IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea tuplasti Helen. Muistan sen tunteen, kun itse melkein vuosi sitten kuulin lääkäriltä sanat: täällähän on kaksi sykettä :love7 siitä alkoi melkoinen taival jännityksineen ja pelkoineen. Kun vihdoin rakenneultran jälkeen annoin itselleni luvan iloita ja tottua kunnolla ajatukseen, että kannoin sisälläni kaksi ihmettä, niin osasin jopa nauttia odotusajasta. Nyt nämä pienet ihmeet on jo pian 4kk ikäisiä. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin ja olisi ihana odotus :Heartred
 
Paljon onnea Helen, melkoinen ylläri! Kaikkea hyvää pikkuisille :)

Olikohan täällä joskus joku lista aktiivisista hoidossa olijoista?
 
Helen Wau onnea! Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti :)

Mauste tervetuloa ja tsemppiä hoitokiertoon :)

JuupasJaapas tsemppiä hoitokiertoon! Ja niin tiedän ton tunteen ja ne kommentit! Ite oon alkanu aika vapaasti kertomaan kaikille just siks et sillon ne ehkö osaa paremmin pitää kommentit sisällään :)

Aitoomaitseni tervetuloa, onko teillä Millon siirtopäivä? Tsemppiä sinne piinapäiviin :)
 
Tervetuloa Aitoomaitseni! Tämä on hyvä ryhmä ja itse ainakin olen saanut tosi paljon apua ja tukea näiltä ihanilta naisilta. =) Vaikean asian äärellä kaikki olemme joten on tärkeää että saamme avoimesti täällä jakaa kaikki tuntomme. Auttaa jaksamaan. Meillä on hyvä tsemppi!
 
Kiitos kun pääsin mukaan ryhmään..vihdoin uskalsin jakaa tätä tuskaa ja piinailua myös muille ja tunnen että tämä on helpompaa tällä kun on kanssasisaria jotka ymmärtävät ❤ meillä pitäisi olla huomenna siirto mutta vain siis jos joku näistä 15 kerätystä munasolusta hedelmöittyy..meillä kun vika simpoissa niin pelko on ettei tuu mitään..mutta emme voi asiaan vaikuttaa joten piinaahan tämä odottelu on. Olen pessimisti joten en oikein odota mitään..viimeksi oli odotukset korkealla ja mäsähti maahan kertaheitolla kun ei onnistunut tuoresiirto eikä pas. Tsemppiä myös muille piinailijoille ja paljon onnea ja tarrasukkia heille joilla on ihme vatsassa ❤
 
Sarahe onnea hyvistä ultrauutisista ja toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin :)

Aitoomaitseni pidän sormet ristissä että hedelmöitys tapahtuisi ja pääsisitte siirtoon. Varmasti todella piinaavaa odotella tulosta, tsemppiä sinne<3

Tasan viikko meidän suunnittelukäyntiin ;)

Jopsukka
 
Ihana juttu, Sarahe :Heartred

BT, voi itku....

Mulla on vähän tämmönen käynnistymisvaikeuspäivä. Muutaman asiakkaan olen ottanut vastaan ihan ok (olen laulupedagogi), mutta ei nyt jaksais yhtään mitään. Illalla pitäis mennä vielä laulunopetustyöhön, blääähh... Hirmuisesti ootan vaan, että on perjantai. Taidanpa siis syödä ja keittää kahvia. Sitten voi taas ajatella jotain jotenkin.
 
Hirnuisesti onnea ja tarrasukkia plussaneille! :Heartred

Mulla alko nyt vaivaamaan, kun tajusin, että meille ei kai oo tulossa mitään suunnittelukäyntiä ennen ivf:ää? :wideyed: Ensikäynnillä kyllä käytiin ivf:nkin kulku jotenkin pintapuolisesti läpi, kun eka tehtiin siis niitä inssejä. Sopimukset tehtiin kuitenkin jo ivf:ää koskien sillon. Oysista tuli nyt vaan paperit, joissa oli hoitosuunnitelma ja viikolla 6 kun alkaa menkat, niin soittelen sinne ja saan alkaa pistelemään. Eli eikö sitä suunnittelukäyntiä välttämättä oo ollenkaan?
 
Takaisin
Top