IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Annikata se kaksi viikkoa on tosiaan aika vakio, erityisesti jos on tukilääkkeitä, ettei niitä lopeteta liian aikaisin jos raskaus alkaakin. Jos raskaus ei näykään alussa testeissä, niin tukilääkityksen lopettaminen aloittaisi ainakin vuodon, jolloin myös raskaus todennäköisesti keskeytyisi. Eli siinä on varoaika. :)
 
Tänään 13 pp ja testi on edelleen plussa. Iltapäivällä pitäis mennä verikokeisiin jos saan ajan. Ja sitten jännitetään tuloksia torstaihin asti... Ja sain liitettyä kuvan tämän päivän testistä nyt kun latasin ja asensin tän sovelluksen. :)

e4182621ee82b01eeabe3f51cd1adfbf
 
Annikata, kuten muutkin on sanonut niin noi viralliset testipäivät on noin 2 viikon päähän vaikka olisi 5 päivänen alkio siirretty. Näin ainakin mulla on ollut.
 
Onnea KasKas!

Sarahe hyvältä näyttää! Nuo testit ei oo kovin herkkiä, siksikin on ehkä haalea. Ja mä oon saanu vahvemmat viivat päivällä tai illalla tehtyihin testeihin enkä suinkaan aamuisiin.
 
Taukoa pukkaa, ei ollut limakalvossa tapahtunut muutosta... Lääkäri jäi vielä vähän miettimään jatkoa, ja sovittiin puhelinaika ens kierron alkuun, mutta luultavasti nyt ainakin ens kierto taukoa... Jäi myös miettimään pitäiskö tehdä jotain jatkotutkimuksia limakalvon / kohdun suhteen, mutta tällä erää eniten viittaa kuitenkin kliiniseen ylirasitukseen... Plääh, aika on päälle vihollinen, mutta jospa kropalle nyt sit ystävä.
 
Vau onnea plussaajille! :happy: Toivotan teille tsemppiä ja pitkää pinnaa ainakin vielä varhaisultran odotteluun :)

ValkoinenOrkidea: kurjia uutisia. Mutta niinkuin sinä itsekin totesit, saattaa tauko tehdä hyvää, ja kuka tietää, jospa tauon jälkeen kroppa on levännyt ja paljon vastaanottavaisempi. Ja siitä sitten pääsisitte eteenpäin :shy:

Kiitos taas niille ketkä vaivautui vastailee minulle :) en tullutkaan ajatelleeksi tukilääkitystä. Käytössä on Lugesteron, mutta mietin, onkohan siinä mitään hormoonia, joka voisi testituloksen vääristää? Lopetus on merkitty ens viikon keskiviikolle, ja testipäivä tosiaan siitä seuraava maanantai o_O
 
Kiiruhdin kotiin apteekin kautta ja hain uusia testejä. Digitaalinen näytti raskaana 1-2, eli testin mukaan raskaus olisi viikolla 3-4. Minulle siirrettiin kaksi päiväinen alkio ja lääkäri sanoi siirron yhteydessä että mahdollisuus raskautua tästä on pieni. Siksi olenkin aivan sekaisin ja tuntuu ettei tämä voi olla mahdollista mutta eikait kummatkin tämän päiväiset testit voi olla väärässä.
 
Onnea vastavirrassa, KasKas ja Sarahe! Ihan mahtavaa :happy::Heartred

Joku kyseli laparoskopiasta kun se pelottaa. Minulle siis juuri tehtiin laparoskopia. Ei ole mitään pelättävää. Nyt kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen olen jo ihan kuin mitään operaatiota olisi tehtykään. Ainoa muistuttaja on nuo pienet arvet vatsassa.

Viheliäinen flunssa vaan on tässä seilannut oikeastaan operaatiosta lähtien. Kauhea into olisi ruveta kuntoilemaan kunnolla ennen hedelmöityshoitojen aloitusta, mutta mitäs mää nyt voin tehdä :sad001 Ruokavalioremonttia sentään olen tässä jo aloitellut onnistuneesti. Jos sais pari kiloa pois, kun tuli oltua hieman passiivinen suklaansyöjä sen verran pitkään sairauden vuoksi. Vähän tämmöinen "laiha läski" -olo... :oops: Mulla oli joskus jotain lihaksiakin jossain.
 
Sarahe, isko pois, huonoillakin alkioilla voi plussata ja moni on plussannut sekä terveitä lapsia syntynyt. Alkioiden laatu on aina suuri arvoitus. Ihan samoin kuin ne huiput jää tarttumatta, voi ne rupuisimmista rupuset jäädäkin kehittymään. Elämän ihmettä ei niistä näe, se voi olla siellä solumöykyssä siitäkin huolimatta, miltä se sattuu päällepäin näyttämään. Kaksipäiväinen on nuori alkio, kiinnittyminen tapahtuu vähän myöhemmillä piinispäivillä.
Lämpimät onnittelut❤

Onnea Kaskas❤

Mullekin on tehty laparoskopia, mutta ei endon vuoksi, vaan selviteltiin miksi oli niin raju verenvuoto vatsaonteloon (2,7l) syyksi ilmeisesti paljastui pikku pikku kystä, joka ehkä oli syyllinen, mutta sisäelimet tarkastettiin, ettei mikään vuotanut. Toivuin itsekin siitä parissa viikossa. Siinähän nukutaan sikeästi:wink ja haavat on pieniä.
 
Helen79. Juuri näin ja lääkärikin sanoi, että vaikka nyt tällä alkiolla olis heikot lähtökohdat niin se ei tarkoita että se olisi jollain tapaa ”sairas”. Ehkä siellä on sitkeä sissi Täytyy huomenna soitella polille tuloksesta.
 
Onnea Sarahe plussasta!

Piinailijoille tsemppiä!

ValkoinenOrkidea, harmi et siirto ei onnistunut tähän kiertoon. Luultavasti tauko tekee hyvää kropalle, jotta se saa vähän levätä. Vaikka mieli sanois just päinvastasta. Toivottavasti tärppää sit heti tauon jälkeen.

Kyfi, ennenkin on tullut plussia testeihin, joten odottelen verikokeen tuloksia.

Täällä jatkuu piinailut. Kävin tänään verikokeessa ja nyt pitäis odotella torstaihin asti tuloksia. En usko raskautumiseen ennen ku oon saanu verikokeen tulokset. Aamulla kun soittelin klinikalle niin varattiin ultra-aika 3.11. Joten jos torstaina tulee hyviä uutisia, niin seuraava piinailu on tuonne asti. Yhtä piinailua koko lokakuu... :nailbiting:
 
Jihuu, plussia tullut! Onnea plussista!

Muille jaksamista hoitoihin/välikiertoihin tai mihin tahansa vaiheeseen! Toivottavasti tulisi lisää plussia ketjuun! :)
 
Kiitos kaikkille.Tsempia Onnea plusista!!Minun pitää postetaan munajohtimet.Paljonko aika jölkeen laparoskopi voisin tehdä IVF hoito .?Minä kysyin teille jo ,mutta en muistan kirjoitinko tai ei?
 
Takaisin
Top