IVF/ICSI kokemuksia

Jennis, vau! Plussahan se on! Onnea! :) Siirrettiinkö blasto, kun plussasit noin aikaisin?

Inkseri, itse ottaisin letrot ja pyytäisin ehkä tarvittaesssa myös irroituspiikin avittamaan ovista niin ei tulisi niin paljoa stressattua aikatauluista. Tsemppiä!
 
Ihana toi jenniksen tulos!!

Mulla taas juilii toista päivää menkkamaisesti, eilen tuli vähän verta mutta loppui seinään. Eilen oli myös tod. kovat kivut. Jos tulee kunnon vuoto kuten tuntuu tulevan, on se parin päivän sisään. Nyt on siis dpt 8, ja vaikka kuinka toivoisi et olisipa jo tärpännyt, niin pakko varautua myös negaan.

TsemppiHalit kaikille!
 
Onnea Jennis plussasta!

Täällä myös testi tehty ja niiin tyhjä blankko kuin olla ja voi.
Saas nähdä saadaanko koskaan näillä hoidoilla enää raskautta aikaiseksi, kun tuntuu aina perseelleen menevän nämä yritykset. Kaksi alkiota on vielä pakkasessa, mutta näyttää pahasti siltä, että saatetaan tarvita vielä yksi hoito yrityksineen, jos pää ja lompakko sen kestää.
 
Larissa: mukavaa ja rentouttavaa reissua! Pidetään peukkuja inssin suhteen.

Jennis: Hieno viiva! Onnea! Toivotaan, että tämän saatte syliin asti!

Inkseri: todella kurjasti kävi PASsin kanssa, mutta onneksi sentään työpaikka tuli! Harmi, että sulla hankaloituu sen myötä käynnit. Itse olen siinä onnellisessa asemassa, että työpaikka on ihan klinikan vieressä. Helpottaa kummasti järjestelyitä. Kukaan ei välttämättä ehdi edes huomata, jos käy jollain lyhyellä käynnillä.

BlueTerranova: oispa sun vuoto kiinnittymisvuotoa! Pidän peukkuja sen puolesta!

Helios: pahoittelut negasta! Raskaita ajatuksia, jotka todella ymmärrettäviä. :hug013Moniko päiväisiä pakkasen alkiot ovat?

Palasin tänään viiden viikon jälkeen takaisin töihin. Tuntuu tosi takkuiselta, nihkeältä ja väsyttävältä, mutta toivottavasti tässä nyt jotenkin pääsisi normaaliin rytmiin kiinni. Viime päivät pää on soutanut tosi syviä vesiä, joka on ollut tosi pelottavaa ja kuluttavaa. Toivottavasti nyt jaksan olla töissä ja keskittyä niihin, niin saisin muutakin ajateltavaa kuin lapsettomuuden suo. Pakko kai se on vaan yrittää eteenpäin mennä, vaikka kaikki tuntuukin niin turhalta..
 
Off topic -kysymys iPhonen ja Vau Foorumi -sovelluksen käyttäjille: puuttuuko muilta yks sivu tekstejä eli postaukset nro 6440 - 6461?
 
En yleensä käytä tuota sovellusta, kun se on niin kökkö.. Mutta tosiaan, kun lataa sillä tästä ketjusta sivun 323, ilmoittaa "no post" :O
 
Jennis muistan sut! Vähä sama täällä siis tuoresiirto pari kk sit, nyt tehty eka pas, mutta testaamiseen vielä aikaa.. onnittelut! Huippuhienoa!

Inkseri mä varmaa ottasin letrot jos mulle tarjottas.. haluisin muutenki kokeilla niitä.. mul ei oo todettu pcota mut mul niit paljon ja amh korkea mut lääkärit sanoo ettei riitä diagnoosiksi. Mutta kuitenki jostai oon lukenu et letrot hyvä jos semmosta vaivaa.

Helios pahoittelut negasta.. pelkään pahoin että liityn negojem joukkoon tässä viikon sisään.
 
Nega tuli ja kovaa kun menkat alkoi :sad001 Noh ei se mitään, uutta yritystä kehiin taas kk:n tauon jälkeen..
Vaikka alkaa olee siltä osin toivoton olo, niin en masennu. :)
Parempia plussatuulia teille!
 
b16b92a6a5c41101b85e489cd0d81ddc


Mulla tämmöinen tikku tänään :) Aika samalta näyttää kuin eilinenkin...kai? :)
 
Voi harmi BlueTerranova, ei noin pitänyt käydä.

Sofiask saat kyllä luvan siirtyy noiden plussanneiden joukkoon, täällä on nega joukko jo täynnä tältä kuulta. Samoin loput piinailijat, hush tuohon toiseen ryhmään Jenniksen kanssa! :wink

Kiitos sympatiasta Janel. Vielä on kaksi blastoa pakkasessa, toisen luokitus taisi vaan olla CD eli ei mikään kovin huikea.
Tsemppiä myös sulle, kyllä sinä jaksat niin töissä kuin hoidoissa, vaikka väillä onkin haastavaa.

Jospa minun kohdalla toimisi taas se neljän kerran sääntö. Mulla on ihme 4 kerho, kun vasta 4. hoito tuotti tulosta, neljännestä siirrosta lähti raskaus (tuulimunia 3kpl yhdestä blastosta). Seuraavaksi olisi neljäs siirto raskauden jälkeen, joten aina voi toivoa, että onni pysyisi siinä mukana... (no joo aina saa toivoa :angelic:)
 
Helios kunpa onni olis matkassa ja neljäs siirto onnistuis! Mistä muuten saatte tietoon alkioluokituksen? Mä en oo ikinä kuullu niitten laatua.. tai tuoresiirrossa jotain et kakspäivänen, 4-soluinen mut en muuta.

Miks muute pas:ssa testataa nii myöhää? Ovisplussasta 13 päivää eli dpo 12? Mut alkionsiirrosta vasta 8 päiväö ja testi olis vasta ens tiistaina. Ja siirto tehtiin siis omaan kiertoon, ei irrotuspiikkiä.
 
Jennis, vau! Plussahan se on! Onnea! :) Siirrettiinkö blasto, kun plussasit noin aikaisin?

Inkseri, itse ottaisin letrot ja pyytäisin ehkä tarvittaesssa myös irroituspiikin avittamaan ovista niin ei tulisi niin paljoa stressattua aikatauluista. Tsemppiä!

Blasto joo! :) Vähän viiveellä tulee vastaus, mutta kun sovellus ei näyttänyt näitä kaikkia sivuja ja en ollut nähnyt kysymystä :) Nyt koneella pääsee lukemaan kaikki missatut viestit :D
 
Help! Te tunnutte tietävän täällä kaiken tarvittavan :) Edessä ensimmäinen PAS.
Sain just positiivisen ovistestin, eli keskiviikko iltapäivä. Päästäänkö me siirtoon perjantaina??
Julkisella ollaan hoidossa ja pakkasessa 2 päiväisiä. Eikä siellä sairaalassa tietenkään kukaan enää tänään vastaa puhelimeen :/
 
Takaisin
Top