IVF/ICSI kokemuksia

Inkseri, tsemppiä piinapäiviin ja toivotaan että lopussa odottaa ihana palkinto :Heartred

Mä en tiedä jaksanko odottaa huomiseen. Mies haki pari testiä ja nyt ne polttelee tossa pöydällä. Uskaltaiskohan jo nyt iltasella tehdä?
 
Voi piru Jennie, kummallakin negat :sad001 Mä aion testata vielä kuitenkin lauantaina, koska on kuitenkin mahdollista että testattiin liian aikaisin. Luin nimittäin joltain jenkkilääkärisivustolta, että blastosiirroissa näkyis vasta 9 päivää siirron jälkeen verikokeessa ja 10-12 päivää siirrosta herkässä virtsatestissä. Joten toivonmuruilla uudet testit vkl. Tuohon varmaan perustuen hoitajakin sanoi mulle, että nyt perjantaina olisi liian ehkä aikaista ottaa verikoe kun koitin aikaistaa ens tiistailta koetta... tänään siis 5-päiväisen blaston siirrosta pp8.

Mutta hei pizzajuttu oli hauska :D

Inkserille tsemppiä piinailuun :)
 
Apua, nyt en ainakaan testaa etukäteen, jos muilla on tullut negaa testailuista :nailbiting:
pp8 täälläkin menossa, mutta en testaa ennen lauantaita, vaikka kuinka tekisi mieli. Ehtii sitä sittenkin vasta pettyä.

Mitähän mulla jäi kattoon tuulimunaraskauksien kanssa, raa'at taikina klöntit vai?!

Toi oli aika hyvä tua sun vertaus Blanca :grin
 
Jennie pahoittelut negasta.. :sad001

Lauantaina sitten testaatte ne plussat kaikki!

Oisko se tuulimuna sitten se pelkkä juusto siellä katossa..?

Meen siis huomenna ultraan, tähtäimessä 2.IVF/ICSI 1.PAS luonnolliseen kiertoon. Meillä on pakkasessa 2xD3, D4 ja D6, minkä käyttäisitte ensin jos saisitte valita ja kaikkien käyttäminen olis mahdollista (ei tulis vkl tielle tms)?
 

Onnea nennu!!
Jennie
, myös ovistesteillä voi testata raskautta :wink mulla juuri niissä näkyny plussat ensimmäisenä..
vastavirrassa, ottasin eka paraslaatusen, ja jollei se ois toi 6 päivänen, niin haluaisin muutkin pitkään viljelyyn vielä ennen siirtoo. Mutta mun historia onkin mikä on...eikä kannata siirtää varhasempia alkioita.

6. hoidon ainoaa siirtoo odotellessa :/ ei onnistunu punktion jälkeiseen kiertoon tietenkään kun on niin sekava, liian hidas ovulaatio limakalvoon nähden yms. Keltarauhasjämät kai häirittee aina seuraavaa ovulaatioo.. Tuoresiirtoo ei tehty koska haluan vain blastoja enää siirtoon ja viikonloppu tuli tietenkin väliin.
 
Jennie ja ValkoinenOrkidea, pidän peukkuja että olitte vain vähän etuajassa testien kanssa!

Inkserille tsemppiä piinailuun!

Hah, Larissan pitsavertaus oli kyllä hauska! :grin

ON: eilen ne sitten alkoi, ekan IVFn puregon pistokset. Kasasin sen kynän niin tiukkaan, etten meinannut saada lopuksi sitä neulaa pyöräytettyä irti enää :hilarious: mutta on tuo kynällä pisto kyllä helppoa pregnylin kanssa säätämiseen verrattuna.. Nyt jännityksellä odotan ensi maanantaita ja ekaa vasteultraa!
 
Pidän peukkuja pystyssä neganneiden puolesta, te olitte niin ajoissa että kyllä se voi plussaksi muuttua :)
Mulla eilen oli luge-mössö vaaleanruskeaa, ja tänään aamullakin se oli punertavan-ruskeaa.. ja tänään siis ois normi kierrossa kuukautisten alkamispäivä.. huomenna ois testauspäivä.. eikä huvita yhtään.
Ihan on mieli maassa. Jotenkin on jo viime päivät tuntunut, että ei ole nyt tärpännyt.. ja olen jo miestä koittanut valmistella tähän..
Onko tuore siirron jälkeen 1 välikierto, vai pääseekö suoraan passiin? :)
 
Meillä on tuoresiirron jälkeen pidetty aina välikierto. Kyfi älä heitä kirvestä vielä kaivoon! Ja muutkin negan saaneet. Tsemppiä ja malttia :)
 
Tsemppiä negaa testanneille! Jos testipäivä oli vasta lauantai, niin onhan se 3 päivää aikaisemmin melko ajoissa :) kaikille kun ei tule edes haamua, ja sitten taas joillekin tulee vasta testipäivänä haalea viiva :)
 
Totta Annikata, mutta jotenkin sitä ajatteli, että 5-päiväinen alkio näkyisi jo aikaisemmin... mutta ilmeisesti siinäkin pitää ottaa huomioon kiinnittymiseen menevä aika, 1-3 päivää, vaikka blasto onkin jo kiinnittymisvalmis. :) Katsotaan miten käy...

Tsemppiä Kissankulta piikittelyyn!

Niin ja Kyfi, meillä jatkettiin ivf:n jälkeen suoraan lääkkeelliseen passiin, eli ei välikiertoa. Mut toivotaan ettei sun tarvii miettiä sitä, jos testi näyttäiskin muuta!
 
Tsemppiä kovasti piinailijoille❤

Mulle sanottiin tayssissa punktion jälkeen, että välikierto pitäis olla. No, kun sitten lääkäri soitti alkioiden kuulumisista, kysyin, että josko kuitenkin onnistuis siirto heti tähän seuraavaan kiertoon. Lääkäri sanoi, että se voidaan katsoa ja jos limis/ovis menee tasatahtia ja kaikki hyvin, ei siirrolle oo estettä. Kävin maanantaina kp10 ultrassa ja kaikki näytti hyvältä. Lääkäri haluaa vielä tänään nähdä tilanteen kunnolla ja kun pyysin irroitukseen pregnylin tai ovitrellen, niin sen ajoitusta oli maanantaina vielä hankalaa laskea. Ovis näyttää tulevan pari päivää normaalia myöhemmin, mikäli se maanantainen ultra pitää edelleen paikkaansa. Yleensä tulee kp 13-14, niin nyt varmaan kp 15-16. Pregnylillähän sitä voidaan aikaistaa päivällä. Ja käsitin, että tärkeintä on se, että limis täsmää oviksen kanssa. Ei sillä oo niin väliä, onjo se vähän myöhässä, mikäli muuten on kaikki ookoo.
 
Jennie & ValkoinenOrkidea, toivottavasti olitte vain liian ajoissa testien kanssa ja seuraava testi olisi plussa!

Kyfi, toivottavasti testi olisi plussa!

Inkseri, tsemppiä pinailuun!

Kissankulta, tsemppiä pistelyyn :)

ON: Pistin myöhään eilen illalla Ovitrellen. Huomenna punktio! Jännittää hulluna :nailbiting: Maanantaina siirto, jos vaan sinne asti päästään.
 
Takaisin
Top