IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Blanca, eikä voi olla mitään pahaa:sad001 Onneksi sait ajan huomiseksi, kyllä siellä voi syke jo näkyä hyvinkin, toivon, toivon että näin.

Se mun oletus, että se arvo otetaan aina, johtui siitä, kun tayssin lääkäri sanoi mulle, että, heille se arvo on tärkeä työkalu, jotta paremmin tiedetään missä mennään...ja siis julkisella ollaan oltu hoidoissa. Ajattelin että näin toimitaan muuallakin. Tosin mitä enemmän teiän hoitokertomuksia kanssasisaret lukee, niin aina sitä hämmästyy kuinka eritavalla eri klinikoilla hoidetaan. Mulle nyt viimeiseen hoitoon yks lääkäri ehdotti pitkää kaavaa, mutta en oikein ymmärtänyt sille syytä, enkä myöskään suostunut. Hänen mielestään olisin ehkä hyötynyt siitä!? No tämä samainen lääkäri oli punktioimassa minulta 14munasolua ja pääsin siinä toteamaan, että hyvinhän tää meni lyhyelläkin:grin Eikä ollu edes kovin suuret hormonimäärät käytössä. Vähän arvoitukseksi jäi, että miksi hän olisi mulle pitkän halunnut.
 
Tsemppiä Blanca, peukut pystyssä, että kaikki on hyvin kuitenkin! Ois kyllä kohtuutonta, jos taas tulis teille vastoinkäymisiä.
 
Seesam hyvä että selvisi soitolla, musta tuntuu kans että on Iha tosi paljon lappuja joka asiaan :D

Bambi tervetuloa ja toivottavasti hoidot onnistuu! :)

Kookos onpa tympeetä kun ei yhtään ite saa vaikuttaa asiaan :(

Mimosa mullakin sanottu että on lievä mutta todellista tietoahan ei oo kun ei oo laproskopiaa tehty :/

Inkseri paljon tsemppiä piinaan sinne, toivotaan että kyytiläinen olisi pysyvää sakkia :)

Kissankulta tsemppiä pistosten kanssa :)

Liljatar toivottavasti alkavat pian, mahan jomottelu siihen kyllä viittaisi :)

Susssu mulla naikkarilla aikalailla laittoi vaan pitkän just endon takia. Mulla on kyl ollu sieltä vaan hyviä kokemuksia mutta sekin voi vissii vaihdella varmaa riippuu lääkkeistäkin :/

Blanca tsemppiä! Toivotaan että siellä masussa kaikki hyvin! :/

Jopsukka
 
Juu kyllä Helen välillä kun täällä näistä asioista keskustellaan, niin ihan itekin yllättyy että ai jollakin toimittu vastaavassa tapauksessa noin ku meillä oli näin.. :hilarious: Kai se hoitavan lääkärin oma näkemys aina ainakin vähän vaikuttaa, ja kai välillä yrittävät vähän kaikkea mahdollista paremman lopputuloksen aikaansaamiseksi..?

Mistä teillä Jopsukka on todettu että on lievä, vähäisistä oireista sitten vai? Meillähän siis en ole koskaan edes epäilly endoa itse, pikkusiskolla todettu varmaan yli 10 v sitten, ja silloin jopa luin siitä, ja totesin että no ei mulla ainakaan tota ole. Voit kuvitella yllätyksen kun heräsin toimenpiteen jälkeen ja lääkärit kertoivat löytäneensä kaksi kiinnikettä (pientä kylläkin). Mutta siis koskaan ei ole oireillut mitenkään. Toivotaan että teilläkin niin lievä ettei vaikuta mihinkään ja saatte pian sen toivotun lopputuloksen! :happy:

Blanca ei kyllä voi olla niin huono tuuri että teillä kävisi taas ikävästi, nyt kaikki peukalot pystyyn että on vain jotain aivan harmitonta! Näin uskon ja pidän tosiaan teille peukkuja. :Heartred
 
Kp29, menkkoja ei vaan tule.
Jätin soittopyynnön polille, hoitaja just soitti. Sano, et joka tapauksessa, tulee ne ennen keskiviikkoa eli ei, menen käymään lääkärillä kuten suunniteltu. Jos menkat alkaa, ultrataan ja katotaan pystynkö alottaan pistokset. Jos ei ala, jatkan suihkuttelua viikon (edellisessä IVF:ssä oli suunnitellusti pidempi suihkutteluaika) ja sit alotan piikittelyn, jos ultrassa kaikki ok. Huojensi ahistusta, ku aattelin et pahimmillaan vois tulla taas jotain taukoa ennen ku päästään eteenpäin!

Ihan paras tuo takaisinsoittojärjestelmä!

:)
 
Blanca,Älä heitä kirvestä kaivoon kyllä se vuoto voi yhtä hyvin olla harmitonta vuotoa ja tsemppiä tämän päivän lääkäriin toivotaan hyviä uutisia <3
 
Suvetar ja Heitsu mietti sitä limiksen kasvatusta. Jos se on liian ohut itsestään, niin varmaan PAS tehdään lääkkeelliseen kiertoon. Mulla on yks lääkkeellinen pas tehty ja siinä muistaakseni progynovalla kasvateltiin limis sopivan paksuiseksi. Ihan hyvin saatiin limis sellaiseksi kuin piti vaikkei siitä plussaa lopuksi tullutkaan..
Lääkityksellä siis saadaan parempaan suuntaan limistä,Kiitos kun vastasit :)
 
Blanca toivottavasti kaikki on hyvin. Harmillisia nuo vuodot, kun säikyttelevät kovasti. Toivottavasti vuoto on loppunut. 6+5 viikolla näkyy luultavasti jo sykekin.

Tänään on hyvä päivä: raskaana! :love7 Voi kun tämä nyt jatkuisi. Tästä se piina vasta kunnolla alkaa. Ultraan kolmisen viikkoa aikaa. Ei kummempia oireita.
 
Onnea rankkisankkis plussasta!! Jee!

4h vielä niin pääsen lääkäriin. Vuoto on tosi minimaalista ja ruskeaa. Tippa saattaa olla suojassa. Pyyhkiessä ei tänään mitään. Koko ajan odotan että kohta holahtaa... Soitin hoitopaikkaan ja sanoi että kyllä syke näkyy tänään jos kaikki hyvin. Itkettää ja pelottaa. Tää olis kolmas kerta kun tulee km. Yritän pysyä vahvana ja otan vastaan mitä tulee. Kiitos tsempeistä siskot! Ootte korvaamattomia!<3
 
Kiitos kaikille vastauksista! <3 Hassua nähdä kuinka eri tavoin toimitaan hoitopaikoissa.

Blanca: ihan hirveästi tsemppiä. Kaikki on varmasti hyvin. Kohta jo pääset lääkärille <3

IHMEIDEN AIKA EI OLE OHI! Mulle soitti eilen lääkäri omasta sairaalasta ja kertoi, että on tehnyt meille lähetteen Helsinkiin naikkarille. M i T ä i H m e T T ä?! Ehkei tässä sitä 17kk tarvikkaan odottaa jipppiiii!
 
Blanca sydämestäni toivon että siellä masussasi olisi kaikki hyvin! ❤ Pidän peukut pystyssä ja kovasti voimia sinulle!

Rankkisankkis onnea plussasta ja tervetuloa plussapiinaan! :)
 
Takaisin
Top