Huh, täällä ollaan jotakuinkin yhtenä kappaleena. Lukasin nopeasti teidän kuulumiset, tullut paljon viestejä tänään. Tervetuloa mukaan Birita!
Ei mennyt niinkuin strömsöössä täälläkään tänään. Aamuinen mahakipu vaan jatkui aika kamalana, polilla hoitaja toi heti kipulääkkeen ja pääsin makaamaan niin alkoi onneksi helpottaa pahin kipu. Punktioon, kun päästiin, selvisi että isoimmat rakkulat oli hävinneet.
Se tehtiin liian myöhässä. Sanoivat, että on tosi harvinaista, että näin käy. Viikonloppuna olisi ollut oikea aika sille, mutta poli ei ole silloin auki. Punktio teki aluksi tosi kipeää, mutta kun kipulääkettä lisättiin se auttoi, eikä loppu tuntunut niin kamalalle enää. 3 munasolua saatiin. Kyllä mulla itku siinä lopuksi pääsi, varmaan ihan pettymyksestä, kun kävi näin ja siitä, että olin ollut tosi kipeä. Hoitaja ja mies vei mut käsikynkässä petiin ja sain siellä heti tipassa kipulääkettä lisää sekä lämpöpussin. Niiden voimalla taisin jossain unen rajoilla olla reilun tunnin.
Kaikki hoitajat ja lääkäri oli mukavia ja jäi hyvä mieli heistä, vaikka koettelemus oli aika kamala. Kotimatkalla tuli kirsikkana kakun päälle huono olo ja oli pysähdyttävä yökkimään.
Nyt alkaa olla onneksi parempi olo jo. Kyllä mä siellä tuskissani sanoin, että en kyllä varmaan enää toista kerraa jaksa tähän lähteä, mutta hoitaja lohdutti, että punktiot voi myös olla tosi erilaisia. Ettei välttämättä tunnu toisella kerralla niin pahalle.
Yritän vaan olla tyytyväinen siitä, että saatiin edes ne 3. Lääkäri sanoi, että sekin voi riittää. Toisaalta kyllä varottelivat myös, että laatu ei välttämättä ole kovin hyvä, kun oli myöhästä. Äsken pistin pregnylin ja aloitin zumenonin ja lugesteronit. Torstaina tehdään siirto, jos vaan on siirrettävää. Toivottavasti puhelin ei soi. Lääkäri sanoi, että nyt on parempi tehdä tuoresiirto tässä tilanteessa. Toivottavasti ei tule hyperiä.
Semmoinen päivä täällä. Mies on mua kehunut ihanasti, kun jaksoin tuon koitoksen läpi ja kyllä tässä kieltämättä itselläkin vähän voittaja olo on kaiken jälkeen.