IVF/ICSI kokemuksia

Jee bambi! Peukut pystyssä et on sitkeä tyyppi!

Mulla oli 2. Vasteuä tänään. Keskiviikkona punktio! Jännää! Siirto kai perjantaina. Pelottaa vaan ettei oo mitään siirrettävää.
 
Lupaavan kuuloinen saalis tulossa Sofiask :) Yksityisellä hoidot niin tietoja saa myös lauantaina.

Harmi Bambi, että tuoresiirto meni ohi, mutta PASilla sitten. Meillä ainakin voi tehdä PASit heti perään. Meillä kaikki kolme blastoa ovat selvinneet hyvin sulatuksesta. Mulla kaikissa PASeissa alko Letrozolit kp2 ja siirrot olleet (5 päivänen blasto) kp18-21.

Oi nennu kun mua jännittää :). Mulla kanssa maha turpoo välillä tosi palloksi näiden hoitojen aikana ja on kyllä kurjaa kun saa "niitä" katseita. Kukaan ei onneksi ole kehdannut kysyä mitään!

Liljatarelle tsemppiä viimeiseen piinapäivään!

Iinalle menestyksekästä piinailua :)

Olo oli eilen sunnuntaina jo aika ok, tosin nostot ym tuntu vielä kurjalle. Tänään enää kiertoliikkeet tekee pahaa eli parempaan suuntaan menossa. Lauantaina lähdettiin mökille ja automatka oli kyllä aika ikävän tuntunen plus kun ainahan siellä tulee puutarhahommia tehtailtua... Lauantaina saatiin kuulla, että 19 solusta 15 oli kypsää ja 13 hedelmöitty normaalisti ja tänään että kaikki 13 jakaantuneet normaalisti alkioiksi (Viimeksi 16/12/11 -> 4 blastoa). Vähän nyt jännää, että saadaanko kuinka monta blastoa, mutta keskiviikkona se sitten selviää. Ja kiinnostaa kyllä kovasti onko Inofolicista ja Ubikinonista ollut apua munasolujen laadun kanssa. Mieli on ihan jossain muussa kun tässä hoidossa enkä meinaa millään muistaa päivän Terolutia vaikka kaiken maailman hälytykset onkin soimassa!
 
Ihana Nuuskamuikku, sä aina muistat niin monelle mainita tsemppejä jne tekstissäsi :) Mä hyvä, jos kaks viimesintä kirjoittajaa muistan :sad001

Mitä matkatoverilleni, Nennulle, kuuluu?

En oo nyt illan aikana juonu, ku päivällä kittasin ihan kiitettävästi vettä. Ku muuten se tekee sen, et herään kahen aikaan vessaan ja sillon ei vielä oikein viitti testiä tehä ja sitte taas puoli kuus, ku nousen ylös, se pissa olis ollu liian vähän aikaa rakossa. Niin jos tällä taktiikalla pääsis lähemmäs viittä, niin sitte vois tehä testin ja itkeä ilot tai surut ennen töihin lähtöä. That's my plan :D
 
Wautsi Nuuskamuikku, hyvältä kuulostaa. Menikö teillä kaikki pitkään viljelyyn?

Toivotaan, että liljataren testiin pärähtää plussa :)
 
Nuuskamuikku hyvän saaliin olette kyllä saaneet! Toivottavasti tulee paljon blastoja :)

Liljatar laita heti viestiä kun oot tehnyt testin! Täällä jännitän jo puolestasi. Mulla virallinen testipäivä on vasta perjantaina.

Liitoskipuja ja närästystä. Hirveä väsymys koko ajan, oon nyt menny ysiltä nukkuun ja voisin nukkua seuraavan päivän yli. Yritän hillitä odotusta ettei tulis taas pudottua kovin korkealta... Hieman alkaa usko loppumaan jo.
Pp10
 
Sofiask minkä verran siellä oli folleja näkyvissä?

Bambi hienoa että pääsette yrittämään PASia sitten heti kun mahdollista. Toivotaan nopeaa toipumista!

Iina tsempit piinailuun, mä tuun toivottavasti sitten huomenna sun seuraksi. :)

Nennu ja liljatar jännää, toivottavasti on paljon vahvoja viivoja tulossa!

Nuuskamuikku hyvä saalis teillä, toivottavasti mahdollisimman monta saatte vielä pakkaseenkin! Aika vastaava toipumistahti oli mullakin, kun rakkuloita/soluja oli vähän reilummanlaisesti.

Toinen ja tän ekan ivf:n viimeinen siirto huomenna, kunhan vaan meidän pieni selviää sulatuksesta. Töissä alkaa myös vähän uudet kuviot nyt tällä viikolla, toivon niiden vievän ajatukset pois pahimmasta piinailusta.

Muoks. Mites muut Taysissa käyvät, onko teillä siirron kellonaika muuttunut lennosta vielä päivän varoitusajalla? Tää on toinen siirto meillä ja molemmilla kerroilla on kellonaikaa muutettu edellisenä päivänä. Viimeks jopa kahdella tunnilla!
 
Bambi hienoa, että saitte pienen pakkaseen! Nyt vaan PASsia kohti! :)

Nuuskamuikulla kuulostaa hyvältä tilanne! Toivotaan mahdollisimman montaa blastoa :)

Vastavirrassa tuhannesti tsemppiä huomiseen! :)

Nennu90 tsemppiä piinailuun! Voi kunpa.. :Heartred

Täällä on kurkun ja nenän limakalvot kipeinä, aivastuttaa ja flunssainen olo. Tuntuu aivan tismalleen samalta kuin viime PAS:n jälkeen ja se nyt vähän latistaa tunnelmaa, kun viimeksi ei päättynyt hyvin. Oon ihan varma että tää olo tulee lutinuksista. Pitää muistaa mainita hoitajille. Vatsaa turvottaa myös ihan kauheesti :eek:
 
Vastavirrassa, kerran, viimeksi tuli soitto ja siirto aikaa muutettiin parilla tunnilla. Muuten aina ollu niin kuin alunperin on sovittu.
 
Niin kovin tuttu ystäväni miinus sieltä tuli tänään. Pp12, et kai siinä jotain haamua edes olis pitäny yrittää olla? Testaan vielä to uudelleen, ku on kaks viikkoa siirrosta, mut enpä kyllä pidättele hengitystä.
Yks välikierto ja toivottavasti ennen kesäsulkua ehittäis tekemään luonnolliseen kiertoon PAS.
 
Pahoittelut negasta Liljatar:sad001 onneksi teille pakkasessa alkioita jos ei nyt vielä plussaksi muutu!

Kiitos Vastavirrassa, mä toivun nopeesti, mulle tulee niin niukasti noita folleja et ei se punktio tunnu missään:hilarious:

Nuuskamuikulla upea saalis!
 
Noniin. Ei tämä kerta nyt onnistunut. Kohdussa ei enää näkynyt mitään. Epäilynä kohdun ulkoinen tai tuulimuna joka jo surkastunut. Kohta meen naikkarille niin sitten tietää miten edetään. Itkettää tosi paljon. Ei tule loppua. Vaikka kuinka yritti psyykata itsensä tähänkin tietoon niin ei se ollutkaan niin helppoa. Aina sitä kuitenkin toivoo. Onneksi on 4 blastoa pakkasessa. Ne vähän lohduttaa. Mutta nyt on kyllä tosi surullinen olo. Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin, kyllä me kaikki ollaan kovasta puusta veistetty kun näitä asioita käydään läpi kukin tahollaan.
Tämän päivän annan itselleni luvan itkeä. Huomenna pyyhin kyyneleet ja alan miettimään eteenpäin.
 
Liljatar pahoittelut negasta :sad001

Blanca voi kuinka huonoja uutisia, olen kovin pahoillani että joudut edes käymään tuollaista läpi.

Meidän alkio oli kestänyt sulatuksen hyvin, muttei ollut kehittynyt enää. "Siirretään nyt kuitenkin.." lääkärin suusta tuo lause oli kuin isku vasten kasvoja.
 
Ompa harmillista,että niin moni sai huonoa uutisia. Jaksamista Blancalle ja Liljatarelle.
Toivotaan vastavirrassa, että alkio siitä tokenisi ja lähtisi vielä kehittymään ja kiinnittymään.
 
Noniin. Mä joudun skopiaan. Raskaus etenee mutta kukaan ei tiedä missä. Hcg arvot vaan nousee mut mitään ei näy missään. Ihan hirveetä nyt. Olis vaan nyt tämä kaikki ohi että vois ajatella jotain muuta. Nyt odotan klinikalla leikkaukseen pääsyä. Voiko tää tästä nyt enää syvemmälle mennä.. Toisaalta lääkäri sanoi että tähystys voi olla helpompi ja nopeampi tapa hoitaa asia kun lääkkeellinen. No. Katsotaan miten tässä käy. Tuun kertoo sitten missä se piileskeli.
Pahoittelut liljatar negasta. Möh. Ja Vastavirrassa toivotaan että se siitä elpyisi oikeissa olosuhteissa ja lähtis siitä sitten etenemään.
 
Nennulle tsemppiä loppupiinailuun.

Elsakoo, surku, että olet sairaana. Toivotaan, että flunssaoireet oliskin lähtöisin kiinnittymisestä :)

Liljatar, pahoittelut negasta :sad001

Blanca, ompa surullinen tilanne. Voimia sinne!

Vastavirrassa, pidetään peukut pystyssä :)
 
Takaisin
Top