IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jopsukka,
Mulla mahto olla palkallinen saikku punktion jälkeen, mut en kyllä muista mikä siinä saikkulapussa oli syynä. Tai sitte en vaan oo huomannu muka palkan vähennystä! :O :D No ei, voiskohan se palkallinen saikku johtua siitä, et olin jo melkein viikon ennen punktiota saikulla, työn fyysisyyden ja kipujen takia...? En tiiä..
 
Vatsakivulla täälläkin oltiin saikulla punktion jälkeen, muuten en olis saanu palkallista saikkua. Plus en halunnut et HR olis saanut tietää.
 
MW2B tsemppiä ensikäynnille ;)

Okei hyvä tietää että siinä kuitenkin on mahdollisuuksia saikkulappuun kirjoitetun syyn takia. Muo ei sinänsä haittaa vaikka lukis ihan suoraan että mikä homma mutta mietin vaan jos on näitä ”koodeja” joista ei sitten työnantajan tarvii maksaa palkkaa nii sit tuntuis kyllä epäreilulta :/

Musta se oli ihan hullua että jos eka menis yksityiselle niin ei saa julkisenpuolen 3 kertaa, varsinkin ku ei sitä ite tienny ku vasta joku sano myöhemmin. Mutta onneks ei kerenny tai ollu rahaa tehdä hoitoja yksityisellä :D

Jopsukka
 
Kerrankin tuntuu et voi sanoo jotain tosi positiivista omasta työnantajasta.. vahingossa noiden inssien aikaan tuli asia ilmi ja mein firmassa näistä hoidoista johtuvat saikut korvataan niinku muutkin, vaikkei pakko oliskaan. Olin superpositiivisesti yllättyny.. katotaan muuttuuko ääni kellossa tässä matkalla, kun tuurilla noiden inssien aikaan osu vaan yks käynti työajalle..
 
Nii ja kyselisin myös et minkälaisilla "varotusajoilla" ootte saanu aikoja suunnittelukäynneille???? Pientä paniikkia pukkaa, kun ei aikaa kuulu. Ollaan siis julkisella ja kun ei täällä hoitoja tehdä niin suuntana Helsinki. 23.5 laitettu lähete ja silloin jono kuulemma aika tarkkaan se 6kk.. alkais olee kohta tuo aika jonotettu, ni malttamattomuus alkaa nousta vähän turhan suuriin svääreihin...
 
Mahtavaa Blanca! Onnea <3

Larissa hyvältä kuulostaa nyt munafarmin tilanne, toivotaan että pieniä ehtii vielä mukaan!

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja niiden odotteluun! Meillä takana 2 ivf:ää, ekasta 4 alkionsiirtoa, kahdesta kiinnittymisyritys/kemiallinen, toisesta 2 siirtoa ja pakastesiirrosta plussa ja varhainen km, jonka jälkeen heti luomuplussa, josta nyt menossa rv 23+5.
 
Tänään oon ultrassa käynyt ja kyllä siellä oli KAKSI pientä sykkivää ihmettä ❤❤ Olo on järkyttynyt, onnellinen ja hämmentynyt. Todella ristiriitaiset fiilikset. Kumpa vaan kaikki menisi hyvin. Odotus pelottaa valtavasti. En enää ihmettele mun olotiloja, kun olen ollut niin loppu ja kuollut sekä tehnyt pahaa aamusta iltaan. Työt olisin kaiken säätämisen jälkeen voinut aloittaa kolmen viikon päästä, mutta soitin pomolle ja peruin. Yritän nyt saada koulun jollekkin mallille.

Hoitotaival on rankka ja itsellenikin monta epäonnistumista matkaan mahtunut. Niin kliseistä on sanoa, että kaikki on mahdollista ja yhtäkkiä voikin tapahtua kaikenlaista, mutta näin se vain on. Tuli omakohtaisesti todistettua. On se aika järisyttävää kun yrität tajuta lääkärin sanoja, että täällä on kuule kaksi ja kummassakin syke!!!!!???? What!?
 
Helen79!! Aivan mahtavan huippua!!! En ehkä kestä :Heartbigred Nauti!

Juupasjaapas, olen tosi pahoillani, että olet joutunut kuulemaan tuollaisia. Ihmiset ovat käsittämättömän ajattelemattomia. Itselläni oli hirmuisen paha olla, kun ystäväni raskautui helposti, mutta rupesi miettimään, kannattaako hänen kuitenkaan pitää lasta, koska mies sitä ja ura tätä. Siinä sitten itse olin menossa leikkaukseen, jonka tiesin vievän minulta koko hedelmällisyyden. Oli kova paikka. Mutta ystävä onneksi pitää lapsen, ja minullakin on vielä mahdollisuus sentään lahjasoluissa. Ja ystävyys säilyi. Mutta siis lapsettomuuden aiheuttamaa tuskaa ei todellakaan ymmärretä ennen kuin se omalle kohdalle tulee.
 
Onnea Helen79! :Heartred Ihanaa, että täällä tulee säännöllisesti näitä positiivisiakin uutisia. Antaa toivoo meille muillekin. :)
 
Hei kaikille!
Olen aivan uusi täällä ja päätin nyt liittyä myös keskusteluun. Taustasta sen verran että ensimmäinen icsi tehty 2012 josta pas siirrosta tyttö 2013. Toinen icsi 2015 sekä tuoresiirto että Pas negaa. Taukoa pidettiin 2016 ja nyt ensimmäistä kertaa julkisella puolella. Tänään tehty punktio josta kerätty 15 munasolua. Meillä miehessä vika eli simpat huonoja liikkumaan sekä vähänlaisesti. Ikä meillä 33v ja mies 44v.
Olen todella pessimistinen tähän hoitoon kun viime kerta veti maton jalkojen alta niin kovaa että luulin etten koskaan selviä siitä ja siksi pidimmekin taukoa reilusti. Nyt pelottaa että tuleeko tästäkään mitään..
Paljon onnea teille jo onnistuneille..on tämä vaan yhtä vuoristorataa..tunteet menee ainakin itsellä laidasta laitaan..onneksi löysin tämän ketjun ja uskallan ehkä vähän avautua ja saan kuunnella teidän muiden samassa tilanteessa olevien tuntemuksia :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top