSH,FSH,LH,PRL,AMH)

Susssu: Yhtä paljon saatiin molemmilla kaavoilla. Ongelmana oli vaan se, että ne punktoi ne kaikki follit aivan liian pieninä, joten suurimmasta osasta ei saatu munasoluja pihalle ja loput oli raakoja. Naikkarilla ei onnistuttu saamaan yhtään kunnollista munasolu saatika hedelmöitystä aikaiseksi hoidolla. SItten ne heitti meidät pihalle toivottomina. Yksityisellä saatiin yksilöllisellä hoidolla kunnollinen tulos.

Niin meidän tapaus oli monen asian takia todella vaikea, joten ei se nyt yllätä jälkikäteen ajatellen, ettei hoidot onnistuneet siellä. Tarkoitan, että vaikka meillä ei heidän hoidot toimineet, niin muilla ne voivat hyvinkin toimia.

Onnea ilouutisista Blanca ja rankkissankkis.
Minusta otettiin jo nuo infektio verikokeet silloin kun alettiin tekemään inseminaatio hoitoa mutta hyvä toisaalta hyvä jos uudestaan ottavat mutta miehestä ei määrätty mitään verikokeita.Kilpparikokeita on otettu tänä vuonna jo ja joka kerta hyvällä tasolla ovat olleet arvot mutta kai siitäkin on hyvä uudestaan.
 
Onnea Miumau79!
Ja voimia Suvetar!

Mulla tänään 5pp myös, 5pvän ikäiset blastot siirrettiin, Miumau siis päivää edellä, huomenna vois jo jottain näkyäkki testillä. Mulla ei kuitenkaan oo kun ainoastaan noita testejä, jotka mittaa jos raskaushormoni on yli 25. Yks testi on viikko näytöllä, sen vois tehdä 4 päivää ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa, mutta sitä säästelen viimiseen asti. Pitäskö se sortua ostamaan pari halppis testiä ihan varalta... Tilasin jo netistä, mutta ne ei ehtinyt tulla. Tilasin yhen semmosenki, joka voi näyttää raskauden jopa 5päivää ennen kun kuukautisten pitäisi alkaa, se ois paikallaan juuri nyt, kun virallinen testipäivä on kuitenkin vasta 23.11.


Maleen
 
Onnea Miumaulle plussasta!

Mulle on nyt alkanut tuleen näitä vähemmän kivojakin sivuoireita: iho rasvoittuu, vällillä hikoiluttaa ja päätä on särkenyt eilisestä lähtien. Ens ti onneks ultra ja sen jälkeen saa toivottavasti tän Synarelan puolittaa. Tosin sit tulee ne muut lääkkeet ja niiden sivuvaikutukset. Mut kestääkestää, ei onneks mitään kamalia oireita vielä. :signs017
 
Onnea, Miumau! Yritä ottaa levollisesti :Heartred

Suvetar, voimia :Heartblue

Ja kaikille piinailijoille: koettakaa kestää :happy: Mä vietän omaa aikaa tämän päivän ja yritän olla piinailematta hoitojen alkamisen odottelun suhteen :grin Pitäis vaan nauttia nyt tästä. Edessä voi olla koviakin aikoja.
 
Maleen 77, halpistestit on usein parhaita. Herkiksi mainostetut testit ei useinkaan kovin aikaisin viivaa näytä, mutta marketista saatavat PC liuskatestit on hyviä. Mutta taaskin pitää muistaa se, että jokaisella se hcg:n nousu on yksilöllistä (tai siis se, kuinka sitä erittyy virtsaan) mutta, plussaonnea ja erityisesti TUPLAONNEA toivottelen❤
 
Kiitos kaikille onnitteluista :)
Nyt vaan pitäisi yrittää pitää mielen rauhallisena ja toivoa että viiva lähtisi vahvistumaan.

Maleen, samaa mieltä että tavallinen PC on parempi kuin nuo "herkät" testit.

Suvetar, voi itku :sad001
 
Kiitos vinkeistä Helen ja Miumau.
Miumaulle peukut, että viivat vahvistuu!

Löysin marketista testin merkiltään Pregcheck. Kuinkahan luotettava se on, onko se just toi PC?
Jokatapauksessa toi testi antoi haamun. Voiko olla ihan virhe? Aiemmin en oo noin selviä haamuja saanut.

Luonnollisesti en uskalla ilakoida vielä yhtään.... voiko tää oikeesti olla mahdollista edes?

Huomenna varmaan sitten pakko tehä uusiks toi testi jos ois tullut vähän väriä lisää....

Maleen
 
Maleen, juuri sama testi. :)

Mä sain tämmösen haamun
IMG_20171118_192922.jpg
 
Onnea MiuMau! Eihän tuo nyt kovin haamu enää ole.. ;)

Maleen toivotaan parasta! :)

9+3 ja taas lensi aamulla kirves kaivoon.. Kävin normaalisti vessassa ja katselin että housuissa oli hieman tumman ruskeaa. :( Pyyhkiessä sitten tuli ruskeaa/verta ihan samalla tavalla kun menkat olis alkaneet. Nyt jo henki kulkee taas kun ei vuoda enää mutta kyllä paniikki oli vailla järkeä aamulla. :(
 
Vastavirrassa, Äh miten ikävää tuo tiputtelu! Pitäis ihmisen saada rauhassa olla raskaana kaiken työn ja tuskan jälkeen. Toivotaan, että loppuu eikä palaa.
Onpas suloiset testit MiuMaulla ja Maleenilla! Vahvistumista tuloksille :) Olitteko verikokeisiin menossa?
Täällä menossa vissiin ovuloimaton kierto. Mies olis valmis alkionsiirtoon. Itseä jännittää. Nyt on päästy tytön kanssa taaperovaiheeseen ja mä menin jo töihinkin. Vaatii muutaman kuukauden henkisen ja fyysisen valmistautumisen... kierto on vielä täysin sekaisin, senkään puolesta ei voi/halua kiirehtiä.
 
Vastavirrassa, Äh miten ikävää tuo tiputtelu! Pitäis ihmisen saada rauhassa olla raskaana kaiken työn ja tuskan jälkeen. Toivotaan, että loppuu eikä palaa.
Onpas suloiset testit MiuMaulla ja Maleenilla! Vahvistumista tuloksille :) Olitteko verikokeisiin menossa?
Täällä menossa vissiin ovuloimaton kierto. Mies olis valmis alkionsiirtoon. Itseä jännittää. Nyt on päästy tytön kanssa taaperovaiheeseen ja mä menin jo töihinkin. Vaatii muutaman kuukauden henkisen ja fyysisen valmistautumisen... kierto on vielä täysin sekaisin, senkään puolesta ei voi/halua kiirehtiä.

Meillä ei Taysissa automaattisesti mennä labroihin, mutta kyllä aina pyytäessäni oon päässyt neuvolan lähetteellä. Tietävät historian niin eivät ala "vastusteleen". [emoji4]
 
Maleen ja miumau jee! Ihan selkeät plussat!
Vastavirrassa I so feel you! Se on niin maailma romahtaa fiilis ku tiputtelee! Mutta lääkäri sanoi mulle että 1 tippa verta saa lugemössön värjäytymään ruskeaksi. Kohdunsuu on myös niin verestävä raskaana ollessa että se ihan hyvin voi olla syynä. Lisäksi myös limakalvoilta voi tulla. Se sai mut rauhoittumaan että en pienestä vuodosta enää hätkähdä varsinkin jos loppuu tai ei voimene tai ei ole supistuksia samalla.
Toivotaan ettei ketään enään turhat vuodot säikäyttele!
 
Takaisin
Top