IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Virallinen testipäivä mulla vasta keskiviikko ja tiedän, et silloin kanssa testattava. Kemiallisessa raskaudessa vaan antoi samal herkäl testillä selkeän positiivisen jo 8. päivänä. Sitten alkoikin hailakoitua päivien edetessä. Aika kauan pysyi " tulos raskaana", vaikka menkatkin olivat sitten päällä.

Tää kaikki vaan aikas raskasta, kun olen yksin "hankkimassa vauvaa" ja mitään syytä ei ole löydetty, että miksen ole tullut ensin inseminaatioista (7) ja nyt ivf:stä raskaaksi. Mulla siis nyt menossa 2. ivf:n 1.pas.
 
Vau MiuMaullakin viivoja! :happy: Toivotaan parasta!

Kyfi tiedän niin tunteen ja olen itsekin niin varautunut pettymään jälleen. Keskiviikkoon on kuitenkin vielä matkaa!

Larissa, testasin one stepillä. Pitäis olla 10 IU herkkyys. Viime kerralta jäi testejä. Silloin en saanut haamun haamua.

Kyllä ajatukset pyörii pelkästään tässä. Pitäisi saada muuta mietittävää, koska aika matelee!
 
Muokattu viimeksi:
Rankkisankkis, noi erittäin herkät testit on ihan susia! Niillä tulee hailua viivaa vaikka muilla testeillä saattaa tulla kunnon plussa! Osta pregcheck tai apteekin oma (valko-vaaleansininen paketti). Testasin tota, kun oli pregnyl pistetty viime ivf:ssä. Ns erittäin herkkä (10 mIU) antoi koko ajan parhaimmillaankin haamua ja normaali 25 mIU-testi antoi vahvemmat viivat. Laittaisin kuvaa, mutta tämä sivusto ei nyt anna lisätä jostan syystä. Voin koittaa laittaa yksärillä, jos haluat.
 
Oonkin joskus kuullut tuosta. Todella outoa!

Sain klinikalta kaksi testiä ja sitten itselläni on vielä yksi one step. Suunnitelma on testata one stepillä maanantaina. Klinikan kaksi testiä tuhlaan ti toisen ja virallisena päivänä ke viimeisen :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1499583718.886953.jpg


Nyt antoi sovellus ladata kuvan tänne! Eli siniset on 10 mIU ja pinkit normaaleja 25 mIU. Varsinkin keskimmäisessä parissa näkyy selkeä ero ja siniset on muka "erittäin herkkiä "
 
Larissa mä oon miettiny tota ihan samaa, jos ihan pari testiä tilais.. :D Toisaalta oon ajatellu yrittää, etten kauheesti testailis ja piinailis..todellisuus voi olla sitten eri asia. :D
 
Larissa, pyytelit kuvaa hailuroista. :) Tässähän tätä otosta mutta huonosti saa vangittua kuvaan. Alin on eilisaamulta, eli pp11 (apteekin oma ultra). Tänään en oo tehny testiä kun testivarastot lopussa ja huomenna vasta pääsen ostamaan lisää.
Hiukan lugemössön seassa vaaleanpunaista, kävisköhän samoin kuin viime siirrossa, että vuoto alkoi lugejen läpi... :confused:
 

Liitteet

  • IMG_20170709_115605.jpg
    IMG_20170709_115605.jpg
    766.6 KB · Katsottu: 208
Miumau kyllä niissä haamuja näkyy! Toivottavasti vahvistuu eikä vuoto ala!

Noi mun tilaamat testit maksoi alle 2€ 20 kpl :D saa testailla vaikka pregnylistä asti, että miten se poistuu ja muuttuuko uudelleen plussaksi ;)
 
Miumau minäkin näen hailuraisia! Toivottavasti ne siitä vahvistuvat!!

Täällä normi kierronpäivä olis 26/29. Edelleen odotellaan... Valkovuoto on ollut todella runsasta jo viikon. Toivottavasti ne menkat alkais nyt parin päivän päästä niin pääsis jo "normi arkeen" :D
 
Täällä alkoivat menkat :sad001 vaikka olikin odotettavissa, kun ei eilen ees haamua testissä, niin silti ottaa koville. No nyt kärvistellään menkat ja sitten taas ovulaatiota tikuttamaan. Huoh.

Blanca, MiuMau ja Rankisankkis toivottavast teijän testit vahvistuu ja tarttuu pikkuset! :)
 
Kyfille rutistus ja voimii taas uuteen koitokseen... Miumaulle peukut pystyyn, että viiva vahvistuu!

Miten muut piinailijat, onko oireita?


Mulla ei oikeastaan yhtään mitään tällä hetkellä... Lugetkaan ei aiheuta minkäänlaista menkkajuhlintaa, mikä on varsin outoa aikaisempiin siirtoihin nähden.

Mulla on virallinen testipäivä sunnuntaina ja turhilta pettymyksiltä välttyäkseni yritän pitää näppini irti kaapissa odottavista testeistä..

Maleen
 
MiuMau, toivottavasti viivat alkavat vahvistua ja saat hankittua lisää testejä! :)

Ja Kyfi, voi itku! Pettymys tuossa kohtaa on niin valtava ja toivoo niin kovasti ettei siitä tarvitsisi elää.

Kiitos Larissa laittamastasi kuvasta. Havainnollistaa kyllä, että herkkä testi ei aina näytä näköjään paremmin.

Testasin itse sittenkin jo eilen aamulla klinikan testillä. Siihen piirtyi 10 minuutin sisällä haamu. Puolen tunnin jälkeen sen näki selvästi. Herkkyys testillä oli 25 IU. Tänään tein one stepin (10IU) ja siihen tuli noin 10 minuutin kuluttua hailakka viiva.

Tein one stepin lauantaina myös ja siitä on nyt kaksi päivää. Eikös HCG:n pitäisi tuplaantua normaalisti kahdessa päivässä? Ainakin viiva oli vahvempi tänään verrattuna lauantaihin. MUTTA, en usko vielä mitään vaan otan tämän positiivisena suuntana. Keskiviikko on virallinen testipäivä ja katsotaan päästäänkö nyt ensin sinne asti. Etappi kerrallaan. Jotain ainakin on tapahtunut, mutta pessimisti ei pety asenteella! :)
 
Voimia Kyfi!!

Larissa en aatellut testata. Ennen kuin nyt kysyit :D Ei vaan. Odottelen niitä menkkoja ja jos ei tällä viikolla kuulu niin sit alan soitteleen veritestiin aikaa... Himputti kun se klinikka on kiinni!
 
Rankkisankkis, kuvia vaaditaan! Mutta plussalta mun mielestä kuulosta!!! <3 :)

Nennu, himputti kun sullakin on jännät paikat :)

Kävin tänään apteekissa tilaamassa Synarelan ja samalla kyselin Donafertystä (josta kookos taisi mainita?). Tilasivat sitäkin mulle paketin :) Huvitti se tilanne, kun proviisori ei ollut kuullut koko valmisteesta tai Inofolicsta, jonka kanssa se on vastaava. Hintaa laatikolle (60 annospussia) tulee kuulemma noin 38€ mikä ei ollut mun mielestä paha kun tilansin Inofolicia ebaysta ja 30 pss paketti oli vajaa 20€. Mieluummin ostan omasta apteekista :)
 
Voi ei kyfi! Pahoittelut negasta. On kurjaa.

Nyt miumau ja rankkisankkis meille kaikille nyt arvot nousuun! Oliko vielä muita tässä samassa veneessä? Tsemppiä kaikille odotteluun. Mulla ei ainakaan piina lopu ennen kun nään jotain ultrassa oikeassa paikassa.
 
Takaisin
Top